אור גרינפלד, רכבת ישראל (צילומים: גיא צ'רקוב, דוברות רכבת ישראל)
אור גרינפלד, רכבת ישראל (צילומים: גיא צ'רקוב, דוברות רכבת ישראל)

יו"ר "אנחנו הצעירים" ל"כל העיר מודיעין": "כל עוד אין רכבות בלילות צריך לתגבר את מערך האוטובוסים"

אור גרינפלד, יו"ר תנועת "אנחנו הצעירים", מתייחס בשיחה עם "כל העיר מודיעין" להשבתת הרכבות בלילות: "במודיעין הכי סובלים מתהליך חשמול הרכבת; התושבים כאן זקוקים לחלופות ראויות"

פורסם בתאריך: 26.2.20 07:56

"תושבי מודיעין הכי סובלים מתהליך חשמול הרכבת", כך אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אור גרינפלד, יו"ר תנועת 'אנחנו הצעירים' במודיעין. "תהליך החישמול היה אמור להיגמר בשנה שעברה. מבחינתנו, כל עוד אין רכבות בלילות צריך לתגבר את מערך האוטובוסים כפי שצריך. זה לא שאין שימוש בתחבורה ציבורית בעיר – התושבים כאן זקוקים לחלופות ראויות".

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר מודיעין" – רכבת ישראל הודיעה כי היא מחדשת את הפעילות בימי שישי בבוקר בתחנת מודיעין החל מחודש מרץ, זאת לצד תחנות נוספות ברחבי הארץ. יחד עם זאת, שירות הרכבות בלילות במודיעין עדיין לא צפוי להתחדש. כמו כן, ברכבת ישראל לא מסרו מהו מועד להפעלת הרכבות בלילות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כזוכר, לפני כשנתיים הפסיקה רכבת ישראל את השירות בשישי בבוקר בשל עבודות החשמול של המסילות ברחבי הארץ. "בחודשים האחרונים הושגו מספר אבני דרך בפרויקט, עם חיבור הקו המהיר מירושלים אל תחנת ת"א ההגנה, והתקדמות משמעותית בחישמול ציר איילון, תחנות ת"א השלום וסבידור מרכז, וכן בקטעי המסילה הצפוניים מתחנות אלה", נמסר בהודעה מרכבת ישראל. "עבודות החישמול בציר איילון מאתגרות באופן ייחודי, בשל היעדר תשתית מסילה מספקת, הביקושים הרבים לנסיעה ברכבת, ואופיו ההנדסי של תוואי המסילות, הצמודות לנחל איילון ולכביש נתיבי איילון".


תחנת הרכבת מודיעין מרכז (צילום: עיריית מודיעין-מכבים-רעות)

תחנת הרכבת מודיעין מרכז (צילום: עיריית מודיעין-מכבים-רעות)


"זה מבורך שסוף סוף לאחר שנתיים מחדשים את הפעילות בימי שישי", מוסיף ואומר גרינפלד. "אך, עדיין יש אי אמון בנוגע להפעלת הרכבת בימי שישי – היו כבר ניסיונו והתבטאויות כאלה בעבר שהרכבת תפעל בימי שישי, וזה לא קרה. במידה וזה יצא לפועל בחודש מרץ כפי שרכבת ישראל פרסמה – תושבי מודיעין סוף-סוף יוכלו להגיע למרתון תל אביב כמו שצריך ולא לשכור הסעות מכיסם הפרטי כפי שהיה לאורך השנתיים האחרונות. אנחנו מבינים שצריך לשאת בנטל הבעיה שלא רואים אותו מפסיק, נקווה שאחרי הבחירות המצב ישתנה וישתפר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר