הזנחה ולכלוך באולמות בית הספר הדמוקרטי ובית הספר היסודי יחד (צילומים: שחקניות הכדורשת במודיעין)
הזנחה ולכלוך באולמות בית הספר הדמוקרטי ובית הספר היסודי יחד (צילומים: שחקניות הכדורשת במודיעין)

שחקניות הכדורשת במודיעין מתלוננות על הזנחה באולמות: "סיימנו לשתוק. אם זה לא יטופל – 300 נשים בוורוד יפגינו מול העירייה"

שחקניות הכדורשת, השוכרות את אולמות הספורט במודיעין, מתלוננות על הזנחה. עמותת סחלבים: "מדובר במספר בודד של אולמות בהם קיבלו המתאמנות אולם חלופי. בוצע ריענון נהלים מול קבלן הניקיון"

פורסם בתאריך: 4.3.20 12:32

שחקניות בקבוצות הכדורשת במודיעין מתלוננות כי באולמות הספורט, אותם הן שוכרות לאימונים ומשחקים, נרשמת הזנחה. לטענתן, חלק מהציוד שבור והאולמות מלוכלכים.

למעשה, במודיעין ישנן 17 קבוצות כדורשת ובהן משחקות כ-300 נשים המתגוררות בעיר. בכל חודש משלמות שחקניות הכדורשת מכיסן הפרטי ושוכרות מעמותת סחלבים, שפועלת במסגרת עיריית מודיעין, את אולמות הספורט. לטענתן, למרות פניות חוזרות ונשנות אל סחלבים המצב אינו משתפר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


נטע מטלון, 43, שחקנית כדורשת המתגוררת בשכונת אבני חן בעיר, מתארת בשיחה עם "כל העיר מודיעין": "אנחנו מגיעות כל שבוע לאולמות ורואות שהם במצב גרוע, מלוכלך ואפילו מטונף. יש באולמות אבק שלא נוקה המון זמן. הלכלוך גורם להחלקות, בנות נוקעות רגליים בעקבות זה. יש באולם בקבוקים ריקים ושאריות של כל מיני מאכלים. השירותים מזעזעים ואף אחת לא מעיזה להיכנס אליהם תוך כדי אימון, אין אפילו סבון".


שירותים מוזנחים באולם בית הספר הספר הדמוקרטי (צילום: שחקניות הכדורשת במודיעין)

שירותים מוזנחים באולם בית הספר הספר הדמוקרטי (צילום: שחקניות הכדורשת במודיעין)


"הבעיה החמורה שהכי מפריעה לנו, מעבר ללכלוך, זה שבאולם יש גם ציוד שבור", ממשיכה ואומרת מטלון. "באולמות יש כננת – מתקן ברזל המחזיק את הרשת. ברוב האולמות הוא שבור או שחסרים בו חלקים. בגלל זה לוקח חצי שעה, בכל פעם, כדי להעמיד את הרשת, שזה חצי שעה מזמן האימון האישי שלנו. באחד האולמות הכננת תלויה מקיר שבור ויש סכנה שהיא תישלף ותפגע באחת השחקניות".


הזנחה ולכלוך באולם בבית הספר היסודי יחד (צילום: שחקניות הכדורשת במודיעין)

הזנחה ולכלוך באולם בבית הספר היסודי יחד (צילום: שחקניות הכדורשת במודיעין)


לדברי מטלון, "כל קבוצה שוכרת אולם באלפי שקלים בשנה וזה מתחלק בין שחקניות הקבוצה. אנחנו מדברות על ההזנחה כבר כמה שנים עם סחלבים ושלחנו בקשות לכל הגורמים בעירייה, ואפילו לראש העיר חיים ביבס. לפני הבחירות המקומיות קיבלנו הבטחות מפה ועד להודעה חדשה. הם אמרו שהכול יטופל ויסודר – בפועל הדברים לא מטופלים. באימון האחרון נאלצנו להתאמן חצי מהזמן בלי רשת כיוון שהיא כל הזמן נפלה".

"אנחנו מוציאות כסף מהכיס הפרטי שלנו", מדגישה מטלון, "העירייה לא משתתפת בכלל, אין פרגון מצד העירייה וגם באולמות רואים את זה".

מטלון אומרת כי במידה והליקויים לא יתוקנו הם יפגינו מול העירייה: "סיימנו לשתוק. אם זה לא יטופל – 300 נשים בוורוד יפגינו מול העירייה ויהיה לזה המשך".


כננת לא תקינה באולם בית הספר הדמוקרטי במודיעין (צילום: שחקניות הכדורשת במודיעין)

כננת לא תקינה באולם בית הספר הדמוקרטי (צילום: שחקניות הכדורשת במודיעין)


מעמותת סחלבים נמסר ל"כל העיר מודיעין" בתגובה לטענות כי "עמותת סחלבים הקצתה 12 אולמות ספורט ברחבי העיר לטובת הקבוצות השונות של ענף הכדורשת. האולמות מתוחזקים ברמה שנתית, לרבות עבודות אחזקה, טיפול במשטחים ובפרקטים, חידוש מתקנים והחלפת ציוד מתכלה. רשתות הכדורשת מוחלפת לעתים תכופות, בין פעם לפעמיים בשנה, כאשר רק לאחרונה הוזמנו שמונה רשתות חדשות. חשוב לציין שהליקויים העולים מהפרסום מתייחסים למספר בודד של אולמות. במקומות שנמצאו לא מתאימים למתיחת רשתות, קיבלו המתאמנות מענה באולם חלופי עם כל הציוד הנדרש. עוד יש לציין כי הניקיון באולמות בשעות אלה נעשה על ידי קבלן ניקיון חיצוני. בהתאם לפניות שהתקבלו, בוצעה שיחה ורועננו נהלי העבודה מול הקבלן כדי לשפר באופן משמעותי את רמת הניקיון במתקנים גם בשעות הערב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר