מדף הביצים בסופרמרקט (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

השפעת משבר הקורונה – עלייה ברכישת ביצים: "המכירות עלו ב-200 אחוז"

רשתות השיווק במודיעין כבר החלו להגביל את רכישת תבניות הביצים: "זה הצפי למחסור שיוצר את כל הבהלה, אנשים מתחילים להיערך ולאגור"

פורסם בתאריך: 2.4.20 08:20

משבר הקורונה ממשיך להשפיע על היקפי הצריכה – אחרי הרכישות ההמוניות של נייר הטואלט, מגיע תורן של הביצים שאוזלות מהמדפים במהירות. רשתות שיווק בעיר כבר החלו להגביל את רכישת תבניות הביצים. במקביל משרד החקלאות הורה על הקלות בייבוא ביצים לארץ.

"מכירות הביצים עלו ב-200 אחוז", כך מתאר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מנהל סניף "יוחננוף" בישפרו סנטר, יוסף שילוני, 50, שמתגורר בשכונת הפרחים. "אני מרגיש את המחסור מתחילת השבוע, אנשים יוצאים עם 3-2 חבילות בכל פעם. יש מחסור בביצים, ולדעתי העניין הוא הצפי למחסור שיוצר את כל הבהלה, אנשים מתחילים להיערך ולאגור".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מדף הביצים בסופרמרקט (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


שילוני נתקל גם הוא בדילמת הגבלות הרכישה. "אנחנו לא מגבילים את רכישת התבניות, ניסיתי להגביל ל-2 יחידות ללקוח אבל היו אנשים שרוצים לקנות לדודה, לסבתא ולאנשים מבוגרים, קצת קשה לעמוד מולם. אני לא מרשה שיקנו פה בכמות מסחרית, מעבר ל-4-3 תבניות, כדי שיספיק לכולם. כבר יומיים-שלושה אני מקבל עשרות טלפונים מלקוחות קבועים שרוצים שאני אשמור להם ביצים, ושואלים אם הגיע מלאי חדש של ביצים".

מנהל "סופר טוב" במודיעין, רוני כהן, 53, מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "הביצים נגמרות ובאות כל הזמן, אם אנשים יירגעו לא יהיה משבר. עד היום כל אחד קנה 5 תבניות, עכשיו יש הגבלה של עד תבנית אחת. שמענו שיתחילו לייבא ביצים, אם יביאו לפה כמות של מיליוני ביצים זה ירגיע את המצב".

גם כהן מספר על שיחותיו עם לקוחות בסניפים. "תושבים אומרים לי שהם צורכים יותר כי הם בבית כל היום עם הילדים. לא מייצרים פחות, התרנגולות לא יצאו לחל"ת, הלקוחות פשוט קונים המון, אולי נלחצים. אני אומר ללקוחות – להירגע, אם כולם יקנו רק מה שהם צורכים, יהיה בסדר, חבל על הכיס שלהם, קונים בלי רחמים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. קוף

    הגיע הזמן להקטין את כמות הביצים שאנחנו צורכים ולהקטין את האכזריות לחיות בתעשיה הזאת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר