נבחרת הבדמינטון מודיעין (צילום: מועדון הבדמינטון מודיעין)
נבחרת בדמינטון מודיעין (צילום: מועדון הבדמינטון מודיעין)

5 אימונים בשבוע, שעתיים וחצי כל אימון: תכירו את נבחרת הבדמינטון של מודיעין

ממש לא במשקל נוצה: 50 שחקנים ושחקניות חברים בנבחרת הבדמינטון של מודיעין, שמייצגת את העיר בתחרויות בארץ ובעולם

פורסם בתאריך: 21.2.20 08:34

בית הספר לבדמינטון, שפועל במודיעין למעלה מחמש שנים, מייצג את העיר במגוון תחרויות בארץ ובעולם. 50 שחקנים ושחקניות משתתפים במועדון השלישי בגודלו בארץ בענף ספורט שפחות זוכה לסיקור.

מה זה בדמינטון? מדובר במשחק כדור ומחבט, כאשר הכדור מורככב מבסיס ונוצות, ושמו – נוצית. במשחק מתחרים שני יחידים או שני זוגות, שמטרתם היא לחבוט בנוצית מעל הרשת כדי שתפגע ברצפת המגרש של היריב, או שהיריב לא יוכל להחזיר אותה לצד השני.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


נבחרת הבדמינטון מודיעין (צילום: מועדון הבדמינטון מודיעין)

נבחרת הבדמינטון מודיעין (צילום: מועדון בדמינטון מודיעין)


מדובר בענף ספורט אולימפי. בשנתיים האחרונות הצטרפה למועדון השחקנית קסניה פוליקרפובה, מהטובות בעולם. "יחד איתה הוחלט להקים קבוצת ילדים בתחום של ספורט הישגי", מציינים השבוע במועדון. "הנבחרת שנוצרה כתוצאה מהחלטה הזאת כרגע נמצאת בשיא היכולת שלה ומציגה את היכולת הזאת בתחרויות שונות בארץ ובעולם".


קסניה פוליקרפובה (צילום: מועדון הבדמינטון מודיעין)

קסניה פוליקרפובה (צילום: מועדון בדמינטון מודיעין)


אחד השחקנים במועדון הוא תלמיד בכיתה ט' מבית הספר עירוני ג', שמספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין": "התחלתי להתאמן לפני ארבע שנים מתוך סקרנות לענף הספורט. אבא שלי מאמן במועדון ולאט-לאט התחלתי להגיע לאימונים שלו, וכך נשארתי. האימונים בנבחרת הם אינטנסיביים, 5-4 אימונים בשבוע, כל אימון נמשך כשעתיים וחצי והם כוללים אימוני כושר, משחקים, תרגילים כלליים וספציפיים בהתאמה אישית".

השחקן מספר על מגוון ההישגים של הנבחרת באליפות ישראל: "בשנה שעברה המועדון קטף מקומות בצמרת, שני ושלישי, בקטגוריה בנות עד גיל 11, ומקום ראשון בזוגות מעורבים עד גיל. אני אוהב את האווירה של הנבחרת. אנחנו יוצאים ביחד לתחרויות בארץ ובחו"ל, שם כולם מעודדים אחד את השני", הוא מתאר. "אני גם אוהב את מחנות האימונים שעושים לנו עם שחקנים ומאמנים מחו"ל, עושים את זה בצורה חווייתית מושקעת מאוד. מעבר לכך, הערכים שלנו במועדון הם עזרה הדדית, כבוד אחד לשני ולמאמנים, סדר ומשמעת ואורח חיים בריא. הגדולים עוזרים לקטנים בתחרויות. הגדולים מלמדים איך להכין את הגוף לפני האימון לאחריו. בספורט הזה למדתי שצריך לכבד כל יריב, וגם אני יודע שאני חלש ממנו, תמיד יש לי סיכוי לנצח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר