מיטל עיצוב ציפורניים (צילום: פרטי)
מיטל עיצוב ציפורניים (צילום: פרטי)

גם הקוסמטיקאיות במודיעין נפגעו: " זאת הכנסה שאני מסתמכת עליה לצורכי מחייה יומיומית"

"כל התורים שהוזמנו - בוטלו; זה מאוד מדאיג אותי". מיטל זלצמן, בעלת מכון לעיצוב ציפורניים במודיעין, מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על ההשלכות הכלכליות של משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 19.3.20 12:52

משבר הקורונה מחמיר מיום ליום וכך גם הנחיות משרד הבריאות. אחת ההשלכות המשמעותיות של המשבר הוא הפגיעה הכלכלית הקשה, ממנה סובלים בעלי העסקים הקטנים במודיעין בכלל, ובתוכם גם עסקי הקוסמטיקה בשל האיסור לפתוח מכונים שמבצעים טיפולים שאינם רפואיים. כל התורים לטיפולי הפנים, ללק ג'ל ולהסרות שיער – בוטלו.

מיטל זלצמן היא הבעלים של "מיטל – עיצוב ציפורניים" בשדרות יצחק רבין בעיר מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "בהתחלה, כשההתפשטות של הקורונה התחילה, היתה עבודה ואנשים עדיין הגיעו", מספרת זלצמן על ההידרדרות שמלווה את התפשטות הנגיף. "לאט לאט אנשים התחילו לחשוש וככל שעבר הזמן היו יותר ויותר ביטולים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"ההנחיות כל הזמן החמירו, ובימים האחרונים יש הנחיה שטיפולים קוסמטיים, וכל טיפול שאינו הכרחי, לא מומלץ לעשות. עכשיו אין עבודה בכלל, אין לקוחות וכל התורים שהוזמנו – כולם בוטלו".


הקליניקה של מיטל (צילום: פרטי)

הקליניקה של מיטל (צילום: פרטי)


"יש לזה השפעה כלכלית גדולה על המשפחה שלנו", ממשיכה ומתארת זלצמן את המצב הקשה. "זאת הכנסה שאנחנו מסתמכים עליה לצורכי מחייה יומיומית וזה מאוד מדאיג אותי. שמענו בחדשות שיש פיצויים שנותנים לעסקים קטנים. אני מקווה שגם אנחנו נזכה לקבל את הפיצוי, כי זה יציל אותנו מבחינה כלכלית".


מיטל זלצמן (צילום: פרטי)

מיטל זלצמן (צילום: פרטי)


"נראה שאנשים ממש חוששים להגיע ולהידבק, למרות שאני ממש מקפידה על סטריליות", אומרת זלצמן וטוענת כי "אנחנו במשפחה לא בבידוד ולא היינו קרובים בכלל לאף חולה או למישהו עם חשש למחלה, אז בעצם הכי בטוח פה. הקליניקה בתוך הבית, והבית שלנו והקליניקה מאוד סטריליים. אני עם כפפות ומסכה והכל מחוטא ומאוורר".

"אני לא חושבת שההנחיות של משרד הבריאות מוגזמות", מבהירה זלצמן, "הבעיה היא שלא מדייקים מספיק את ההנחיות. היה עדיף לדייק יותר, כי אם יש אנשים שבכל זאת רוצים לצאת מהבית, למשהו שאפשר לעשות בלי התקהלות של מעל 10 אנשים – דווקא להגיע למקום כמו שלי זה פתרון טוב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. אביגיל מקום שכולו יופי

    נו באמתתתת
    גם אני קוסמטיקאית כבר 16 שנה
    נראה לכם שאני אסכן את המטופלות שלי אם חס וחלילה אדבק בלי לדעת
    בתחום שלנו הקרבה היא משמעותית
    משרד הבריאות לא סתם הוציא הנחיה גורפת לכל מקצועות היופי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר