אייל כהן, כיתה (צילומים: ורד פיצ'רסקי, פרטי)
אייל כהן, כיתה (צילומים: ורד פיצ'רסקי, פרטי)

היוזמה לביטול הלימודים בימי שישי: התייחסות יו"ר הנהגת ההורים במודיעין

על רקע המלצת משרד האוצר לבטל את הלימודים בבתי הספר בימי שישי - אומר אייל כהן, יו"ר הנהגת ההורים בעיר: "צריך לבנות תוכנית מסודרת שתבחן את כל ההשלכות של המהלך הזה במודיעין"

פורסם בתאריך: 9.2.20 16:59

האם היוזמה לביטול הלימודים בימי שישי ברחבי הארץ מתקבלת בברכה במודיעין? בהנהגת ההורים במודיעין טוענים כי המהלך עלול לפגוע בתלמידים.

כזכור, בשבוע שעבר הצטרף משרד האוצר לבנק ישראל בקריאה לביטול הלימודים בימי שישי. מטרת המהלך היא הקטנת הפער בין חופשות ההורים לבין חופשות התלמידים. אייל כהן, יו"ר הנהגת ההורים במודיעין, מגיב להצעה בשיחה עם "כל העיר מודיעין", ואומר כי "צריך לעשות אותה במידה ובצורה הנכונה כדי לאפשר לכל הנוגעים בדבר ליהנות ממנה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"ההמלצה של משרד האוצר יכולה לפגוע בכולם, נכון שרק 10 אחוזים מתושבי מהמדינה עובדים בשישי, אבל זה לא כולל את העצמאיים שצריכים לעבוד בימי שישי".

"אני לא תומך, אבל לא שולל את ההמלצה", הוא ואומר ומסביר: "אני חושב שצריך לבנות תוכנית מסודרת שתבחן את כל ההשלכות של המהלך הזה במודיעין כדוגמת שעות הלימוד, ההכנות לבגרויות והמבחנים. אם כל המערכות יכוונו למקום הזה, להוריד יום עבודה, זה משהו שיכול להתקיים. נכון לעכשיו כמות החסרונות תהיה הרבה יותר גדולה מהיתרונות".

כזכור, המלצת משרד אוצר מגיעה בעקבות מחקר שפרסם בנק ישראל בחודש נובמבר האחרון בו קרא לביטול הלימודים בימי שישי והקמת מסגרת בימי שישי שלא תחייב את התלמידים, זאת לטובת ההורים שירצו מסגרת לילדיהם גם בימים אלו.


כיתה (צילום אילוסטרציה: אילן אסייג)

(צילום אילוסטרציה: אילן אסייג)


לדברי כהן, המהלך הזה יכול לפגוע בתלמידים: "פעילויות שעושים לילדים בימי שישי, זה משהו שפחות עושים אותו באמצע השבוע. אם תבטל את שישי ואת הפעילויות שעושים בבית הספר – הגיבוש בין התלמידים יכול להיפגע. לעשות פעילויות כאלה במהלך יום לימודים באמצע השבוע לא נשמע לי ריאלי, ולעשות את זה בערב גם יפגע בהורים במידה זו או אחרת".

לטענת כהן, גם אם המהלך ייושם הוא לא ישפיע על כמות הזמן שההורים מבלים עם ילדיהם: "יום שישי הוא יום קצר, מתחיל ב-8 ונגמר באזור 12, זה לא משהו שישפיע. בגילאי יסודי זה לא ישמש להיות יותר עם הילדים. לפני 11-10 בבוקר, הם גם ככה לא יילכו לשום מקום. זה כמו שבשבת לא נקום מוקדם בבוקר ונצא לטיולים. בגיל הבוגר יותר של התיכונים זה כבר לא סוגיה אמיתית. אני לא רואה את זה כמשהו פרקטי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. לילך

    לא תומך ולא שולל אז מה בעצם הוא אומר ? סתם תשובה סתומה בלומה . כאילו יצא ידי חובה וענה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר