אריאלה פיקסלר אלון (צילום: פרטי)
אריאלה פיקסלר אלון (צילום: פרטי)

התגברה על סרטן, אירוע מוחי וקומה: סיפור ההתמודדות המדהים של אריאלה פיקסלר ממודיעין

אריאלה פיקסלר אלון, 54, שמתגוררת במודיעין, מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי היא החלימה משני סוגי סרטן, סבלה משני אירועים מוחיים, היתה בקומה והיא סובלת מאפילפסיה, מקרוהן, מפיברומיאלגיה, מסוכרת ומפוסט טראומה בשל תאונת דרכים קשה. כעת היא הפכה למנטורית ולאוזן קשבת עבור אחרים שעוברים משברים: "מכורח הנסיבות ובגלל מה שעברתי יש לי את הניסיון ואת היכולת לעזור. היום אין בעיה שגדולה עלי"

פורסם בתאריך: 13.2.20 13:01

סיפור ההתמודדות המדהים ומעורר ההשראה של אריאלה פיקסלר ממודיעין, 54, שחלתה במחלות שונות – אך אף אחת מהן לא גרמה לה לאבד את רוחה ולהמשיך קדימה.

פיקסלר אלון היא כרותת תשעה איברים פנימיים בשל שני סוגי סרטן מהם החלימה, הא חוותה פעמיים מוות קליני, היתה בקומה, סבלה משני אירועים מוחיים, היא פגועת ראש מתאונת דרכים קשה, וסובלת מאפילפסיה, מקרוהן, מפיברומיאלגיה (דאבת השרירים), מסוכרת ומפוסט טראומה – בשל תאונת הדרכים, לדבריה. כל זה לא מונע ממנה לנהל אתר הכנה לבגרויות ולאקדמיה, לתת ייעוץ לאנשים המצויים במשברים ולכתוב בלוג מצליח ובדפי פייסבוק פופולריים. בראיון ל"כל העיר מודיעין" מספרת פיקסלר אלון את סיפור חייה המיוחד ורצוף האתגרים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"אני שמחה עם כל מה שקרה לי, גם עם דברים שלכאורה נתפסים כעצובים, כי אני מבינה שזה חלק ממי ומה שאני", אומרת פיקסלר אלון. "זה המקור לעוצמות שבי וליכולת לצחוק מול הרופאים ולא להאמין להם שאני הולכת למות. להגיד שאני אחיה כי ככה החלטתי ולא מעניין אותי מה גיליתם במעבדה או למדתם בבית הספר לרפואה. אם אני מחליטה שכך יהיה אז כך יהיה!".

"גדלתי באילת והיתה לי ילדות טובה בסך הכול", מספרת פיקסלר אלון ומתארת את המחלות והקשיים הפיזיים איתם היתה צריכה להתמודד במהלך כל חייה, שהחלו בגיל 13: "אז עשיתי ניתוח לקיצור קיבה, למרות שלא הייתי כל כך שמנה. הניתוח הוביל לכמה סיבוכים, זיהומים וניתוחים חוזרים. כשהתחתנתי, בשנות ה-20 שלי, גיליתי שחליתי בסרטן צוואר הרחם. בסך הכול חליתי פעמיים בסרטן, הראשון היה בצוואר הרחם, ילדתי והוא נרגע, אך חזר אחר כך כמה פעמים. הסרטן השני הוא הסרטן שבא בעקבות הניתוח לקיצור קיבה, הייתי השלישית בעולם שחלתה בו והשניים הקודמים נפטרו, לכן היה קושי לאבחן את המחלה. הסתבכתי עם המון ניתוחים חוזרים ופתיחות בטן והרבה בעיות".

"במקביל הרופאים אבחנו שאני סובלת מעוד מחלות: מסוכרת, ממחלת קרוהן במערכת העיכול ומאפילפסיה. במהלך כל הסיבוכים הרפואיים עברתי כריתה של תשע איברים פנימיים שונים: כרתו לי חלק מהקיבה ומהוושט, אין לי כיס מרה וגם לא דרכי מרה. חסר לי שלושה רבעים מהמעי הגס וחצי מהמעי הדק. אין לי רחם ושחלות וגם לא אפנדציט. קל יותר לספור איזה איברים נשארו לי", צוחקת פיקסלר אלון.


אריאלה פיקסלר אלון (צילום: פרטי)

אריאלה פיקסלר אלון (צילום: פרטי)


"יחד עם כל זה, היה לי פעמיים אירוע מוחי ועברתי פעמיים מוות קליני וגם הייתי בקומה שמונה וחצי חודשים", ממשיכה ומספרת פיקסלר אלון. "בנוסף לכול, נפגעתי בתאונת דרכים – נדרסתי על ידי אוטובוס כשעברתי במעבר חצייה", מתארת פיקסלר אלון.

"אני נכה ב-100 אחוז ועל פניו אני אמורה ללכת עם הליכון או קביים, אבל מבחינתי מי שהולך כך הוא באמת נכה וכל עוד אני יכולה, גם אם אני קצת מסוחררת ולא יציבה, אז אני הולכת בלי קביים, ככה אני מרגישה חיה ובריאה".

"היום אני גרה במודיעין", ממשיכה פיקסלר אלון ומספרת על משפחתה, "אני נשואה עם ארבעה ילדים ונכדה. הבן הבכור שלי נפצע במבצע צוק איתן וגם הבת שלי חלתה בסרטן ובאפילפסיה. הבן הצעיר שלי, בן 11, נמצא על הספקטרום האוטיסטי – בתפקוד גבוה. הוא ילד מהמם ונותן לכל המשפחה הרבה מאוד כוח ופרופורציות וראיית עולם שונה. זה גורם לי להיות ערה לנושאי זכויות של ילדים מיוחדים וגם של נכים בכלל. כשגיליתי שהבן שלי אוטיסט בתפקוד גבוה ראיתי משפחות אחרות מתפרקות, אך אותנו זה רק ליכד".


אריאלה פיקסלר אלון (צילום: פרטי)

אריאלה פיקסלר אלון (צילום: פרטי)


ביום יום עובדת פיקסלר אלון כמנהלת בחברת 'גול', שמספקת תכנים מקוונים כהכנה לבגרויות ולאקדמיה. כמו כן, פיקסלר אלון היא פעילה מאוד ברשתות החברתיות, לדוגמה, פוסט שכתבה בשבוע שעבר זכה ביותר מ-14,000 שיתופים ויותר מ-3,500 תגובות. "בגדול אני אשת תקשורת ופעילה מאוד ברשת, אני כותבת הרבה ויש לי המון עוקבים ובמה גדולה. צורת הכתיבה שלי נוגעת באנשים ומניעה אותם לעשיית הטוב וזה מה שחשוב לי בחיים. כשאדם רואה אחרים ולא עסוק רק בעצמו – זה מתגמל ונותן הרגשה של תרומה לעולם".

"בנוסף אני מתעסקת בענייני ייעוץ אישי", משיכה ומספרת פיקסלר אלון. "אנשים מגיעים אליי להתייעץ על הקשיים שלהם ומכורח הנסיבות ובגלל מה שעברתי יש לי ניסיון ואת היכולת לעזור. בתור אחת שנגעה בלא מעט בעיות, היום אין בעיה שגדולה עלי. אנשים לפעמים צריכים אוזן קשבת ורוצים לספר לי מבלי שהקושי שלהם יהיה גדול עליי. זה השירות שאני נותנת וזה הכיף שלי ואפילו הייעוד שלי, אני לא עושה את זה לפרנסה אלא לנשמה, וזה יותר חשוב מהכול".


אריאלה פיקסלר אלון עם משפחתה (צילום: פרטי)

אריאלה פיקסלר אלון עם משפחתה (צילום: פרטי)


"עם כל המכות שקיבלתי אני יודעת בוודאות שזה מה שעיצב אותי להיות אדם חזק ושמח ומאושר", מסכמת פיקסלר אלון. "טוב לי וגם אם לא היתה לי שום סיבה אמתית לשמוח, מבחירה הייתי מתנהגת כאילו יש לי סיבה. לאדם יש יכולת החלטה וכשהוא מבין שבכל רגע נתון הוא יכול להחליט ולבחור איך להסתכל על חייו אז הוא יכול לנווט את עצמו ולהיות מוביל ולא מובל. אנשים שחוטפים מכות מהחיים מרגישים חוסר אונים, אבל אם הם יסתכלו בצורה שונה על הסיפור, הם יראו דברים אחרים לגמרי. לא משנה מה קרה וכמה עצוב מה שקרה וכמה כואב – לאט לאט אפשר באמת לחזור לחיים. את המתנה הזו שקיבלתי לעצמי אני מרגישה צורך להעביר הלאה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר