בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)
בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)

אחרי הצוותים הרפואיים: אומרים תודה לעובדים הסוציאליים במודיעין

העובדים והעובדות הסוציאליים במודיעין עומדים כיום מול זינוק בחרדה של התושבים בשל משבר הקורונה. מחזיק תיק השירותים החברתיים: "אתם סיירת המטכ"ל החברתית"

פורסם בתאריך: 22.3.20 07:52

תושבי מודיעין מוקירים את עבודתם של העובדים והעובדות הסוציאליים במודיעין, שעומדים בימים אלה מול אתגרים של זינוק בעלייה בחרדה של תושבים, בשל משבר הקורונה.

השבוע, בד בבד עם המאבק בקורונה, צויין יום ההוקרה הארצי לעובדים הסוציאליים. בעירייה מציינים כי דווקא בימים אלה, באה לידי ביטוי אמנת השירות: המוקד העירוני הורחב למוקד חירום, ובו גם שירותי רווחה שונים הניתנים לתושבים וללקוחות האגף, 24 שעות ביממה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


במכתב תודה ששיגר המשנה לראש העיר עמיעד טאוב (ימינה), מחזיק תיק השירותים החברתיים, הוא כותב בין השאר: "שנה חלפה מיום ההוקרה שערכנו לכבודכם ואתם ניצבים כיום בחזית העשייה החברתית הארצית והעירונית במסגרת המאבק במגפת הקורונה. את האירוע החגיגי שתוכנן עבורכם, החליפה היערכות חירום, אליה התגייסתם עם כל הלב והיכולות, תוך מילוי חובתכם המקצועית, הערכית והעירונית באופן מעורר השתאות".


המשנה לראש העיר עמיעד טאוב (צילום: עט תקשורת)

המשנה לראש העיר עמיעד טאוב (צילום: עט תקשורת)


טאוב ממשיך וכותב: "דווקא בימים אלו בהם קיימת אי ודאות רבה, אני מבקש להוקיר ולהכיר את פעילותכם ופועלכם ובתרומתכם הייחודית להצלחת המענים העירוניים בתקופת החירום אליה נקלענו, לקידום שוויון חברתי, איכות חיים וביטחון אישי עבור תושבי העיר. אתם העובדים הסוציאליים, עובדי המנהלה, רכזות הקליטה ושאר עובדי החירום בעירייה מהווים דוגמה לאגף שיודע ליזום, לתת מענים ולאפיין צרכים גם בשעת חירום".

טאוב מוסיף ומוסר כי "אתם הניצבים בחזית העשייה העירונית, מהווים סיירת מטכ"ל חברתית, ונותנים מענים מקצועיים ברגישות רבה לתושבי העיר: נזקקים, קשישים, משפחות ובהן אנשים עם מוגבלויות, עולים ועוד רבים. אני מאחל כי נחזור מהר לשגרה ותודה על פעילותכם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר