מקווה (צילום: פארה פלדמן-גורדון)
מקווה (צילום: פארה פלדמן-גורדון)

מקוואות הנשים במודיעין: בוצעו בדיקות ניקיון

בבדיקות הניקיון שביצעה העירייה נמצא כי המקוואות נקיים מחיידקים. המשנה לראש העיר עמיעד טאוב: "בריאות הציבור היא הדבר החשוב ביותר ועל כן אנו מקפידים הקפדה יתרה אף מעבר להנחיות משרד הבריאות"

פורסם בתאריך: 13.4.20 12:58

עירית מודיעין ביצעה בימים האחרונים בדיקות ניקיון קפדניות במקוואות הנשים ברחבי העיר.

כידוע המקוואות היו המקומות הראשונים שנסגרו עם התפרצות הקורונה, לאחר שהתרחשו מספר מקרי הדבקה במתחמים. לאחר שנסגרו המקוואות בוצעו בהם עבודות חיטוי מעמיקות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בנוגע לשמירה על ניקיון מקוואות הנשים, ביצעה מחלקת שירותי הדת של העירייה ביקורות מחמירות בנוגע לאיכות החיטוי במקוואות", נמסר מהעירייה. "את הבדיקה ביצעה חברת 'וולף-שירותי מעבדה בע"מ' המתמחה בתחום ומהבדיקה עולה כי כל מקוואות הנשים במודיעין מכבים רעות, שנדגמו עומדים בכל הסטנדרטים ואף יותר מכך".

בעירייה הדגישו כי "כל המקוואות בעיר נמצאו נקיים לחלוטין מחיידקים כגון קולי, פסודומונס, אורוגינזה וסטאפ אאורוס. עוד נמסר כי במחלקה לשירותי דת מקפידים הן על ניקיון וחיטוי המקוואות והן על הוראות משרד הבריאות הן בנוגע למיגון הבלניות ופועלים בהתאם להנחיות המעודכנות של משרד הבריאות".

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותי הדת עמיעד טאוב (ימינה): "בריאות הציבור היא הדבר החשוב ביותר ועל כן אנו מקפידים הקפדה יתרה אף מעבר להנחיות משרד הבריאות על מנת לשמור על תושבי העיר ואני קורא לתושבים להקפיד על כל ההנחיות. אני מבקש לברך את עובדי המחלקה על עבודתם המסורה אשר תוצאותיה ניכרות גם בדוח החיצוני של חברת הבדיקה. חג שמח ובריא".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. בנימין

    כל הכבוד לרבני העיר מודיעין וכן למכון פועה שמקדם בריאות ציבור הנשים בכל הארץ. יש האתר של מכון פועה כל המקוואות בארץ שעומדים בתקנות. חג שמח

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ביצעו בדיקות לאחר החלפת המים…
    מקווה זה דבר מזוהם !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר