משלוחי המנות צילום: (איילת ליברמן אברהמי)
משלוחי המנות צילום: (איילת ליברמן אברהמי)

מרגש: ארגון "מאור למודיעין" במבצע – משלוח מנות לכל ילד נזקק

ארגון חסד של נשים ממודיעין שם לו למטרה שכל ילד, גם ממשפחה נזקקת, יוכל להשתתף בהבאת משלוחי מנות לחברים לספסל הלימודים בפורים: "אנחנו רוצות שלא יישאר ילד אחד מהמשפחות הנזקקות בלי משלוח מנות"

פורסם בתאריך: 1.3.20 14:13

תלמידים בבתי הספר ברחבי הארץ, וגם במודיעין, יחגגו בשבוע הבא את חג הפורים בהבאת משלוחי מנות לחבריהם לכיתה, אך לא כולם יכולים לעמוד בהוצאה. ארגון החסד "מאור למודיעין" יוצא במבצע לכבוד חג הפורים. המטרה: שכל ילד במודיעין יוכל להגיע לבית הספר עם משלוח מנות מכובד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מירב הרשקו ואיילת ליברמן אברהמי, העומדות בראש מאור למודיעין, פרסמו פוסט ובו קריאה לתושבי מודיעין לתרום למען משפחות נזקקות כדי לנסות ולעזור לאותם ילדים. הארגון יחלק משלוחי מנות הכוללים מוצרי מזון בסיסיים למשפחות נזקקות, וכן משלוחי מנות קטנים אישיים, אותם יוכלו הילדים במשפחות הנזקקות לחלק לחבריהם בבתי הספר.


משלוחי המנות צילום: (איילת ליברמן אברהמי)

משלוחי המנות צילום: (איילת ליברמן אברהמי)


"מירב ואני עוזרות למספר רב של משפחות נזקקות באופן יומיומי", אומרת ליברמן אברהמי בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "אנחנו מספקות סלי מזון ואוכל מבושל למשפחות הנזקקות בעיר. לפני פורים עולה צורך של המשפחות הנזקקות, על פי המסורת, לנושא של משלוחי מנות. תושבי מודיעין מעבירים אלינו משלוחי מנות – חלק משלוחים גדולים המיועדים להנאת המשפחות הנזקקות – וזה כולל גם מוצרי מזון בסיסיים. חלק אחר זה משלוחים אישיים שהילדים יוכלו להעביר לחברים בבתי הספר ובמהלך החג".


משלוחי המנות צילום: (איילת ליברמן אברהמי)

משלוחי המנות צילום: (איילת ליברמן אברהמי)


בפוסט שהעלתה הרשקו היא מספרת ואומרת כי "פנתה אליי ואל איילת ילדה מתוקה ואמרה לנו: 'שנה שעברה נתתם לי משלוח מנות גדול והלכתי אתו לבית ספר וכולם רצו לקבל אותו, הרגשתי חשובה ועשירה'. כמובן שגם השנה נחלק משלוחי מנות. וכאן אנחנו זקוקות לכם! אנחנו רוצות שכל הילדים יהיו שווים! שאף ילד לא יגיע לבית הספר או לגן עם מבט מושפל. הצבנו לנו יעד של 100 משלוחי מנות יפים ומכובדים שיהוו גאווה למי שייתן אותם".


משלוחי המנות (צילום: איילת ליברמן אברהמי)

משלוחי המנות (צילום: איילת ליברמן אברהמי)


"פרסמנו בקבוצות בפייסבוק ובוואטסאפ והיתה היענות גם של עסקים מהעיר, גם של בתי ספר וגנים שמנסים לעזור וגם של אנשים פרטיים" ממשיכה ומספרת ליברמן אברהמי. "בימים אלה המשלוחים כבר מועברים אלינו. אנשים בעיר מאוד רוצים ואפילו שמחים לעזור – גם אנשים פרטיים וגם העסקים שעוזרים לנו. זה מאוד מרגש, אנחנו עוסקות בכל נושא סלי המזון והתרומות כבר שש שנים וחצי וכל פעם שיש מבצעים גדולים שיוצאים לפועל – זה מאוד מחמם את הלב. מבחינתנו, להעביר את המנות למשפחות ולקבל מהם את הפידבקים – זה הכי מרגש. אנחנו רוצות שלא יישאר ילד אחד מהמשפחות הנזקקות בלי משלוח מנות. נשמח לשיתוף פעולה מצד תושבי העיר, ניתן לפנות אליי ואל מירב ולהעביר משלוחי מנות וסלי מזון למשפחות הנזקקות".

לתרומות:

איילת ליברמן אברהמי: 0505705802

מירב הרשקו: 0509440524

כמו כן ניתן לתרום דרך משרדי שי"ל הנמצאים ברחוב עמק דותן (לשעבר גן מרגנית) מול בית מספר 29. לתיאום: 08-6499695


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר