אופיר חממי וסימני החניקה סימני החניקה (צילום: פרטי)
אופיר חממי וסימני החניקה סימני החניקה (צילום: פרטי)

מתאמן בחדר הכושר הולמס פלייס במודיעין התלונן במשטרה: "אחד המאמנים חנק אותי"

אופיר חממי, 24, התלונן במשטרה כי מאמן כושר בסניף הולמס פלייס מודיעין תקף אותו: "הוא חנק אותי כארבע שניות עם שתי הידיים שלו בזמן שאני יושב על מכשיר הכושר"; הולמס פלייס: "הוחלט לזמן את העובד לשימוע שיתקיים בימים הקרובים"

פורסם בתאריך: 4.2.20 10:01

מתאמן בחדר הכושר הולמס פלייס סניף מודיעין התלונן במשטרה כי מאמן תקף אותו וחנק אותו ביום שישי שעבר. במשטרת מודיעין בודקים את התלונה. המתאמן, אופיר חממי, 24, שמתגורר בנס ציונה מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על העימות שהחל מול אחד המאמנים במקום שהוביל לאירוע המבהיל.

"הגעתי בשעה 12:30 לחדר הכושר יחד עם עם טליה ביטון חברה שלי ואחיה הקטן בן ה-16. אחרי התרגיל הראשון שביצענו, קמנו לשתות מים וחזרנו", כך מספר חממי. "יש נוהל בחדר כושר שאם קמים וחוזרים אז משאירים את המגבת על מתקן הכושר – שיידעו שחוזרים, ואח של טליה לא השאיר את המגבת. אחד המאמנים, יחד עם מתאמן שלו, תפס את המכשיר. כשחזרנו אמרתי לאותו מאמן שבדיוק היינו שם. עוד קודם הסתכלנו אחד על השני והוא ראה שהתאמנו שם. בתגובה הוא הסתכל עלי בחיוך ואמר 'נגעת – נסעת', לא ראיתי פה שום מגבת ואלה החוקים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"אמרתי לו שזו התנהלות מאוד ילדותית והוא אמר שאין מה לעשות ואם אני רוצה, אז נעשה שלושתנו סבב והסכמתי", ממשיך ומתאר חממי. "המאמן ציפה שהוא יעשה סט אחד ואני אחד אחריו ואז עוד פעם הוא. בפועל הוא סיים ואחריו אני התאמנתי, ואחרי אח של טליה השתמש במכשיר. הוא התעצבן ואמר 'מעכשיו אתה לא תתאמן על המכשיר'. לא ידעתי איך להגיב, ואמרתי שלא אתווכח אתו ועברתי למכשיר אחר ליד. כשהתיישבתי אמרתי לו: 'תקשיב, זו ההתנהגות הכי ילדותית שראיתי בחיים שלי ואתה ממש מתנהג בבריונות וכמו ילד קטן'".

בשלב זה מתאר חממי: "פתאום המאמן קפץ עלי וחנק אותי, הוא התחיל לקלל אותי ולהגיד 'אני ילד קטן?'. הוא חנק אותי בערך ארבע שניות עם שתי הידיים שלו בזמן שאני יושב על מכשיר הכושר".


סימני החניקה (צילום: פרטי)

סימני החניקה (צילום: פרטי)


"הייתי ממש מבוהל כי לא הבנתי מה קורה", מוסיף ומתאר חממי. "אני מנוי בחדר הכושר הזה כבר חמש שנים ומעולם לא נתקלתי בדבר כזה. נכנסתי אפילו לסוג של חרדה. הרגשתי ממש מושפל. פה התחיל עוד ביזיון כי כל חדר הכושר קם לתפוס אותו ושאר המאמנים הוציאו אותו החוצה ובאו אלי בטענות שהרמתי ידיים. אני לא הרמתי יד בשום אופן, הוא חנק אותי".


חדר כושר אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

חדר כושר אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)


"לקחו אותי לקבלה למעין בירור ושאלו מה עשיתי – התעצבנתי על כולם ואמרתי להם לפתוח את מצלמות האבטחה ולראות שהמאמן חנק אותי", מדגיש חממי בשיחה. "הם גיבו את המאמן באופן מלא ולא רצו למסור לי את השם משפחה שלו", כך הוא טוען, "את השם הפרטי הוא אמר לי. לא היו מוכנים לתת שום פרטים עליו. אמרתי להם שאני הולך משם להגיש תלונה במשטרה".


אופיר חממי (צילום: פרטי)

אופיר חממי (צילום: פרטי)


"נכנסתי לבירור אצל מנהלת הסניף שכתבה את פרטי האירוע. המנהל של המאמנים שנכנס לחדר התנהג אלי בצורה נוראה", ממשיך וטוען חממי. "הוא הגיע ואמר שהוא לא מוכן לתת לי שום פרטים. הוא דיבר עם המאמן שתקף אותי ושלח אותו בחזרה להמשיך לאמן. אני שאלתי לפחות עשרה אנשים מה שם המשפחה של המאמן, והם התנהגו כאילו הם לא יודעים מה שם המשפחה של העובד שלהם. הרגשתי שאני עומד לבד מול חברה בריונית. בסוף אחרי רבע שעה טליה הצליחה להשיג את שם המשפחה מלוח המאמנים תוך כדי שהעובדים צועקים עליה".

"ישר כשהאירוע נגמר נסעתי לתחנת המשטרה במודיעין", אומר חממי, "ישבתי עם החוקרת והסברתי לה את האירוע. אחרי שהמאמן חנק אותי סבלתי מכאבים בצוואר ועד עכשיו כואב לי להזיז את הצוואר לצד שמאל, זה מתועד בטופס שכתב הרופא ב'טרם'. אני עד עכשיו מאוד נסער מהאירוע ואני מפחד לחזור אל חדר הכושר ולראות את המבטים של האנשים שם".

"כל העיר מודיעין" פנה לרשת הולמס פלייס שמסרה בתגובה: "הנהלת הולמס פלייס רואה בחומרה רבה כל מעשה אלימות בתחומי מועדוניה ותנהג באפס סובלנות כלפי המעורבים. מיד לאחר תחקור הנושא מול כל הגורמים שנכחו במקום הוחלט לזמן את העובד לשימוע שיתקיים בימים הקרובים".

ממשטרת ישראל נמסר: "התקבלה תלונה והיא נבדקת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר