דוד יוסף ברון החולה בסרטן ומשלוח המנות (צילומים: פרטי, שלומי אברהם)
דוד יוסף ברון החולה בסרטן ומשלוח המנות (צילומים: פרטי, שלומי אברהם)

מרגש: תושבי מודיעין מתגייסים לרכוש משלוחי מנות – כל הרווחים לטובת ילד חולה סרטן

אביתר ונריה שני ממכבים חוגגים השנה בר ובת מצווה ביוזמה שכולה חסד - מכירת משלוחי מנות כשהרווחים נתרמים כולם לדוד יוסף ברון, בן ה-11, שמתמודד עם עם גידול אגרסיבי במוח: "כמה טוב לראות שאכפת לאנשים ושהם רוצים לעזור"

פורסם בתאריך: 26.2.20 13:46

משפחת שני ממכבים החליטה לציין את שנת בר ובת המצווה של ילדיהם ביוזמה שכולה חסד. הם פתחו בפרויקט שנועד לגייס כסף לבן של חברים, דוד יוסף ברון, בן 11 החולה בסרטן מסוג שאין לו טיפול בישראל. התוכנית: הפצת משלוחי מנות לתושבי מודיעין, כשכל הרווחים מיועדים למימון טיפול נסיוני לחולה בארצות הברית. עד עכשיו הוזמנו מעל 450 משלוחים כשהתרומות עומדות על 11,500 שקלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"אני מאוד שמחה מהתגובות שקיבלנו ואני חושבת שההיענות היתה מדהימה", אומרת ל"כל העיר מודיעין", אילנה שני, 36, אמם של  אביתר ונריה החוגגים בר ובת מצווה. "הרבה אנשים תרמו וגם קיבלתי המון תגובות מאנשים שכתבו לי והתעניינו בילד החולה ושאלו איך הם יכולים לעזור. לצערי מצב הילד קשה אבל זה מאוד כיף לראות את כל הטוב שבאנשים שרוצים לעזור".


אביתר ונריה שני (צילום: פרטי)

אביתר ונריה שני (צילום: פרטי)


"מדובר בבן של חברים שלנו מבית שמש, דוד יוסף ברון, יש לו סרטן – גידול אגריסיבי במוח", מספרת שני. "אין לזה טיפול בארץ והתקווה שלהם זה ניסוי קליני בארצות הברית שעולה מאות אלפי שקלים. השנה זה השנה של בר המצווה של הבן שלי ובת המצווה של הבת שלי, ורצינו לעשות פרויקט משמעותי. כששמענו על המקרה של הבן של החברים, הילדים שלי רצו לעזור לו וחשבנו איך לעשות את זה. החלטנו לארגן משלוחי מנות עם העזרה של שלומי אברהם – הבעלים של חנות 'סוכריה' במודיעין. שלומי נותן לנו את כל המוצרים של משלוחי המנות במחיר עלות, וכל משלוח מנות אנחנו מוכרים בעשרים שקלים – עשרה שקלים לכיסוי העלות ועשרה שקלים הולך ישר לתרומה לילד החולה".


דוד יוסף ברון החולה בסרטן (צילום: פרטי)

דוד יוסף ברון (צילום: פרטי)


"עד עכשיו הוזמנו כ-450 משלוחי מנות ונאסף סכום כולל של 11,500 שקלים", משתפת שני. "היו גם הרבה אנשים שפשוט תרמו כסף מבלי להזמין את משלוחי המנות. התחלנו את המיזם לפני שבועיים, וזה נמשך עד יום שישי 28.2 כי צריך להזמין את כל המוצרים ולארגן את הכול לפני החג. כנראה יום לפני פורים אני אהיה ליד 'סוכריה' ואחלק למי שנרשם את המשלוחים שהזמינו".


משלוח מנות מ"סוכריה" (צילום: שלומי אברהם)

משלוח מנות מ"סוכריה" (צילום: שלומי אברהם)


"זו יוזמה קטנה ולא היו לי שום ציפיות, פשוט ישבנו עם הילדים ואמרנו שנעשה את החלק שלנו – מה שמשפחה אחת קטנה יכלה לעשות", ממשיכה ואומרת שני. "כל תרומה עוזרת. המשפחה של הילד ממש מעריכים את היוזמה. אביו של הילד החולה כותב לי כל הזמן הודעות שהם כל כך מתרגשים מהמיזם וכמה טוב לראות שאכפת לאנשים ושהם רוצים לעזור. אני מאוד גאה בילדים שלי וחושבת שזו הזדמנות ללמד ערכים ושצריכים לעשות מה שיכולים כדי לעזור לאנשים אחרים".

להזמנת משלוחים: https://katzr.net/e041aa  (עד ליום שישי 28.2)

לתרומות: http://pbme.co/pbj?v=j&g=5e3a5da27b5b960019a21b21


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר