עו"ד בן שושן, אם ובנה (צילומים: פרטי, אילוסטרציה)
עו"ד בן שושן, אם ובנה (צילומים: פרטי, אילוסטרציה)

עורכת הדין שפועלת למען הורים יחידניים במודיעין

בעקבות מפגש עם אם חד-הורית: עו"ד שנית בן שושן החליטה לסייע ללא תשלום להורים יחידניים בבקשותיהם להנחה בתשלום לצהרונים ולמעונות: "לא סביר שחד הוריות צריכות לשלם 150 שקלים, אפשר למצוא גורם בסחלבים או בעירייה שימצא פתרון לדבר הזה"

פורסם בתאריך: 30.1.20 10:57

השירות יוצא הדופן של עורכת הדין ממודיעין – עזרה משפטית להורים יחידניים ללא תשלום. עד כה סייעה עו"ד שנית בן שושן לעשרות הורים יחידניים בבקשותיהם להנחות בתשלום לצהרונים ולמעונות.

בפוסט שפרסמה עו"ד בן שושן בקבוצת הפייסבוק של תושבי מודיעין, שקיבל למעלה מ-1,000 לייקים וכ-150 תגובות, היא מסבירה את החלטתה. "רבות מהאימהות המבקשות הנחה ועזרה בתשלום מעונות/צהרונים בשל מצבם הכלכלי מתקשות ביום יום, והוצאה נוספת על תצהיר מקשה עליהן מאוד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספרת עו"ד בן שושן איך מפגש עם אמא חד הורית גרם לה לפתוח את משרדה להורים יחידניים נוספים מרחבי העיר. "הגיעה אלי אישה, אם חד הורית, כדי לחתום על תצהיר בשביל הנחה בצהרון, חתמתי לה ללא עלות. אחר כך דיברנו על זה שהעלות של 150 שקלים יכולה להיות ממש כבדה בשביל אמהות חד הוריות וצריך למצוא לזה פתרון. כתבתי את הפוסט ואחרי זמן ראיתי שהוא תפס תאוצה גדולה. הפתיעו אותי התגובות בפייסבוק, הן היו ממש מחממות לב, היו גם הרבה עורכי דין אחרים שפנו אלי והציעו לעזור לי בנושא הזה".

עו"ד בן שושן מוסיפה ומסבירה כי "כשהורים יחידניים הולכים לבקש הנחה דרך 'סחלבים' או דרך מעונות ויצו הם צריכים לחתום על תצהיר שהם חד הוריים. זה נראה לי קצת לא סביר שחד הוריות, שגם ככה קשה להן, צריכות ללכת לעורך דין בשביל תצהיר ולשלם 150 שקלים. אני חושבת שאפשר למצוא גורם בסחלבים או בעירייה שימצא פתרון להליך הזה ולהקטין להן את העלויות. לדוגמה אפשר להפנות אל שי"ל (שירות ייעוץ לאזרח), ששם אפשר לקבל שירות משפטי ללא עלות. הרבה אנשים לא מכירים את זה וצריך להעלות את המודעות".


גן ילדים (צילום אילוסטרציה: אלי נאמן)

(צילום אילוסטרציה: אלי נאמן)


"ייצגתי בעבר אמהות חד הוריות, אני יודעת מהם הקשיים שלהן, ולכן אם מבקשים סוג של הנחה ואני יכולה לעזור בחתימה – אז באהבה גדולה", מסכמת עו"ד בן שושן. "במשרד שלי אני מייצגת חייבים, לא זר לי לראות אנשים עם קשיים כלכליים שלפעמים אפילו אין להם מה לאכול בבית. אני חושבת שיש הרבה אמהות חד הוריות ואבות חד הוריים במודיעין וזה נושא שנוגע לכולם. אני חושבת שהמסמך שמפנה הורים יחידניים לעורך דין מעמיד אותם בסיטואציה שמובילה אותם לשלם, אבל אם יקבעו יום מרוכז בשביל שירות משפטי בחינם ב'שי"ל' או במקום אחר, ללא תשלום, וירשמו את זה על המסמך, זה יעזור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר