הטווס בסמוך לטיילת (צילום: פרטי)
הטווס בסמוך לטיילת (צילום: פרטי)

הדייר החדש בשכונת אבני חן – טווס שמשגע את השכנים. צפו בסרטון

תושבי רחוב שני בשכונת אבני חן במודיעין זוכים להנות בתקופה האחרונה משכן בלתי שגרתי - טווס עם זנב מרהיב. "הטווס מעורר הרבה עניין - השכנים יוצאים בשבת בבוקר עם כוס הקפה, מסתכלים על הטווס וזורקים לו גרגירי תירס. זה ממש נהיה אירוע חברתי"

פורסם בתאריך: 13.2.20 18:34

כבר כמה שבועות שהדיירים בשכונת אבני חן נתקלים ברחובות בטווס שמסתובב באזור. יונתן, בן ה-12, שמתגורר ברחוב שני בשכונה מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי כמעט כל יום הוא נתקל במראה המרהיב בדרכו אל או מבית הספר – טווס בעל זנב ארוך וצבעוני.

"יום אחד חזרתי מבית הספר וראיתי את הטווס מעבר לטיילת שני, ליד פארק ענבה", מספר יונתן. "ישר צילמתי אותו, זה היה מוזר לראות את הטווס שם. שאלתי את עצמי 'מאיפה הוא הגיע?' הוא לא נראה כאילו הוא אמור לגור בעיר. מאז אני והמשפחה שלי ראינו אותו עוד הרבה פעמים וכל פעם שראינו אותו צילמנו אותו. לפעמים אנחנו מצליחים לראות אותו מחלון הבית, ולפעמים אנחנו רואים אותו כשאנחנו יוצאים לחצר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]



הטווס בסמוך לטיילת (צילום: פרטי)

הטווס בסמוך לטיילת (צילום: פרטי)


"הטווס שם באופן די קבוע", ממשיך ומספר יונתן. "לפעמים אנחנו גם מאכילים את הטווס בשאריות של פיתה אבל לא באופן קבוע. מבחינתי זה טוב שיש שם טווס, הוא יפה בעיני ואנחנו אוהבים להסתכל עליו ולהתפעל".


הטווס בסמוך לטיילת (צילום: פרטי)

הטווס בסמוך לטיילת (צילום: פרטי)


אביו של יונתן, דני, מספר גם הוא על התושב החדש בשכונה: "הטווס מעורר הרבה עניין, השכנים יוצאים בשבת בבוקר עם כוס הקפה, מסתכלים על הטווס וזורקים לו גרגירי תירס או דברים אחרים. זה ממש נהיה אירוע חברתי בקהילה של השכונה. אורחים שבאים לבקר מתפעלים. זה ממש מוסיף לתפאורה ומזכיר לנו שאנחנו גרים ממש צמוד לטבע. כולם סקרנים לדעת מאיפה הוא בא ולמה הוא החליט להתיישב פה. אנחנו גם משתדלים לשמור מרחק ממנו ולתת לו את החופש שלו. לפעמים הוא עומד על החומה של הטיילת, לפעמים הוא הולך על הטיילת ולפעמים הוא אפילו נכנס לשביל של הדירה, אם הוא רואה שאריות אוכל. בדרך כלל הוא נמצא בשטח הבר שסמוך לטיילת – בוואדי ענבה".


יונתן ואביו, דני, עם הטווס (צילום: פרטי)

יונתן ואביו, דני, עם הטווס (צילום: פרטי)


"בהתחלה חשבנו שזה זמני אבל הוא פה כבר תקופה, וכמעט כל יום אנחנו רואים אותו", ממשיך ומספר דני. "הוא פשוט גר פה ומייצר סקרנות עצומה. הוא לא מרעיש יותר מדי, אבל אנחנו שומעים אותו עושה קולות בבוקר וככה אנחנו יודעים שהוא חזר, אם לא ראינו אותו כמה ימים. הוא לא מפריע יותר מדי, אבל לפעמים אם מישהו עובר עם הכלב שלו בטיילת והטווס שם, אז הכלב מנסה לברוח ולתפוס את הטווס. במקרה כזה הטווס עף כמה מטרים בודדים, בורח וחוזר אחרי כמה שעות, כשהוא נרגע. בינתיים אף כלב לא תפס אותו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר