השליח בעבודה (צילום פרטי)
השליח בעבודה (צילום פרטי)

המרוויחים הגדולים ממשבר הקורונה – השליחים במודיעין: "כמות ההזמנות עלתה ב-60 אחוזים"

אלפים מתושבי מודיעין יושבים בבידוד בבתיהם ועוד רבים משתדלים למעט ביציאה ככל האפשר. התוצאה: עלייה ניכרת בכמות המשלוחים: "נזהרים ככל האפשר בהעברת המשלוח"

פורסם בתאריך: 24.3.20 17:21

התפשטות הקורונה הביאה להסתגרותם של אלפים מתושבי מודיעין בבתיהם. נוסף על התושבים שבבידוד, גם שאר תושבי העיר אינם יכולים לפקוד את בתי הקפה והמסעדות, שנסגרו בשבוע שעבר. עדיין נשארה לתושבים האפשרות להזמין 'טייק אווי' ומשלוחים, והמרוויחים העיקריים הם השליחים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"כמות ההזמנות עלתה ב-60 אחוזים ביחס לימים רגילים, בדרך כלל אנחנו שלושה עובדים ועכשיו אנחנו שישה", אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", עמרי בר, שליח, ובעלים של "The Sugar Monster" עסק למכירת עוגיות אמריקאיות במודיעין. "בעקבות המצב יש הרבה יותר עומס, הרבה מקומות לא פתוחים והרבה אנשים בבידוד, ולא יוצאים מהבית".

"אנחנו מקבלים בטלפון הזמנה והמשלוח מגיע עד לבית הלקוח", ממשיך בר ומספר על נהלי העבודה: "אנחנו נזהרים ככל האפשר בהעברת המשלוח, מניחים ליד הדלת, מתרחקים 2-3 מטרים ומחייגים ללקוח ורואים שהוא אוסף את המשלוח. לא מצלצלים בדלת כדי להימנע ממגע ככל האפשר. תנאי ההיגיינה שלנו הם ברמה מאוד גבוהה, במשלוחים נוגעים עם כפפות בלבד ומשתמשים באלכוג'ל. אנחנו גם מקפידים על החלפת כפפות בין משלוח למשלוח, והתשלום בתקופה הזו באשראי בלבד".

בר מוסיף ומסביר כי "מזמינים בעיקר עוגיית קינדר, לוטוס, אוראו וגלידת 'בן אנד ג'ריס'. לדעתי אנשים מעדיפים להישאר בבית בגלל שבחוץ אין כבר מה לעשות, ואם כבר להישאר בבית אז לפנק את עצמם במשהו חם ומתוק". בניגוד לציפיות בר מספר כי ניכרת דווקא ירידה בתשלום הטיפים לשליחים, "יש ירידה משמעותית בטיפים שנובעת ככל הנראה בגלל הפחד ממגע".


המשלוח בבית הלקוח (צילום: פרטי)

המשלוח בבית הלקוח (צילום: פרטי)


"הם ממש שמחים שאנחנו פתוחים בתקופה כזאת קשה", ממשיך בר ומספר על התגובות החמות של התושבים, "אנחנו עוזרים להם עם השעמום הרב שנוצר בעקבות המצב, משמחים אותם וגורמים להם אושר. התושבים שמחים בגלל שרוב המקומות סגורים ולכן מביעים כלפינו הערכה רבה ופרגון. למרות המצב הקשה, אנחנו מצליחים להחזיר להם מעט מהשגרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר