תוצרת מעוטף עזה (צילום: חיים בכר)
תוצרת מעוטף עזה (צילום: חיים בכר)

לא רק בימים הקשים: תושבי מודיעין תומכים בחקלאים מעוטף עזה

רויטל וחיים בכר מעוטף עזה הקימו את "אשכול שלנו" כדי להפיץ את התוצרת החקלאית של העוטף בכל הארץ, וגם במודיעין. "יש לנו מאות לקוחות במודיעין, אנחנו מקבלים המון אהדה והזמנות להתארח אצלם בזמן הסבבים"

פורסם בתאריך: 27.2.20 14:23

מאות מתושבי מודיעין מצאו דרך לתמוך בחקלאים בעוטף עזה, שכל חודשיים-שלושה סובלים מסבבי לחימה קשים: יותר ויותר תושבים בעיר בוחרים לרכוש ירקות ופירות מאתר "אשכול שלנו", הסחורה מגיעה מדי יום רביעי מיישובי העוטף, ישירות אליהם הביתה.

"המטרה היא שהמגדלים יוכלו לקבל את מה שמגיע להם ושיצליחו להרוויח מזה, וגם להנגיש תוצרת טרייה באמת לכל הארץ", אומר ל"כל העיר מודיעין" חיים בכר מעין הבשור, שהקים את מיזם "אשכול שלנו" יחד עם אשתו רויטל בכר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"יש לנו מאות לקוחות ממודיעין", מספר בכר. "אני מקבל מהם הרבה תגובות סימפטיות. עם חלק הפכנו להיות ממש חברים. בזמן של לחימה בעוטף אנחנו מקבלים מהם טלפונים והזמנות להתארח אצלם בשביל ההפוגה, הם אומרים לנו 'תעזבו הכל ובואו אלינו'. יש לקוחות שהם איתנו כל הזמן, בזמן מבצע צבאי ולא במבצע. אנחנו מאוד מרוצים מתושבי מודיעין, גם אם קונים וגם אם לא, אנחנו מקבלים מהם המון אהדה".


תוצרת מעוטף עזה (צילום: חיים בכר)

תוצרת מעוטף עזה (צילום: חיים בכר)


"'אשכול שלנו' מאגד בין 15 ל-20 חקלאים מעוטף עזה", ממשיך ואומר בכר, "כל יום רביעי, כבר כמעט ארבע שנים, אנחנו עושים משלוח מעוטף עזה למודיעין. אנחנו עובדים בכמויות קטנות וזה תמיד טרי – מהשדה לצלחת. אנחנו מקבלים הזמנות באתר האינטרנט ועל פי ההזמנות אנחנו מבקשים מהחקלאים שייקטפו לנו את הכמויות המדויקות. אנחנו לא הכי זולים, אבל אנחנו מביאים תוצרת פרמיום שנקטפת עד 24 שעות לפני המשלוח. המיזם שלנו לא מתרומם בקצב שהיינו רוצים וזה חבל, אנשים מסתכלים הרבה פעמים על המחיר ולא על האיכות ועל המקום שממנו התוצרת מגיעה".


תוצרת מעוטף עזה (צילום: חיים בכר)

תוצרת מעוטף עזה (צילום: חיים בכר)


"לפני ארבע שנים הקמנו את המיזם הזה", ממשיך ומספר בכר. "המטרה היא שהמגדלים יוכלו לקבל את מה שמגיע להם ושיצליחו להרוויח מזה, וגם להנגיש תוצרת טרייה באמת לכל הארץ. אנחנו מקבלים אהדה מהציבור, כל פעם שיש סבב לחימה באזור העוטף, אנחנו מרגישים עלייה בעבודה וההזמנות עולות ב-20 אחוזים. אני מקבל הודעות בכמויות מאנשים מרחבי הארץ שאומרים: 'כל הכבוד' ו'אנחנו איתכם'".


אשכול שלנו (צילום: חיים בכר)

אשכול שלנו (צילום: חיים בכר)


מיכל חיימובץ, 42, לקוחה של "אשכול שלנו", שמתגוררת בשכונת אבני חן (קייזר) במודיעין מציינת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "המצב שלנו במדינה הוא שיש חקלאים שלא יכולים לצאת לעבוד, ויוצאים לעבוד למרות הסכנה. לקנות מהם זאת התרומה המינימלית שאפשר לעשות כדי שאותם חקלאים לא ייפגעו גם כלכלית. עוטף עזה זה עולם אחר, אנחנו לא מרגישים את מה שהם מרגישים שם. להזמין מחקלאי מעוטף עזה זה לתמוך מרחוק במי שנמצא תחת אש באופן יומיומי. אני מרוצה מהתוצרת, היא מאוד מאוד טרייה, המוצרים נקטפים ביום שמביאים אותם. זו רמה אחרת, אין יותר טעים וטוב מזה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר