קורונה, מסוף התחבורה הציבורית במודיעין (צילום:מוטי מילרוד, חורחה נובומינסקי)
קורונה, מסוף התחבורה הציבורית במודיעין (צילום:מוטי מילרוד, חורחה נובומינסקי)

סכנת הקורונה | האוטובוסים במודיעין – החל מיום שלישי לא ניתן יהיה לשלם במזומן

בעקבות ההנחיות החדשות להתמודדות עם סכנת הקורונה, מבהירים בחברת קווים כי למעט ביטול הסעות התלמידים, שאר האוטובוסים יפעלו כרגיל

פורסם בתאריך: 15.3.20 13:00

משבר הקורונה: בעקבות פנייה של "כל העיר מודיעין", נמסר מחברת קווים כי: "התחבורה הציבורית פועלת כרגיל".

אמש, הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו על הנחיות חדשות בכל הנוגע להתמודדות עם נגיף הקורונה. בין השאר הנחה ראש הממשלה לצמצם ככל הניתן את השימוש בתחבורה הציבורית. עוד הוחלט כי תיאסר הישיבה במושבים הראשונים באוטובוסים על מנת להגן על הנהג.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בחברת קווים המפעילה את התחבורה הציבורית במודיעין מסרו ל"כל העיר מודיעין" כי "נכון לעכשיו, התחבורה הציבורית פועלת כרגיל למעט ביטול הסעות תלמידים, בשלב זה אין הנחיות לגבי הגבלת מספר הנוסעים".

מסר זה של חברת קווים מגיע בעקבות הנחיות משרד התחבורה בנושא התחבורה הציבורית שפורסמו אמש, בהם נאמר כי "אנחנו קוראים לציבור לצמצם נסיעות ולהשתמש בתחבורה הציבורית רק לנסיעות חשובות".

כמו כן, נמסר ממשרד התחבורה כי "בעקבות ההחלטה על סגירת מוסדות החינוך, ומקומות הבילוי – הופסקו קווי התלמידים והאקדמיה. שירות קווי לילה הופסק, והופסקה פעילות קווי תחבורה ציבורית אל מוקמות הבילוי".


נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)

נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)


עוד נמסר ממשרד התחבורה: "מיום שלישי הקרוב לא ניתן יהיה לשלם במזומן או לרכוש רב קו מהנהג. תשלום יבוצע רק באמצעות תיקוף רב קו על מנת לצמצם במידת האפשר ממשק בין הנוסעים לנהג. מי שאין ברשותו כרטיס יוכל לקנות עד ליישום ההנחיה, כרטיס רב-קו אנונימי אצל נהג האוטובוס ולהשתמש בו. את כרטיסי הרב-קו ניתן להטעין באינטרנט בעזרת קורא כרטיסים, בטלפון הנייד בטלפונים התומכים, ובאלפי נקודות הטענה ברחבי הארץ, ובהם בסניפי הדואר ורשתות הפארם".

בכל הנוגע לאגף הרישוי, אומרים במשרד התחבורה כי "לא יתקיימו בחינות מעשיות. בחינות תיאוריה ורענון נהיגה יתקיימו בכיתות של עד 10 משתתפים, משרדי הרישוי ימשיכו לקבל קהל בהזמנת תור מראש ותוך ויסות המוזמנים באופן שלא יהיו יותר מעשרה ממתינים בכל סניף בו זמנית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר