איתן קרסקס, קבלן שיפוצים (צילום: פרטי)
איתן קרסקס (צילום: פרטי)

השבתת קבלני השיפוצים במודיעין בתקופת הקורונה – "מבול של ביטולים"

התקופה שלפני פסח ואחריה היא בדרך כלל עמוסה בעבודות שיפוצים - אלא שמשבר הקורונה השבית גם את הענף הזה. קבלן השיפוצים בעיר איתן קרסקס: "עצמאיים פשוט יצטרכו להמציא את עצמם מחדש לאחר המשבר"

פורסם בתאריך: 12.4.20 08:00

משבר הקורונה הוביל לפגיעה כלכלית קשה בענף השיפוצים – קבלני השיפוצים שעמוסים בתקופה שלפני חג הפסח, ולאחריו, גם הם מצאו את עצמם מושבתים. "אנשים חוששים להכניס אחרים אליהם הביתה בתקופה הזו", מסביר קבלן השיפוצים איתן קרסקס, 55, תושב שכונת הפרחים, נשוי ואב לארבעה, שמתמחה בעבודות שיפוצים ותיקונים בבית. "הירידה בעבודה ובביקוש מורגשת, היו לנו מבול של ביטולים. אין ספק שכרגע המצב לא מאפיין את תקופת הפסח ולא מדובר במצב טבעי, אני כל יום עובד, אבל זה לא כמו פסח בשנה שעברה – אם בתקופה הזו בשנה הקודמת הייתי מגיע הביתה ב-22:00, היום אני מגיע אחר הצהריים ואומר תודה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"כמובן שבימים האלה העבודות לא עוסקות בחידוש ואינן גדולות", מספר קרסקס. "מדובר בעבודות של תיקוני ברזים, דלתות, מגירות וכו'. אין עבודות של צבע או שיפוץ גדול כמו בשנים עברו. לדעתי, המצב נובע מהיסטריה של הציבור, או שכבר הם מעדיפים לדחות את עבודות השיפוצים לאחר הפסח".

"תחום השיפוצים עדיין יתקיים לאחר המשבר כי הוא כבר בנוי", מציין וממשיך קרסקס. "אך, אני רואה שאנשים אחרי פסח שלא שיפצו את הבית, אז הם ישמרו את הכסף למשהו אחר, למי יהיה כסף אחרי הקורונה לשפץ את הבית. סדרי העדיפויות ישתנו".


איתן קרסקס, קבלן שיפוצים (צילום: פרטי)

איתן קרסקס (צילום: פרטי)


בנוסף, קרסקס מתייחס לתכנית הסיוע שהממשלה מעניקה לעצמאיים ולבעלי העסקים הקטנים, ולדבריו מדובר ב'לעג לרש'. "אותי לימדו לא לסמוך על אף אחד מלבד על עצמך", אומר קרסקס, "אני לא סומך על המדינה שתיתן לי אלא על עצמי, וגם שהייתי מובטל בעבר לא דרשתי דמי אבטלה. המענק הכספי זה לעג לרש, לעצמאיים. עצמאיים פשוט יצטרכו להמציא את עצמם מחדש לאחר המשבר".

לסיום, קרסקס מעדיף לשמור על תחושות אופטימיות גם בימים האלה. "אני אופטימי והייתי במצבים קשים. אני לא פסימי ולא דואג כך שזה קטן עלי. אני כן מצפה שיפגינו ערבות הדדית בתקופה הזו, וזה צריך לבוא מבני האדם החיים כאן ביחד. והעיקר שכולם יהיו בריאים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר