הנשים המשתתפות במיזם נעים להכיר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
הנשים המשתתפות במיזם נעים להכיר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

לקראת יום האישה הבינלאומי: אירועים לאורך כל החודש במודיעין

ביום ראשון הקרוב, 8.3.20, יצוין יום האישה הבינלאומי: לאורך כל חודש מרץ יתקיימו הרצאות, תערוכות, טיולים ואירועים שונים ברחבי מודיעין - אירוע השיא: מיזם "נעים להכיר". כל הפרטים

פורסם בתאריך: 2.3.20 19:43

חודש האישה במודיעין – לקראת יום האישה הבינלאומי שיצוין ב-8.3.20 יתקיימו ברחבי העיר שלל אירועים לאורך כל חודש מרץ, בהם, הרצאות, שעת סיפור, טיולים ותערוכות ואירוע השיא של החודש – מיזם "נעים להכיר".

החל מיום חמישי הקרוב, 5.3, ייפתחו חמש תערוכות עירוניות ביניהן תערוכת "האדרת נשים בתנ"ך ובימי חיינו", בשיתוף היכל התרבות והמרכז הרב תחומי. התערוכה עוסקת באהבה, נשיות ורגשות ועל האנרגיה הנשית שחוזרת לתפוס את מקומה כאנרגיה של עוצמה נשית. התערוכה תינעל ב-3.4. במקביל, באותו הערב, תיפתח התערוכה "העוצמה שבשקט", שתתקיים באולם הכנסים של המרכז הרב תחומי בה יוצגו עבודותיהן של הציירות אדל ירושלמי, מאיה חניק בלום ונעמה סרן המגלמות ביצירותיהן את העוצמה הקיימת בשקט הנשי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כמו כן, בבית האמנים ברעות ברחוב חצב 1, תיפתח ביום שלישי 17.3, התערוכה "השגתי!" בה יציגו אמניות אקטיביסטיות המבטאות דרך האמנות שאיפה להשגת שוויון מגדרי. עוד באותו הערב, ייערך, מופע האמנותי "אני פרידה קאלו" בהנחיית רותם ראובן ג'וליאן, בו תופיע רקדנית עם מיצג איפור וריקוד פלמנקו. נעילת התערוכה הוא 26.5. וביום 26.3 ייפתחו שתי תערוכות נוספות באותו ערב בבית יד לבנים: התערוכה המרכזית נקראת " 365: הפרטים הקטנים – התמונה הגדולה" בודקת מהי עשייה ויצירה נשית 365 ימים בשנה. כמו כן, ברחבי המסדרונות בבית יד לבנים, תוצג תערוכת יחיד שהיא הגשמת חלום לאדית וגנר תושבת מודיעין מכבים רעות בת ה-86, שמציגה לראשונה תערוכה של ציוריה.

בין השאר ייערך אירוע "סופרות שוות", בו עמותת נעמת תארח ביום שני 16.3 בשעה 20:00  את הסופרת רינה פרנק מיטרני על ספרה "כל בית צריך מרפסת". כרטיס במחיר 10 שקלים, בהרשמה מראש בספרייה 08-9731634.


מתוך אחד האירוע "נעים להכיר", שנערך במודיעין בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מתוך אחד האירוע "נעים להכיר", שנערך במודיעין בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


בנוסף, לראשונה, תתקיים שעת סיפור מגדרית-שוויונית הפונה לגילי 6-3, על "הנסיכה שלבשה שקית נייר", המגוללת את סיפורה של נסיכה הנחלצת לעזרתו של הנסיך אהוב ליבה והיא עושה זאת כשהיא לבושה רק בשקית נייר. יום שני 23.3, בשעה 17:30.

אירוע השיא של החודש – "נעים להכיר", שמתקיים זו השנה הרביעית, ייערך בימים חמישי עד שבת 21.3-19.3, במסגרתו יפתחו עשרות נשים תושבות העיר את בתיהן, לאירוח קהילתי נעים סביב יזמות, אומנות, הרצאות וסדנאות מרתקות.

אורנה מגר, יועצת ראש העיר למעמד האישה ומנהלת המרכז הרב תחומי, מוסרת כי "השוויון המגדרי היום הוא ערך חוצה תחומים, מגזרים וקהילות וחודש האישה נועד לתת זרקור על הנושאים הרלוונטיים שאותם אנחנו מקדמים לאורך כל השנים".

חברת המועתה עדי מן, מחזיקת תיק שוויון מגדרי: "חודש מרץ, חודש המוקדש לנשים בעיר שלנו. חודש מלא באירועים ויוזמות, ביניהם פרויקט הדגל 'נעים להכיר' בו משתתפות יותר מ-60 נשים אשר פותחות את ביתן כדי לשתף ולספר את סיפור חייהן, העיסוק שלהן ועוד. דווקא בחודש שהוא כולו נשים, אני רוצה לאחל לכולם, נשים, גברים ומי שביניהם שנדע לכבד ולהכיל ולהוביל עשייה בעיר ובכלל, ללא הבדל בין המינים. שנדע לדבר בשפה שוויונית ולחנך את ילדינו להישגיות והצלחה, לפי בחירה ומתוך שוויון הזדמנויות מלא".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    כל היוזמות מדהימות אבל יש עוד אחת מדהימה לא פחות.
    הספר "אפשר וחצי" ספר לילדות שיכולות לעשות כל מה שתרצנה. שכתב טל חן. תושב העיר.

    אל מול תופעות רווחות של הסללה מגדרית, ודפוסים מגדריים מובהקים בבחירת מסלולי קריירה אצל צעירים וצעירות – כאלה המתחילים להתהוות כבר למן הגיל הרך, "אפשר וחצי" הוא סיפור המעניק השראה והעצמה לילדות ולילדים הילדים והילדות שלנו יכולים לגדול לעולם שוויוני יותר, וכולנו יכולים ליהנות משוויון הזדמנויות בתעסוקה – לנשים, לגברים ולכולם. זה אפשרי וחצי.
    הצטרפו אלינו
    http://bit.ly/2HS7UHX

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר