סופר קייזר (צילום: פרטי)
סופר קייזר (צילום: פרטי)

אחרי החיטוי היסודי בעקבות חולי הקורונה: סופר קייזר ממשיך לתת שירות

כמחצית מהעובדים במכולת "סופר קייזר", בשכונה שבה התפרצה מחלת הקורונה, נשלחו לבידוד. השבוע חזרה החנות לתפקד - הבעלים אריאל סימן-טוב ל"כל העיר מודיעין": "אנחנו חלק מהמאבק של השכונה להחזיק מעמד במצב הנוכחי; יש לנו מחסנים מלאים ואנחנו מספקים מוצרי מזון ובשפע"

פורסם בתאריך: 23.3.20 15:54

כמעט ואין שכונות בארץ הנדרשות להתמודד עם התפשטות נגיף הקורונה, יותר משכונת אבני חן במודיעין, שאלפים מתושביה נשלחו לבידוד. גם המכולת השכונתית "סופר קייזר" שבשכונת אבני חן נחשפה לחולי קורונה. כחצי מעובדי המכולת, כולל הבעלים, נשלחו לבידוד, והחנות עברה חיטוי יסודי. כעת, עם צוות עובדים שחלקו חדש וחסר ניסיון, ממשיכה המכולת לתת שירות, בעיקר על ידי משלוחים והכנת הזמנות לאיסוף עצמי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"שכונת אבני חן היא מאוד משפחתית, וכך גם החנות", מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", אריאל סימן-טוב, 29, מבעלי החנות. "אני יודע את תאריכי ימי ההולדת של הלקוחות שלי ומכיר את החוגים של הילדים שלהם, אנחנו חלק מהקהילה. במוצאי שבת לפני שבוע וקצת קיבלנו ידיעה על חולים מאומתים שהיו בחנות. נאלצנו לסגור זמנית את החנות, ולשלוח חלק ניכר מצוות העובדים, כולל את עצמי, לבידוד. אני גם דאגתי שהחנות תעבור חיטוי".


סופר קייזר (צילום: פרטי)

סופר קייזר (צילום: פרטי)


סימן-טוב ממשיך ומספר על אופן עבודת החנות בימים אלו: "מיום שלישי שעבר החנות פועלת עם צוות מאוד מצומצם. אנחנו מבצעים משלוחים בעזרת מתנדבים, וגם מכינים עגלות לאיסוף אישי. שולחים לנו וואטסאפ עם רשימת מצרכים, אנחנו מכינים עגלות, הלקוח מגיע עם רכב ואנחנו שמים את המצרכים בתא המטען ללא שום מגע. כל הצוות עובד עם מסיכות וכפפות. יש מעט שנכנסים לחנות, אבל אנחנו לא נותנים ליותר מארבעה אנשים לעמוד בקופה, על פי ההנחיות".


סופר קייזר (צילום: פרטי)

סופר קייזר (צילום: פרטי)


"קיבלנו מכה כלכלית מאוד חזקה", ממשיך ומספר סימן-טוב. "חצי מהצוות בבית ואלתרנו צוות חדש שלא בא במגע עם אף חולה, אז יוצא שאני משלם פי שניים משכורות. אני מרגיש חלק מהמשפחה של השכונה והדבר הנכון לעשות הוא לשמור על הבריאות של התושבים ושל הצוות. לכן, למרות שלא היינו חייבים, שלחנו כמעט את כל הצוות לבידוד. אני מקבל הודעות מלקוחות שגורמים לי לדמוע, הם כותבים שהם מתגעגעים אלינו ומתעניינים בבריאותנו, גם אני מתגעגע ללקוחות שלי. אפילו אחד העובדים, ערבי ממזרח ירושלים, מספר איך הוא מקבל טלפונים מלקוחות שדואגים לו ומתגעגעים אליו".


אריאל סימן-טוב, בעלי החנות (צילום: פרטי)

אריאל סימן-טוב, בעלי החנות (צילום: פרטי)


"אנחנו חלק מהמאבק של השכונה להחזיק מעמד במצב הנוכחי", אומר סימן-טוב. "יש לנו מחסנים מלאים ואנחנו מספקים לתושבים מוצרי מזון ובשפע. בנוסף, אנחנו עובדים ומשדרים עסקים כרגיל, וזה מעלה את המורל השכונתי. המצב לא פשוט, אבל אין לי ספק שנחזור לעצמינו כי אנשים באמת אוהבים אותנו ולכן קונים אצלנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. איש משפחה מודיעיני

    הסופר הכי מקסים בעולם… יישר כח להנהלה האחראית והאכפתית!! מקווים לימים טובים יותר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר