אלעד שמעונוביץ (צילום: פרטי)
אלעד שמעונוביץ (צילום: פרטי)

אלעד שמעונוביץ עם בשורה לנוער במודיעין: "נעביר את ההעשרה בחוגים דרך סרטונים ברשת"

חבר המועצה אלעד שמעונוביץ מספר ל"כל העיר מודיעין" כי בימים הקרובים תושק פלטפורמה חדשה שבה יועברו חוגי סחלבים אונליין. "יהיו למידה וקורסים מקוונים, פעילויות שאפשר לעשות מהבית"

פורסם בתאריך: 21.3.20 19:20

בני נוער וצעירים רבים נמצאים כעת ללא מסגרת, לאחר שבתי הספר נסגרו ופעילויות הפנאי בחוגים ובתנועות הנוער בוטלו גם הם, מחשש להתפשטות הקורונה. בימים הקרובים תושק פלטפורמה אינטרנטית חדשה לצעירים הכוללת פעילויות אונליין המבוססת על תוכן מחוגי סחלבים.

לדברי חבר המועצה אלעד שמעונוביץ (הדור הבא), מחזיק תיק צעירים ונוער, בתקופה הקרובה צפויה להיות מושקת גם פלטפורמה פרסומית של העירייה הכוללת – מסעדות ובתי עסק שעושים משלוחים בעיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"יהיו כמה פעילויות אונליין ודברים נוספים דרך הרשת", מסביר שמעונוביץ, "יהיו למידה וקורסים מקוונים, פעילויות שאפשר לעשות מהבית. יהיו פעילויות לילדים: ניקח את מסגרות החוגים, באומנות, מוזיקה, ספורט ומדעים, ונעביר את ההעשרה שניתנת בחוגים דרך סרטונים והדרכות ברשת. על התוכן ועל הסרטונים החדשים עובדים כבר עכשיו".

שמעונוביץ מספר על המציאות שבגללה יצרו את הפלטפורמה החדשה: "כל החוגים בוטלו, תרבות לנוער, תנועות נוער, ספורט, כל החינוך הבלתי פורמאלי בוטל בעקבות ההנחיות. סחלבים נסגר וכך גם מרכזי הנוער והצעירים וכן מועדון המוזיקה. לפסח היה מתוכנן מתחם נוער, טיולי פסח של תנועות הנוער, הפנינג ואירועים רבים נוספים. כולם מבינים את הסיטואציה שאסור לקיים שום פעילות. ההורים לא מצפים מהעירייה למצוא מסגרת ולהפעיל חוגים ואירועים בניגוד להנחיות".

"מי שיפעיל את הפלטפורמה החדשה לנוער יהיו מדריכי החוגים, הם לא עובדים כרגע", ממשיך שמענוביץ, ומציין כי "המפעילים מבינים את הצורך ועושים את זה בשמחה, הם בעצמם רוצים לתקשר עם הילדים שהם מלמדים בשגרה. לצד הפלטפורמה שלנו הצעירים ובני הנוער לומדים כרגע בבתי הספר הוירטואליים של משרד החינוך".

בהמשך תושק גם פלטפורמה לעסקים באתר העירייה, כך אומר שמעונוביץ: "תהיה פלטפורמה פרסומית, דרך מחלקת קידום עסקים בעירייה, וזה יקרה בזמן הקרוב. יהיו שם פרטי מקומות הבילוי שעושים משלוחים, וגם הטבות ללקוחות, זה יחבר ויעודד את התושבים לרכוש מזון ממקומות הבילוי בעיר".

שמעונוביץ מסכם וקורא לתושבים לשמור על ההנחיות: "הכי חשוב לפעול על פי ההנחיות ולהקטין ככל הניתן התקהלויות ולנצל את הפלטפורמות הדיגיטליות, גם של משרד החינוך וגם הפעילויות שלנו כדי להעביר את הזמן כמה שאפשר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר