בייגל קפה, מסעדת פדריק (צילומים: פרטי, אסף קרלה)
בייגל קפה, מסעדת פדריק (צילומים: פרטי, אסף קרלה)

משבר הקורונה – מסעדות במודיעין נערכות לשירות משלוחים, חלק משביתות את הפעילות לחלוטין

בעקבות ההנחיות החדשות שמבטלות את תרבות הפנאי והבילוי - מסעדות מנסות להתאים את עצמן למציאות החדשה.; מסעדות אחרות החליטו על השבתת הפעילות

פורסם בתאריך: 15.3.20 17:48

כחלק מהמגבלות הנוספות שהוטלו במוצ"ש, תימנע ישיבה בבתי קפה ובמסעדות. בעסקי האוכל במודיעין נערכים לפגיעה אפשרית בזרימת הלקוחות, ומנסים לפצות על ההגבלות בהגברת המשלוחים ואפשרות של קניית המאכלים ואכילתם בבית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בעל המתחם של מוריה סנטר הנחה אותנו מה אנחנו יכולים לעשות ואיך אנחנו יכולים לפעול", אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", יוסי סמדג'ה, מנהל בייגל קפה שבמוריה סנטר. "הוא אמר שאנחנו יכולים לוותר על הישיבה בחוץ כבית קפה ולפעול רק כמעדניה. קיפלנו את כל הכיסאות שבפנים ובחוץ, והוצאנו בייגלים, מאפים ושמנות במשקל לקהל הלקוחות. אנשים יכולים לקנות מאפים ובייגלים ואנחנו נכין להם אותם בשביל לקחת. מאוחר יותר קיבלנו הוראה שאנחנו יכולים לפזר שולחנות רק בחוץ ובמרחקים של יותר שתיים וחצי מטר בשביל מי שירצה לקחת את הכריך שקנה ולשבת באופן פרטי. נקפיד שלא תהיה התקהלות של יותר מעשרה אנשים".


בייגל קפה (צילום: פרטי)

בייגל קפה (צילום: פרטי)


סמדג'ה ממשיך ואומר כי "בנוסף אנחנו עושים משלוחים אבל עדיין לא הרגשנו עלייה בהזמנות. קיבלנו הוראה מיוחדת לגבי זה שלא יהיה מגע עם הלקוח: השליחים שמים ליד הדלת, הולכים ואז מתקשרים ללקוח שייצא וייקח. גם התשלום יהיה רק דרך הטלפון והאפליקציה". סמדג'ה מסיים בנימה מדאיגה ואומר: "אנחנו לא יודעים מה יילד יום, אולי יהיה עלייה בהזמנות אבל יכול להיות שתהיה החמרה בנהלים. אם נראה שאין תנועת לקוחות אז נסגור, המצב עכשיו חלש מאוד".

"יש לנו אחריות לתת שירות ללקוחות הקבועים והלא קבועים שלנו, ועכשיו אנחנו עובדים במתכונת מצומצמת – אוכל יותר פשוט ובסיסי", אומרת ל"כל העיר מודיעין", סימה חדד, בעלי "המטבחון של סימה". "קיבלנו הוראות ממשרד הבריאות, הנחו אותנו להוציא אוכל למשלוחים בלי הגבלה אבל להשתדל שיהיה כמה שפחות לקוחות שיגיעו לכאן, וגם שמקומות הישיבה יהיו באוויר הפתוח ולא במקום סגור. אנחנו גם מקפידים שלא יהיו יותר מעשרה אנשים".


מסעדת פדריק (צילום: אסף קרלה)

מסעדת פדריק (צילום: אסף קרלה)


חדד ממשיכה ואומרת כי: "זה עסק של 20 שנה ואנחנו מרגישים אחריות לעובדים וללקוחות. בינתיים זו מציאות חדשה ואנחנו לא בטוחים כמה הזמנות יהיו – יש לנו מספיק חומרי גלם ויש לנו חברה שעושה בשבילינו את המשלוחים – אם נצטרך יש לנו גם את הרכב של המסעדה ואם יהיו הזמנות גדולות נשתמש בו. נתמודד ונעשה הכול כדי שהלקוחות יהיו מרוצים וייהנו מאוכל טרי".

במקביל לעסקים שמנסים להמשיך ולפעול במתכונת שונה, ישנם עסקים שהחליטו להפסיק פעילות לעת עתה. בין השאר מדובר במסעדות "פפינו" ו"פדריק" במודיעין, מהם נמסר כי: "בשלב הזה המסעדות לא פועלות, וגם לא מערך המשלוחים שבהן, עקב התקנות של משרד הבריאות. זה מצער והנסיבות לא נעימות בשביל אף אחד, אבל אנחנו מנצלים את הזמן הזה כדי להיערך, ליצור דברים חדשים ולחשוב על הבשורות החדשות קדימה ליום של אחרי. לאחר שיעבור המשבר הזה המסעדות יחזרו לעבוד כרגיל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר