ראש העיר חיים ביבס עם ריקי הראל ז"ל (צילום: דף הפייסבוק של חיים ביבס)
ראש העיר חיים ביבס עם ריקי הראל ז"ל (צילום: דף הפייסבוק של חיים ביבס)

פרידה עצובה מהעיתונאית הוותיקה ריקי הראל ז"ל

העיתונאית הוותיקה ריקי הראל ז"ל, שכתבה בעבר ב"ידיעות מודיעין", הלכה לעולמה. בת 61 במותה. ראש העיר חיים ביבס ספד לה: "ריקי היתה עיתונאית הגונה וסקרנית, ומעבר לכל ריקי היתה חברה טובה ואישה נפלאה"

פורסם בתאריך: 11.2.20 11:31

מודיעין מרכינה את ראשה: ריקי הראל, מחלוצות העיתונאיות של מודיעין, לשעבר עיתונאית ב"ידיעות מודיעין", הלכה לעולמה ב-30.1, בעקבות מחלה קשה. בת 61 במותה. בתקופה האחרונה, לאחר פרישתה של הראל ז"ל מהעיתונות המקומית, היא עבדה ברשות שדות התעופה.

ראש העיר חיים ביבס ספד לה בדף הפייסבוק שלו, ערב פטירתה: "התבשרנו על פטירתה של ריקי הראל, מוותיקות העיתונאים, אשר סיקרה את העיר עוד מימיה הראשונים", כתב ביבס. "הקשר שלי עם ריקי הראל לא היה אופייני לקשר בין עיתונאית לנבחר ציבור. ריקי היתה עיתונאית הגונה וסקרנית, שהעמיקה בנושאים שאותם בחרה לסקר, ומעבר לכל ריקי היתה חברה טובה ואישה נפלאה. ריקי אהובה שלנו, נזכור אותך, את החיוך שלך ואת הלב הרחב שלך. נוחי על משכבך בשלום".

"ריקי הראל ז"ל היתה מחלוצות התקשורת המקומית של מודיעין. כשבעצם התחילה להיבנות יחד עם העיר מודיעין, התקשורת והעיתונים", מספר ל"כל העיר מודיעין" חבר המועצה אלעד שמעונוביץ, לשעבר דובר העירייה שעבד מול הראל ז"ל כשהיתה עיתונאית. "מדובר על סוף שנות ה-90 – תחילת שנות ה-2000, טרום עידן האינטרנט והרשתות החברתיות. הבמה לנושאים הציבוריים, למחאות, לבעיות ולתלונות של התושבים היתה העיתונות המקומית. העיתונים עצמם היו מדורת השבט הקהילתית באותה תקופה, וריקי היתה מהעיתונאיות הבכירות".

"ריקי היתה מאוד דעתנית, מלאה בידע, מקושרת להמון גורמי מפתח בעיר, מקצוענית ועניינית, שמכירה את העיר על בוריה", סופד שמעונוביץ. "העבודה המקצועית בעיתונות היתה נר לרגליה, והיא לא היתה עושה הנחות לגורמים מקצועיים שעמדו מולה. מאוד עניינו אותה הנושאים שנוגעים לאזרח הקטן, בין אם מדובר בעוולות ובנושאים חברתיים שהיו לטובת התושבים, שאין להם יכולת להשפיע ולקבל במה לבעיות שלהם".

לדברי שמעונוביץ, מותה של הראל מאוד הפתיע את מכריה וסביבתה. "לצערנו זה קרה נורא מהר – מרגע גילוי המחלה ועד השלב שבו היא הכריעה אותה", מציין שמעונוביץ. "היא גם לא סיפרה להרבה אנשים, ולכן זה הגיע בהפתעה לכל מי שהכיר אותה. במהלך השנים שמרתי איתה על קשר, ואפילו דיברנו לפני כמה שבועות – ככל הנראה זה היה לפני גילוי המחלה".

ריקי הראל ז"ל הובאה למנוחת עולמים ביום שישי, 31.1, בבית העלמין במודיעין. יהי זכרה ברוך.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. שמעון קינן

    ריקי זל" היא בת דודי דוד זל אח לאבי יוסף זל.
    את הידיעה על מותה קיבלתי בידיעה שקראתי בעיתונכם.
    משתתף בצער המשפחה יהי זיכרה ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר