נאור צלישר (צילומים: איזידור מרדכי)
(צילומים: איזידור מרדכי)

השפעת משבר הקורונה על מעצבי השיער: "זה יגיע לשלב שכבר לא יהיה לנו כסף בבנק"

נאור צלישר, מבעלי "צלישר - מעצבי שיער" שפועל בכניסה לעיר, מספר ל"כל העיר מודיעין" על הפגיעה הקשה בעסק ועל החשש הגדול: "אני מקווה שלא אגיע למצב שהעסק ייסגר"

פורסם בתאריך: 30.3.20 13:12

אחת ההשלכות ההרסניות של משבר הקורונה היא הפגיעה הכלכלית הקשה בעסקים הקטנים ובינוניים, ביניהם גם ענף עיצוב השיער סופג מכה פיננסית. הספרים לא מורשים לעבוד על מנת לשמור על הנחיות של שמירת מרחק של שני מטרים.

נאור צלישר, 30, תושב שכונת הפרחים, מבעלי "צלישר – מעצבי שיער" בכניסה לעיר, מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "ירדנו ממאה לאפס קמ"ש. אנחנו 3 עובדים ואחת נוספת ששוכרת עמדה ללק ג'ל. כולם הוצאו לחל"ת. כרגע המספרה סגורה למרות שההוצאות נמשכות – ארנונה, חשמל, מים, שכירות, ספקים והלוואות, מקומות שכרגע לא מתחשבים. זה יגיע לשלב שכבר לא יהיה לנו כסף בבנק, הלוואי והייתי יודע איך להתמודד עם זה. ההפסדים הם בעשרות אלפי שקלים, אני מאמין שהרזרבות שנשארו יספיקו לחודש-חודש וחצי גג. זה בא פתאום באמצע החיים. אני מקווה שלא אגיע למצב שהעסק ייסגר, זה תלוי מתי יגמר המשבר. אין לי פתרון".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


נאור צלישר (צילומים: איזידור מרדכי)

(צילומים: איזידור מרדכי)

"ברגע שהודיעו על התפרצות הקורונה, אנשים חששו להגיע, את הירידה הרגשנו עוד לפני", מתאר צלישר. "אנחנו סגורים לחלוטין מה-13.3. אי אפשר לעשות כלום – לא להסתפר, לא למרוח לק, לא לצבוע שיער. כל התורים בוטלו, התקשרנו לכולם וביטלנו את התורים, אנחנו מקווים לקבוע אותם מחדש. היו נשים שהציעו שאגיע אליהן הביתה לצבוע", מספר צלישר, "אבל אני לא מוכן לעשות את זה. אנחנו לא רוצים לסכן אף אחד".

"אני לא חושב שההנחיות של משרד הבריאות מוגזמות", מבהיר צלישר, "אין אופציה אחרת, אנחנו לא רוצים להגיע למצב של איטליה או מדינות אחריות בהן הכל קורס".


נאור צלישר (צילומים: איזידור מרדכי)

(צילומים: איזידור מרדכי)


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", גם מודיעין הצטרפה ליוזמת הרשויות בארץ, שבה עסקים קטנים ובינוניים יוכלו לדחות את התשלומים העירוניים שמועד פרעונם הגיע עד ליום 1.5.20.

"כשעסק סגור זה מקרין לבית", ממשיך ומתאר צלישר את המצב הקשה. "אנחנו צריכים לשלם גם על ההוצאות השוטפות של הבית, זאת ההכנסה שאני ובת הזוג שלי חיים ממנה. תכננו להתחתן ולסגור אולם ופתאום הגיעה הקורונה. אנחנו מקווים לקבל חבילת פיצויים, ראיתי את ההבטחות בחדשות לעצמאיים ובעלי העסקים, אני מקווה שמדובר בפיצוי שבאמת יהיה מספיק".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר