מחסן סניף יוחננוף (צילום: מתוך דף פייסבוק)
מחסן סניף יוחננוף (צילום: מתוך דף פייסבוק)

משבר הקורונה | ההתנפלות על רשתות המזון במודיעין: "אנחנו בקו החזית לא פחות מהרופאים"

בסניף יוחננוף במודיעין מדווחים השבוע על זינוק של 40-30 אחוזים בקניות: "כמויות הצריכה הן ענקיות, הן מעבר לכל קנה מידה שהכרנו. זה מצב שלא הכרנו לפני"

פורסם בתאריך: 28.3.20 19:32

"אנחנו בקו החזית לא פחות מהרופאים", כך מתאר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" יוסף שילוני, מנהל סניף "יוחננוף" בישפרו סנטר. "אנחנו פוגשים המון אנשים במהלך היום כי הכל סגור, ורק אנחנו פתוחים, יש עלייה של 40-30 אחוזים בקניות. אנשים לחוצים ומנסים לקנות הכל כמה שיותר מהר ולרוץ הביתה. בל אנחנו ערוכים, גייסנו הרבה עובדים והמלאי מלא".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


השבוע, בין דיווחי משרד הבריאות, פורסם על חולה בקורונה שביקרה בסניף רשת השיווק "יוחננוף" בישפרו סנטר – בקופה המהירה. שילוני מספר בשיחה כי הוא גילה על כך מהדיווח ב"כל העיר מודיעין". לדבריו, "אף אחד לא אמר לי על זה לפני. עם הפרסום – הוצאתי את הקופאית לבידוד, היא לא תהיה בעבודה עכשיו שבועיים. החולה היתה אצלנו 10 דקות, וביום שלישי בבוקר אין יותר מדי עבודה אז אני מקווה לטוב, שאף אחד לא נדבק ממנה".


מנהל הסניף יוסף שילוני (צילום: פרטי)

מנהל הסניף יוסף שילוני (צילום: פרטי)


שילוני ממשיך ומספר על הצעדים למניעת הדבקה בחנות: "אנחנו נותנים לכל לקוח שמגיע כפפות, מראים לו את המקום בו ניתן לשטוף ידיים באלכוג'ל וכורזים בכריזה לשמור על שני מטרים מלקוח ללקוח. אנחנו כל הזמן במגע עם סחורות ולקוחות אז יש חשש להדבקה. הוצאנו גם הנחיות לעובדים וגם הם נצמדים להוראות".

שילוני מוסיף ומציין כי היקף הקנייה בחנות עלה בצורה ניכרת. "כמויות הצריכה הן ענקיות, הן מעבר לכל קנה מידה. אנחנו צריכים ליצור קשר עם ספקים ולהיערך עם כמויות כפולות ומכופלות. אלה דברים שלא הכרנו לפני", מספר שילוני. "קונים הרבה מוצרי יסוד שהם חמץ כי אנשים לא יודעים מה יוליד יום, אנשים צוברים בבתים אוכל. קונים הרבה נייר טואלט, אלכוג'ל וכפפות חד פעמיות. יש מספיק במלאי, חוץ מכפפות חד פעמיות שאנחנו מקבלים בהספקה קצת יותר מדוללת. נייר טואלט יש בשפע, אלכוג'ל אנחנו מוכרים 2,000-1,000 יחידות ביום. אנחנו נערכים גם לפסח – ולא תהיה עליית מחירים. זה עסק שאמור להרוויח, אבל אנחנו לא חושבים על זה עכשיו". שילוני מסכם ואומר כי "אנחנו באמת מרגישים שאנחנו בחזית. השירות שאנחנו מספקים עכשיו הוא שירות חובה, אנחנו בצו 8, ואנחנו מגויסים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר