שכונת אבני חן (צילום: חפצי קופלה)
שכונת אבני חן (צילום: חפצי קופלה)

התפרצות הקורונה בשכונת אבני חן – ההנחיות המיוחדות של ראש העיר לתושבים

שכונה בבידוד - בעקבות התפרצות הקורונה בשכונת אבני חן במודיעין, וכניסתם לבידוד של כל התלמידים משלושה בתי ספר בשכונה, ראש העיר קיים הערכת מצב מיוחדת והנחה את התושבים להישאר בבתיהם

פורסם בתאריך: 17.3.20 13:43

התפרצות הקורונה בשכונת אבני חן – לאחר שתשעה תושבי שכוונת אבני חן אובחנו כחולים, ורבים מאוד מתושבי השכונה נכנסו לבידוד – קיים הבוקר ראש העיר מודיעין חיים ביבס, הערכת מצב מיוחדת לגבי הצעדים אותם יינקטו על מנת לעצות את התפשטות הנגיף.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


עיריית מודיעין הודיעה לפני זמן קצר כי "הבוקר התקיימה הערכת מצב בראשות ראש עיריית מודיעין מכבים רעות חיים ביבס, בנוגע לשכונת אבני חושן בה כרגע נמצאו 9 חולים מאובחנים ועוד אלפים נמצאים בבידוד בשל מגע עם החולים".

העירייה הודיעה על הנחיות מיוחדות אותם מסר ראש העיר לתושבי שכונת אבני חן "לפי הנחיית ראש העיר ביבס, על כל התושבים להשתדל להישאר בביתם, לא להתקהל בפארקים ולהימנע מסידורים מיותרים, כדי להצליח להימנע מהתפשטות הנגיף בשכונות בהן המצב מורכב".

בימים האחרונים אובחנו חולי קורונה אשר שהו בשלושה בתי ספר שונים בשכונת אבני חן. בעקבות כך כל תלמידי בתי הספר וכן חלק גדול ממשפחותיהם נכנסו לבידוד. המצב כרגע הוא שאחוז גבוהה מאוד מתושבי השכונה נמצא בבידוד – כמה אלפי תושבים.

העירייה מדגישה כי היא "תמשיך בקשר שוטף עם משרד הבריאות ויתר הגורמים הרלוונטיים על מנת להביא לידיעת התושבים את ההנחיות המשתנות". וכן כי "בינתיים נערכים בעיר מודיעין מכבים רעות לספק לתושבים הנמצאים בבידוד את השירותים הנחוצים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר