מצרכים עד הבית, מתנדב בשליחות לקופת חולים (צילומים: פרטי)
מצרכים עד הבית, מתנדב בשליחות לקופת חולים (צילומים: פרטי)

הערבות ההדדית במודיעין: בני הנוער שמסייעים לגיל השלישי

שומרים על בני הגיל השלישי - בני נוער ברחבי העיר מתנדבים לערוך שליחויות עבור מבוגרים: "המטרה היא שכל אדם מהאוכלוסייה הזו יישאר בבית ולא יסתכן בהליכה לסופר"

פורסם בתאריך: 22.3.20 14:29

נשמרים מנגיף הקורונה: יוזמה חדשה של בני ובנות נוער במודיעין – ביצוע כל הסידורים והשליחויות של בני גיל הזהב כדי להשאיר אותם בבתיהם, מוגנים מהידבקות בקורונה. לפני כחצי שנה יזמו כמה בני נוער במודיעין את מיזם "סבבתא", שנועד ליצור מפגשים חברתיים בין בני גיל הזהב לבני נוער וילדים. עכשיו, כשבני גיל הזהב נמצאים בקבוצת סיכון למחלת הקורונה, בני ובנות הנוער נרתמים לבצע בשבילם את כל סוגי השליחויות, הכול כדי שיוכלו להישאר מוגנים בבתיהם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"יש לנו עשרות מתנדבים ברחבי העיר", אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אחד ממארגני המיזם, אלון סמסון, תלמיד י"ב המתגורר בשכונת השבטים. "ברגע שאחד מבני גיל הזהב מתקשר ומבקש עזרה – מתנדב מהאזור נענה לו. בכל דבר שהמבוגר צריך עזרה, המתנדב אחראי לארגן בשבילו: זה יכול להיות עזרה בקניות, להביא תרופות ואישורים מקופת החולים, להוציא אשפה וכל דבר אחר. הוא מדי פעם גם מתקשר כדי לשאול לשלומו, להכיר אותו ולהתחבר אליו".

סמסון ממשיך ומתאר את הקמת המיזם: "הקמתי את 'סבבתא' אצלנו במודיעין בתחילת השנה, מה שעשינו בחצי שנה האחרונה זה מפגשים שבהם נפגשים אוכלוסיית גיל הזהב ובני נוער ומכירים בצורה בלתי אמצעית. עכשיו, בעקבות הקורונה, אי אפשר להתקהל ולהיפגש, וכל אוכלוסיית גיל הזהב נשארים בבית. החלטנו לשנות את צורת הפעולה שלנו, אך המטרה נשארה אותו דבר – לעזור לבני גיל הזהב".

"אנחנו מאוד נזהרים לשמור על סטריליות ולא להידבק או להדביק", מסביר סמסון ומתאר את פעילות המתנדבים: "כל מתנדב משתמש בכפפות, אנחנו מאוד נזהרים לא להגיע למפגש של פנים מול פנים. את המצרכים והתרופות אנחנו משאירים מחוץ לדלת ואז מתקשרים להודיע שהנחנו אותם שם. גם עם האשפה – הם שמים מחוץ לדלת ואנחנו מגיעים ואוספים. אנחנו עושים את הכול כדי לשמור על בטיחות ועל הבריאות".


שלט פרסום היוזמה (צילום: פרטי)

שלט פרסום היוזמה (צילום: פרטי)


סמסון ממשיך ואומר כי "המיזם כרגע הוא פיילוט עם כמה עשרות מתנדבים ,יש עוד כמה מאות בני נוער שאנחנו מתכננים להכניס לפעילות בהמשך. אני מאמין שיש לנו השפעה גדולה על חיי האנשים מגיל הזהב שאנחנו עוזרים להם. המטרה שלנו היא שכל אדם מהאוכלוסייה הזו יישאר בבית ולא יסתכן בהליכה לסופר אלא ייעזר בנו, מרגיש טוב לעשות טוב".

ליצירת קשר: אלון – 0502123309, איתי – 0544409895, יערה – 0528267829.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר