רן נידם עם ד"ר פאדי סלח, הרופא שהציל את חייו (צילום: חביב גבאי)
רן נידם עם ד"ר פאדי סלח, הרופא שהציל את חייו (צילום: חביב גבאי)

תוך שבועיים: ניצל פעמיים על ידי צוות "טרם" במודיעין

תושב מודיעין הגיע למרפאת 'טרם', אובחן כשרוי בהתקף לב, טופל ונשלח לצנתור דחוף. כעבור שבוע וקצת, כשהגיע להודות לצוות המטפל, עבר אירוע לבבי נוסף וניצל שנית על ידי אותו הצוות

פורסם בתאריך: 30.1.20 12:56

רן נידם, תושב מודיעין, טופל וניצל פעמיים מאירועים לבביים על ידי אותו צוות במרפאת "טרם" במודיעין. בפעם הראשונה הגיע המטופל למרפאה לאחר שהרגיש לא טוב במהלך עבודתו, אובחן כסובל מאירוע לבבי ונשלח מייד אל בית החולים לעבור צנתור. כשהגיע כעבור קצת יותר משבוע להודות לרופא, ד"ר פאדי סלח, ולצוות המרפאה, חש נידם הרגשה רעה פעם נוספת. הצוות שטיפל בו בפעם הקודמת בדק אותו גם הפעם ואבחן אותו שוב כסובל מאירוע לבבי. הצוות העניק לו טיפול ושלח אותו לצנתור שהציל את חייו בפעם השנייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"זה מקרה מאוד נדיר ומאוד מיוחד, אני לא זוכר בכל שנותיי כאן מקרה מסוג זה" אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" חביב גבאי, מנהל מרפאת "טרם" במודיעין. "הסיפור מתחיל לפני שבועיים בערך, רן לא הרגיש טוב במהלך העבודה. היה לו מזל שחבר שהיה אתו תפס אותו ואמר לו 'תקשיב אתה לא נשאר כאן ככה, או שנזמין לך אמבולנס או שתלך להיבדק ב'טרם'. רן הגיע אלינו וישר הפקידה קלטה שהוא לא בסדר וגם אני בדיוק עברתי וראיתי אותו וישר תפסנו אותו והכנסנו אותו לחדר הלם שלנו והתחלנו לבצע את הפעולות החשובות כדי לברר את מצבו, וכדי לעשות לו בדיקת אק"ג. האק"ג לא היה תקין ושלחנו אותו לבית החולים והוא עבר שם צנתור דחוף, הוא אושפז כמה ימים, ושוחרר".


טרם רפואה דחופה, מוקד מודיעין (צילום: יח"צ)

טרם רפואה דחופה, מוקד מודיעין (צילום: יח"צ)


"אחרי שבוע ומשהו הוא התאושש ורצה לבוא להגיד תודה לצוות" ממשיך ומספר גבאי. "הוא הגיע ואמר תודה לכולם ולרופא, וכשהוא הצטלם עם הרופא הוא אמר 'שמע, אני אולי פראנואיד אבל אני לא מרגיש מאה אחוז'. עשינו לו בדיקות ויצרנו קשר עם בית החולים ששלחו לנו את מסמכי השחרור שלו כדי להשוות. הייתה לנו תחושה לא טובה לגבי מצבו והחלטנו להחזיר אותו לבית החולים. בבית החולים הגיעו למסקנה שהוא צריך לעבור צנתור נוסף. ההליך עבר בסדר והוא שוחרר לבית ומרגיש עכשיו יותר טוב. אני שמח שהיינו במקום הנכון ובזמן הנכון בשביל לעזור לו. זה באמת מקרה נדיר. רן היה בשוק שזה קרה פעמיים, בסוף הוא אמר 'אני מאמין בקדוש ברוך הוא ושהייתה פה השגחה עליונה ואתם השליחים שלו".

גבאי מסכם ואומר כי "חשוב שתצא מהסיפור הזה הקריאה שאם מישהו לא מרגיש טוב, אם יש כאבים בחזה ותחושת הזעה, לעיתים זה בא עם כאבים ביד או בלסת התחתונה – אז דבר ראשון צריך לעצור וללכת להיבדק. כמובן שאם זה משהו חמור ומהיר, צריך להזעיק ניידת טיפול נמרץ, זה הדבר הכי חשוב. במקרה הזה הוא הצליח להגיע אלינו בכוחות עצמו, אבל אם החבר שלו לא היה מתעקש שייבדק ולא ילך רק לנוח בבית, זה היה יכול להיגמר אחרת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר