חנות הפרחים פלורוז (צילום: פלורוז)
חנות הפרחים פלורוז (צילום: פלורוז)

המרוויחות הגדולות לפני חג הפסח בקורונה – חנויות הפרחים: "לא עומדים בכמות המשלוחים"

השנה לקראת החג, בשל משבר הקורונה, חנויות הפרחים מדווחות על זינוק בכמות ההזמנות והמשלוחים: "אנשים מרגישים צורך לנחם ולהתקרב אל החשובים להם באמצעות מתנות ופרחים, לסבא ולסבתא, לדודים, לכל זה נוספות הברכות שנוגעות ללב, זה מרגש"

פורסם בתאריך: 8.4.20 07:16

השבוע, לפני ליל הסדר שנחגג השנה תחת הגבלות הקורונה – באופן מצומצם, נרשם זינוק בביקוש לפרחים. משפחות מבקשות לשלוח זרים לחג עבור יקיריהן, שאותם הם לא יפגשו השנה במהלך ליל הסדר. "אם בשגרה אנחנו עובדים על 100 משלוחים ביום, לקראת החג ההזמנות הגיעו לאלפיים", אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", בעלי חנות הפרחים "פלורוז" גל איזביצקי, 30, תושב שילת. "יומיים לפני החג עצרנו את ההזמנות, לא עומדים בכמות המשלוחים, באמת שאנחנו רוצים לשלוח לכולם אבל הביקוש הוא כזה שלא היה אף פעם, לא דומה לאף חג".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"כשהתחיל הסגר היתה פגיעה בענף חנויות הפרחים", מספר איזביצקי, "המשתלה נסגרה בעקבות ההנחיות ואי אפשר היה למכור צמחים חוץ מאשר במשלוחים. החנות לא היתה במשבר, החקלאים כן, שהרבה מהסחורה שלהם ניזוקה מאוד. ככל שהתקרבנו לחג עלה גם הביקוש לפרחים, לעציצים, לשוקולדים ולמתנות אחרות לעיצוב הבית. כי יש הרבה אנשים בבית. אנשים מבוגרים שלא יכולים להיפגש עם המשפחה שלהם. אנחנו חווים עומס, מאוד מרגש אותנו לכתוב את הברכות ולשלוח את הפרחים לאנשים זה ממש מחזק מאוד".


 

גל איזביצקי, בעלי חנות הפרחים פלורוז (צילום: פלורוז)

גל איזביצקי, בעלי חנות הפרחים פלורוז (צילום: פלורוז)


"העלייה הכל כך גדולה הזאת נובעת מהצורך של אנשים לנחם ולהתקרב אל החשובים להם באמצעות מתנות ופרחים, אל סבא וסבתא, אל הדודים, אין מפגשים משפחתיים, לכל זה נוספת הברכות שנוגעות ללב. אנשים כותבים. אפשר להבין מהברכות על המצב, מדברים על הגעגוע, הדאגה מאחלים שבסדר הבא ישבו ביחד בשולחן הסדר", מתאר איזביצקי.


 

חנות הפרחים פלורוז (צילום: פלורוז)

חנות הפרחים פלורוז (צילום: פלורוז)


לצורך עמידה באלפי ההזמנות, בחנות גייסו שליחים נוספים, כאלה שלא מזמן איבדו את עבודתם בשל משבר הקורונה. "עש לנו מעלה מ-30 שליחים", אומר איזביצקי. "רובם ממודיעין. אנחנו שמחים לתת דווקא לאנשים האלה עבודה. השליחים עושים את המשלוחים עד הדלת ומעבירים לתושבים את הפרחים בצורה זהירה ומוגנת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר