רותם בן שמעון (צילום: באדיבות המשפחה)
רותם בן שמעון (צילום: באדיבות המשפחה)

 "שוק פורים" של בני עקיבא במודיעין: כל ההכנסות למימון טיפול לבן 5 החולה בסרטן

חניכי תנועת הנוער "בני עקיבא" במודיעין יוזמים הפקת "שוק פורים" לילדי העיר, כל ההכנסות מוקדשות למימון טיפולים לרותם בן שמעון, בן ה-5, שמתמודד עם מחלת הסרטן: "כל תרומה מצילה בפועל את החיים של הילד"

פורסם בתאריך: 9.2.20 16:33

חניכי שבט סיני, בסניף רע"ם של בני עקיבא במודיעין, יקיימו אירוע "שוק פורים", כל ההכנסות יתרמו למימון טיפולים לרותם בן שמעון, בן ה-5, שמתמודד עם סרטן. באירוע, שיתקיים בעוד כחודש, סמוך לחג הפורים הקרוב, יפעלו תחנות, משחקים ופעילויות לילדים וכן הגרלות עם פרסים – הכול בשביל הילד החולה בסרטן שזקוק לטיפולים מיוחדים בארצות הברית. כדי לגייס כמה שיותר כספים שייתרמו לטובת הטיפולים, חניכי בני עקיבא מבקשים מתושבי מודיעין לעזור בהפקת "שוק פורים" מוצלח ככל האפשר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"המטרה שלנו היא שיהיה לנו מספיק כסף בשביל להציל את הילד", מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מעיין סעידוב, 15, חניכה בסניף בני עקיבא "רעם" במודיעין. "כל שנה החניכים שבגיל 15 מארגנים לכבוד פורים התרמה מסוג כלשהיא, כל פעם למשהו אחר. אנחנו בחרנו להתרים לילד חולה סרטן שהתרופה שהוא צריך לא נכללת בסל התרופות. אנחנו עובדים על הקמה של שוק פורים גדול ולהרוויח כמה שיותר כסף שילך לתרומה לתרופות. אנחנו מפרסמים בפייסבוק ובעוד מקומות בשביל אנשים טובים שרוצים לתרום לשוק ולעשות טוב".

בפוסט שפרסמה סעידוב היא כותבת כי "רותם רק בן 5 וחצי ונלחם על חייו, הוא חלה בסרטן מסוג נוירובלסטומה שהתפשט בגופו הקטן והוא טופל בארצות הברית במשך כחצי שנה. רותם חזר לארץ והוא זקוק להמשך טיפול בארצות הברית. הטיפול אינו בסל הבריאות ובמסגרת מחקר חדשני".


סניף בני עקיבא רע"ם במודיעין (צילום: סניף רעם)

סניף בני עקיבא רע"ם במודיעין (צילום: סניף רעם)


"ההיענות לפרסומים היתה גדולה", מתארת סעידוב, "האנשים במודיעין הם אנשים מדהימים, התגובות היו הרבה מעבר לצפוי. המון אנשים אמרו שהם יכולים לעזור ולבא ולעשות פעילויות ולקנות ציוד בשביל השוק. כל אחד רצה להביא מהעסק שלו, לדוגמא תושב אחד פנה ואמר 'לי יש עסק של בלונים, אז אני אביא לכם בלונים', אחרת אמרה, 'אני עושה צמות, אז אבוא ואעשה שם צמות'. גם אנשים שלא יכלו לבוא ולעזור, פנו ושאלו אם הם יכולים לתרום כסף. רואים כמה אנשים רוצים לעשות טוב וכמה הם עוזרים לאנשים שהם לא מכירים. זה ממש יפה לראות איך בעיר הזו כל האנשים ממש תורמים ומעורבים ומחוברים ועוזרים, זה נראה לי ממש משהו מיוחד בעיר שלנו".

סעידוב ממשיכה ומסבירה את חשיבות האירוע: "התרומה מאוד חשובה בעינינו, ואנחנו תמיד מדברים על כמה שזה חשוב לתת ועד כמה שזה מוסיף לנו ושזה חלק מהחיים שלנו. לתת זה משהו שאנחנו שמחים לעשות ואנחנו אוהבים את זה ורוצים לתת כמה שאנחנו יכולים, ולכן אנחנו מנסים להרוויח בשוק כמה שיותר, כי הכול הולך לתרומה. אנחנו חושבים שכל תרומה מצילה בפועל את החיים של הילד".

"השוק יהיה בנושא סדרת הילדים 'אווטאר', זה יהיה סוג של הפנינג", ממשיכה ומתארת סעידוב. "יהיו כל מיני תחנות ומשחקים בנושא, יהיו פרסים ותהיה הגרלה של כל מיני שוברים לחנויות. בשוק גם נמכור אוכל ועוד דברים. אנחנו נעשה הכול בשמחה וכיף וכל הילדים תמיד נהנים. אנחנו כולנו עושים את זה בהתנדבות, בעיקרון לא בקשנו תרומות כספיות אלא רק עזרה בדברים שצריך בשביל השוק, אבל יש אנשים שאין להם ממש דרכים לעזור ישירות לשוק ולכן פתחנו פייבוקס כדי שאנשים ייתרמו כספית או ישירות לילד או בשביל לקנות דברים שיימכרו ברווח והכל בסוף יגיע לטיפולים לילד".

לעזרה/תרומות – 0543063634, https://did.li/8Vw5q


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר