רחבת הריקודים, כלת השמחה עם משפחתה (צילומים: עמית פוני, באדיבות המשפחה(
רחבת הריקודים, כלת השמחה עם משפחתה (צילומים: עמית פוני, באדיבות המשפחה(

מרגש: למעלה מ-1,000 תושבים במודיעין הגיעו לשמח ילדת בת מצווה

"בהתחלה הרגשתי עצובה כי לא כל הילדים שהזמנתי הגיעו, אחר כך ראיתי שהמועדון מתמלא - התרגשתי מאוד, אני לא אשכח את זה בחיים". תושבי מודיעין נענו לקריאה ברשת ונהרו אתמול לשמח את אדלה דיאצ'נקו במסיבת בת המצווה

פורסם בתאריך: 28.1.20 16:15

באירוע מיוחד ומרגש – מאות תושבים במודיעין הגיעו לחגוג בת מצווה ולשמח ילדה שלא הכירו. אתמול בערב, 27.1, הופץ בקבוצות הרשת של מודיעין פוסט ובו קוראים לתושבי מודיעין להגיע לאירוע בת מצווה שמתקיים סמוך לישפרו סנטר. הילדה ואמה מספרות כי הן הזמינו את הילדים מהשכבה שלה אך רובם בחרו שלא להגיע לאירוע.

בפוסט נכתב כי לאירוע הגיעו מעט מאוד משתתפים ולכן מבקשים מתושבי העיר להגיע ולשמח את כלת בת המצווה. תושבי מודיעין נענו לקריאה בצורה מדהימה ומעבר לכל ציפייה. בסופו של דבר הגיעו לאירוע כ-1,000 אורחים ואורחות, מה שהוביל אף לפקקים בכניסה.

אדלה דיאצ'נקו, כלת בת המצווה, מספרת ל"כל העיר מודיעין" כי "הגיעו הרבה תושבים ממודיעין וזו היתה שמחה גדולה בשבילי. בהתחלה הרגשתי עצובה כי לא כל הילדים שהזמנתי הגיעו, אחר כך ראיתי שהמועדון מתחיל להתמלא. היתה המון שמחה וממש כיף חיים. התרגשתי מאוד, אני לא אשכח את זה בחיים שלי. אני רוצה להגיד תודה לכל האורחים, תודה רבה שהם הגיעו ושמחו איתי ועם המשפחה שלי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"אתמול היה פשוט מדהים, אין מילים, אני לא יודעת איך להסביר", מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אנסטסיה דיאצ'נקו, אמה של כלת השמחה, אדלה. "אנשים שאני לא הכרתי הגיעו ובירכו את הבת שלי ואפילו סגן ראש העיר הגיע. אני מודה לאנשי מודיעין ואין לי מילים איך להודות להם. באמת המון המון תודה. הם הגיעו והיו אתנו ושמחו אתנו, לא ציפיתי לזה".



רחבת הריקודים (צילום: עמית פוני)

רחבת הריקודים (צילום: עמית פוני)


"עשינו את מסיבת בת המצווה במועדון 'מוביט' במודיעין והזמנו אורחים וגם ילדים מהשכבה של הבת", ממשיכה ומספרת דיאצ'נקו. "כשהגענו לאולם ראינו שאין כמעט אנשים. הבת שלי התחילה לבכות ולא ידעתי מה לעשות. חברה שלי הציעה לפרסם, בקבוצה של מודיעין ברשת, שאנחנו חוגגים בת מצווה ולא הגיעו הרבה אנשים. אחרי חצי שעה או שעה אנשים הגיעו והמשיכו להגיע והאולם תוך זמן קצר נהיה מפוצץ ולא היה מקום לזוז. הגיעו גם צעירים, גם מבוגרים וגם אנשים מגיל הזהב. כשהילדה שלי ראתה את כל זה היא היתה בהלם. אנשים שהיא לא מכירה הגיעו ואמרו לה 'מזל טוב' ואפילו הביאו לה מתנות. זה כל כך מרגש וכיף לראות את זה. תודה רבה שיש אנשים כאלה".


הפקקים בדרך לחגיגת בת המצווה



רחבת הריקודים (צילום: מירב הרשקו)

רחבת הריקודים (צילום: מירב הרשקו)


דיאצ'נקו מתארת את השמחה במסיבה "היו ריקודים וכולם רקדו שמחו, ועשו מעגל והרימו אותה. כולם באמת נהנו. בנות, שהבת שלי לא מכירה, הגיעו לבת מצווה והחליפו איתה מספרי טלפון כדי שמעכשיו הן יהיו בקשר. הבת שלי התרגשה שכל האנשים הגיעו, היא היתה אתמול בעננים, היא לא תשכח את זה בחיים".


אדלה עם אורחי המסיבה וסגן ראש העיר אילן בן סעדון (צילום: מירב הרשקו)

אדלה עם אורחי המסיבה וסגן ראש העיר אילן בן סעדון (צילום: מירב הרשקו)


"היה אירוע מאוד עוצמתי", מתאר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" עמית פוני, מנהל מועדון 'מוביט' במודיעין. "היו צריכים להגיע למועדון אורחים מבוגרים וילדים. התחילו להיכנס כמה ילדים ואני קולט שהילדה לא בפוקוס וקצת מאוכזבת. תדרכתי את הצוות שלי ואמרתי שהיום האירוע הוא עם לא כל כך הרבה ילדים ואנחנו הולכים לשמח את הילדה כמה שיותר. התחלנו את האירוע והתחלנו לרקוד וכולי'. חמש דקות קודם העלו פוסט ברשת ואמרתי לאמא שהעלו את הפוסט, היא אמרה שהיא יודעת אז אמרתי לה שתהיה מוכנה שיגיעו 400 אנשים, היא אמרה לי 'מה?!' ואמרתי לה 'כן!'. התחלנו להיות מוצפים בטלפונים ומאותו רגע הבנו שהולך להיות פה משהו אחר לגמרי. אנשים התחילו להגיע בקצב מטורף, יש סרטונים ברשת של הפקק שנוצר בדרך לאירוע הזה".

"בפועל עברו אתמול במועדון מעל 1,000 איש", ממשיך ואומר פוני. "המקום התפוצץ לגמרי וכל הזמן הייתה תחלופה של אנשים. היתה שמחה אחת גדולה. ראיתי פה שמחה ואהבת חינם, אני כל יום עושה פה אירועים ולא ראיתי דבר כזה. שמחה כזו לא היתה. האמא הייתה בשמיים והילדה בכתה מהתרגשות ומשמחה ומאושר והודתה לכל מי שהגיע, זה שווה את הכול".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. רונית לוי

    העובדים היו מדהימים כל כמה זמן הגיע שאלו אם הם צריכים משהו הכל היה מתוקתק פשוט מדהים

  2. דוד

    בת מצווה? נו יפה אבל את העיקר לא לשכוח עכשיו הנערה מחוייבת בקיום המצוות של תורתנו הקדושה אחרת בשביל מה המסיבה????

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין עליכם מועדון מוביט אלופים שתזכו תמיד לשמח אנשים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר