אילן בן-סעדון מחלק חבילות מזון, בדיקות קורונה (צילומים: תיעוד מבצעי מד"א, מתוך דף הפייסבוק של אילן בן-סעדון)
אילן בן-סעדון מחלק חבילות מזון, בדיקות קורונה (צילומים: תיעוד מבצעי מד"א, מתוך דף הפייסבוק של אילן בן-סעדון)

סגן ראש העיר בן-סעדון: "אנו חוששים משאננות שתוביל להתפרצות מחודשת במודיעין"

בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספר מחזיק תיק הביטחון סגן ראש העיר אילן בן-סעדון על גיבוש אסטרטגיית יציאה מהמשבר: "העיר מוכנה לחזור לשגרה בהדרגה ובתיאום עם משרד הבריאות, כולל מערכת החינוך, שברובה תעבוד בלמידה מקוונת"

פורסם בתאריך: 14.4.20 07:44

"ישנה מגמה טובה במודיעין וחייבים לשמור עליה", אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מחזיק תיק הביטחון סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (אילן למודיעין) בשיחה על משבר הקורונה בעיר, אך מזהיר: "אנו חוששים משאננות שתוביל להתפרצות מחודשת. האכיפה במהלך החג השני תימשך באותה המתכונת".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בימים שלפני החג בין השאר בן-סעדון חילק ארוחות וסלי מזון למשפחות מתקשות ברחבי העיר – כחלק ממערך ההתנדבות הגדול ביותר שידעה העיר. לדבריו, המצב הקשה בעיר לא יימשך הרבה זמן וכבר בימים האחרונים החלו לדון בעירייה באסטרטגיית יציאה מהמשבר. "העיר מוכנה לחזור לשגרה בהדרגה ובתיאום עם משרד הבריאות, כולל מערכת החינוך, שברובה תעבוד בלמידה מקוונת. כל בר דעת מבין שלא תהיינה חזרה רגילה ללימודים רגילים ושייקח זמן כדי לחזור לשגרה מלאה".


סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (צילום: יח"צ)

סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (צילום: יח"צ)


"חשוב לזכור שהחזרה לשגרה תלויה ברמת האכיפה, אבל בעיקר באחריות העצמית, אישית והחברתית", מדגיש בן-סעדון, "של כל אחד ואחד מאיתנו. הכל תלוי במידת מילוי ההוראות של התושבים. זה למעננו, למען האנשים שחשובים לנו, למען כל עם ישראל. חייבים להגן על כלל האוכלוסייה ובעיקר על האוכלוסייה המבוגרת שנמצאת בקבוצת סיכון".

"ראש העיר מעדכן את האנשים והגורמים דרך פגישות זום", מספר בן-סעדון, "הוא הנחה את משטרת ישראל בעיר ואת השיטור העירוני לאכוף את ההנחיות ברחבי העיר, ולרכז את מאמצי האכיפה המיוחדים בשכונות שבהם נמצא שיעור גבוה של התקהלויות על פי דיווח במוקד העירוני. הפקחים ייאכפו גם את עטיית המסכות".


סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (צילום: מתוך דף הפייסבוק של אילן בן-סעדון)

סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (צילום: מתוך דף הפייסבוק של אילן בן-סעדון)


בן-סעדון מוסיף ואומר כי "תושבי העיר מאוד מקפידים על ההנחיות, להוציא מספר קטן מאוד של הפרות המטופלות על ידי השיטור העירוני והמשטרה. חולקו בעיר מאות קנסות", מספר בן-סעדון, "הפקחים ימשיכו לאכוף את הנחיות משרד הבריאות".

בן סעדון ממשיך וקורא לתושבים להישמע להנחיות. "תושבי העיר מתבקשים לא לצאת מביתם ללא צורך ושוב רק לצרכים חיוניים, והקריאה שלי אליהם להקפיד לפעול בהתאם להנחיות .מבקש לנצל במה זו כדי לפנות לתושבי העיר שאני כל כך אוהב, ולחזק אותם בידיעה שנעבור זאת יחד ונחזור לשגרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר