בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הקורונה בבתי הספר: הישיבה התיכונית בבידוד, תלמידים מעירוני ד' נדבקו בנגיף

בפעם הרביעית במודיעין - בית ספר שלם נחשף לנגיף. בעקבות אבחון כמה תלמידים כחולים, כל תלמידי הישיבה התיכונית במודיעין נכנסים לבידוד; שני תלמידים מעירוני ד' נדבקו בקורונה

פורסם בתאריך: 20.3.20 18:57

פעם נוספת: בית ספר שלם במודיעין ייכנס לבידוד לאחר שנחשף כולו לנגיף הקורונה. בהודעה שפרסמה היום עיריית מודיעין נאמר כי על פי משרד הבריאות, מספר תלמידים בישיבה התיכונית נמצאו חולים בנגיף וכי כל תלמידי בית הספר, צוות ההוראה וכן חלק מהורי התלמידים צריכים לשהות בבידוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בהודעת העירייה נכתב כי "הבוקר קיבלנו עדכון ממשרד הבריאות, כי מספר תלמידים מהישיבה התיכונית נמצאו חולים בנגיף הקורונה. המועד האחרון בו שהו התלמידים, שמספרם עדיין לא פורסם, בבית הספר הוא יום חמישי, 12.3.2020".

זהו לא המקרה הראשון במודיעין בו קהילת בית ספר שלם נחשפת לנגיף הקורונה ונשלחת לבידוד. כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", מאז התפרצות הנגיף בעיר נשלחו כל תלמידי שלושה בתי ספר בשכונת אבני חן לבידוד, דבר שגרם לרוב תושבי השכונה להסתגר בבתיהם מחשש לההידבקות.

בהמשך הודעת העירייה מהיום, שישי נאמר כי "משרד הבריאות הורה להודיע, כי כל קהילת בית הספר: תלמידים, צוותי בית הספר, אורחים וכן הורים אשר שהו בבית הספר בזמן זה, צריכים להיכנס במיידי לבידוד עד ליום שישי 27.3 (שבועיים מיום החשיפה לחולה המאומת). נעדכנכם עם פרסום המסלול של התלמיד על ידי משרד הבריאות".

כמו כן, עוד נמסר ממשרד הבריאות כי שני תלמידים מבית הספר העל יסודי אורט עירוני ד' שבשכונת הכרמים, נמצאו חולים בנגיף הקורונה. המועד בו שהו התלמידים, שמספרם עדיין לא פורסם, בבית הספר הוא יום חמישי, 12.3.2020 בין השעות 12:15 ל-15:15.

משרד הבריאות הורה להודיע, כי כל מי ששהה בבית הספר בשעות 12:15 עד 15:15: תלמידים, צוותי בית הספר, אורחים וכן הורים אשר שהו בבית הספר בזמן זה, צריכים להיכנס במיידי לבידוד עד ליום שישי 27.3 (שבועיים מיום החשיפה לחולה המאומת).

העיירייה מסיימת ומוסרת – אנו מזכירים, כי על כל אדם שנכנס לבידוד לדווח על כך באתר משרד הבריאות: http://bit.ly/MOH-Corona או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400 או במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר