די.ג'יי מלכה (צילום: פרטי)
די.ג'יי מלכה (צילום: פרטי)

די.ג'יי מלכה ל"כל העיר מודיעין": "שינסתי מותניים, היום אני עובדת כקופאית בסופר"

משבר הקורונה פוגע קשות בעסקי התקליטנות - די.ג'יי מלכה ממודיעין, אם חד הורית, מספרת ל"כל העיר מודיעין": "אני חווה הפסד כספי גדול, מאוד מפחיד אותי מה יהיה בחודש הבא"

פורסם בתאריך: 18.3.20 19:55

משבר הקורונה: רבים מבעלי העסקים הקטנים במודיעין מרגישים את ההשפעות הכלכליות הקשות בימים אלו – גם בעסקי התקליטנות, כמו בכל ענף האירועים, נפגעים העוסקים בתחום באופן משמעותי במיוחד.

מלכה שאיר, המוכרת בשם 'די.ג'יי מלכה', 39, שמתגוררת בשכונת הכרמים בעיר, מספרת על ביטולי העבודות באירועי השמחות: "אני מתקלטת במודיעין באופן קבוע כבר שש שנים, עשיתי הרבה מאוד אירועים בעיר, ובשבוע האחרון אני מרגישה ירידה משמעותית בהזמנות, אנשים דוחים את האירועים שלהם. ביום חמישי האחרון היה לי אירוע וביטלו לי אותו ממש באותו הבוקר. האישה שחגגה יום הולדת עובדת כמורה בעירוני ה' במודיעין והיא נכנסה לבידוד. היה לי עוד אירוע שהיה אמור להיות השבוע בבית ספר 'יחד', אבל גם הוא התבטל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


שאיר, אמא חד הורית, ממשיכה ומספרת כי בשל הפגיעה הכלכלית בכיס היא החלה השבוע לעבוד כקופאית בסופר השכונתי. "אני חווה הפסד כספי גדול, מאוד מפחיד אותי מה יהיה בחודש הבא ולא פשוט לי בכלל", היא מתארת בגילוי. "אני מכירה עוד הרבה אימהות חד הוריות עצמאיות שפוחדות מה יהיה מחר. כדי להתמודד שינסתי מותניים, והיום אני עובדת כקופאית בסופר השכונתי. אמרתי: 'למרות הכול – אני לא יהיה בבית'".


די ג'יי מלכה (צילום: איתי פרץ ומורן נמרוד כהן)

די ג'יי מלכה (צילום: איתי פרץ ומורן נמרוד כהן)


"אם לקוחות ירצו אז אני מוכנה לתקלט באירועים עם קהל קטן וגם להתחשב מבחינת המחיר", אומרת שאיר, "אני מוכנה לעשות הכול כדי לשמח אנשים".


די ג'יי מלכה (צילום: פרטי)

די ג'יי מלכה (צילום: פרטי)


לדברי שאיר, העירייה חייבת לעזור גם לבעלי העסקים הקטנים מאוד בעיר. "יש הרבה מאוד עסקים קטנים במודיעין וצריך שיהיה מענה לא רק למסעדות ולחנויות, אלא מענה לכול בעלי העסקים הקטנים – גם אנחנו חייבים תמיכה מהעירייה. אנחנו מגיעים למצב קשה, עצמאיים צריכים תמיכה כדי שלא יפחדו שלא יהיה להם איך לחיות, אנחנו חייבים שייתנו לנו גב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר