המתחם לבדיקות קורונה במודיעין עילית (צילום: כללית)
(צילום: כללית)

מודיעין עילית: הוקם מתחם לבדיקות קורונה

בעקבות התחלואה הגבוהה במודיעין עילית - שירותי בריאות כללית הקימו בעיר מתחם לבדיקות קורונה

פורסם בתאריך: 3.4.20 18:41

ביום חמישי הוקם במודיעין עילית מתחם לבדיקות קורונה – המתחם נפתח על רקע התחלואה הגבוהה של קורונה בעיר. עד כה ישנם למעלה מ-300 חולי קורונה מאומתים.

המתחם הוקם על ידי שירותי בריאות כללית במטרה למנוע את המשך התפשטות הקורונה במגזר החרדי. המתחם הושק בהשתתפות מנהל מחוז מרכז בכללית ארז לוי, מנהל המגזר החרדי במחוז אבי וייס, ראש העיר מודיעין עילית יעקב גוטרמן, מפקדי פיקוד העורף בגזרת מודיעין עילית, ומנהלי קשרי הלקוחות רמי מרקוביץ ושלמה ליכטשטיין.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מנהל מחוז מרכז בכללית הביע את הערכתו הרבה לממשק המשותף של כללית עם העירייה והרבנים שתורם רבות לשליטה בקצב התפשטות הנגיף בעיר ולהטמעת ההנחיות בקרב הציבור. בכללית ציינו כי ראש העיר מודיעין עילית ציין לשבח את ההירתמות של 'כללית' להקמת המתחם: "תוך 24 שעות מקבלת ההחלטה, המתחם עובד וכבר דוגם מטופלים".

בתך כך, לפני כשבועיים הקימה תושבת מודיעין עילית מירי טביוביץ, 40, מיזם חברתי שמטרתו לעזור לתושבי העיר בימי התפשטות המגפה. במכתב ששלחה לראשי קופות החולים נכתב בין השאר כי "אני עדה לתופעה מדאיגה של חולים המפתחים תסמינים הדומים לכאורה לקורונה, אך החולים הללו נותרים בביתם כלא מאומתים, מה שמונע מסביבתם את היכולת לעצור את שרשרת ההדבקה. המשך המצב הנ"ל והיעדר יכולת נגישה לביצוע בדיקות, עלולים להביא את העיר לכאוס מוחלט ואף להציבה במצב גרוע מבני ברק".

טביוביץ תיארה את המצב הקשה בעיר. "מגיעות אליי עשרות פניות כל יום לבקשות עזרה מכל הסוגים, בגלל שהמערך הטכנולוגי בעיר הוא חסר, המידע מחלחל לאט לאנשים וחסר מידע, ברגע שיהיה מוקד בעיר זה מעורר את המודעות הציבורית בעיר לנושא, אצלנו הכל עובר מהר מפה לאוזן. מדובר בהנגשה ברמה הבסיסית ביות לרבבות תושבים שאין להם רכבים ודרך להגיע. הקמתי את הפרויקט הזה כי החלה בהלה בעיר", מספרת טביוביץ, "תחילה אצל אלה שכן נמצאים בוואטסאפ ובחדשות ואז זה חילחל לשאר. לפרויקט הצטרפו כבר מעלה מ-200 תושבים שמרכזים פניות מבנייני העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר