בנות גרעין נחלת שי (צילום: פרטי)
בנות גרעין נחלת שי (צילום: פרטי)

מרגש: ההירתמות במודיעין למען מסיבת בת מצווה לילדה מעוטת יכולת

תוך פחות משבוע הצליחו בנות השירות הלאומי 'נחלת ש"י' במודיעין לגייס כמעט את כל צורכי מסיבת בת המצווה מתרומות בלבד: "כל אחד רוצה לקחת על עצמו כמה שיותר דברים כדי לעזור, זה ממש מדהים"

פורסם בתאריך: 26.1.20 13:13

תושבי מודיעין מתגייסים לטובת מסיבת בת מצווה לילדה ממשפחה מעוטת יכולת. בנות גרעין השירות לאומי "נחלת ש"י", הפועלות במודיעין, שמעו על משפחה מעוטת יכולת שמנסה לקיים מסיבת בת מצווה לבת המשפחה. הבנות החליטו לנסות ולגייס את כל צרכי המסיבה – הן פנו ברשתות לתושבי מודיעין וההיענות היתה מדהימה.

עשרות מתושבי מודיעין התגייסו ומתגייסים לטובת כלת בת המצווה. בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספרת מיכל חזן, מגרעין השירות הלאומי, על הנתינה והנכונות העצומה של תושבי מודיעין לתרום ועל מה שעוד נדרש כדי להשלים את כל צרכי המסיבה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"אנחנו בגרעין של בנות השירות במודיעין תמיד מנסות למצוא פרויקטים של נתינה", מספרת חזן. "שלחו הודעה בקבוצה של 'מסירה ונתינה' בעיר של מישהי שמחפשת אולם למשפחה נזקקת ממודיעין. ראיתי את זה והראיתי לבנות בגרעין והחלטנו שאנחנו לוקחות את זה. שאלנו את המשפחה האם הם רוצים שנארגן את כל הבת מצווה והם אמרו שזה ממש יעזור להם. משם כבר התחלנו לארגן את זה".


בנות גרעין נחלת שי (צילום: פרטי)

בנות גרעין נחלת שי (צילום: פרטי)


חזן ממשיכה ומתארת את העבודה על הפרויקט: "דבר ראשון התחלנו לפרסם בקבוצות פייסבוק ו-וואטסאפ ופנו אלינו הרבה אנשים והציעו את עצמם בלי תשלום. קיבלנו הכול בתרומות.  אנשים הציעו כסף ושמלות, הציעו לנו די ג'יי ותאורה, צלם, הזמנות, מזכרות, שלטים, עוגות ובר מתוקים. יש מישהי שתבוא לאפר ולסרק את הבנות ואת המשפחה. הציעו גם דברים לעשות לפני או אחרי האירוע כמו טיפולי פנים ודברים דומים".

"הארגון של הפרויקט ממש מדהים, לא חשבתי שזה יהיה ככה", אומרת חזן ומספרת על הפניות שקיבלה מתושבי מודיעין. "יש ממש הרבה נתינה שלא ציפיתי לה. אני אומרת לאנשים שפונים אלינו תודה על ההצעות והם מציעים עוד דברים מעצמם. כל אחד רוצה לקחת על עצמו כמה שיותר דברים כדי לעזור, זה ממש מדהים. זה ממש פתח אותי לעיר, אני כאן שנה שנייה בשירות לאומי בעיר ולא הכרתי אותה כך, הכרתי מהפרויקט הזה המון אנשים מדהימים מהעיר. אנשים מציעים את עצמם ומציעים לעזור בכל דרך. כולם אמרו לי 'כל מה שאת צריכה תגידי לי ואני יוסיף את זה מעצמי', זה באמת היה מדהים".

"מאז שפרסמנו את הפוסט בשבוע שעבר הצלחנו לסגור כמעט הכול, זה לקח רק ארבעה ימים", מספרת חזן. "כדי לממן את האולם אנחנו צריכות עוד תרומות כספיות, נשאר לנו לסגור קייטרינג, אנחנו נקבל אותו מבית ספר פנימייתי, הם הציעו שהם יתרמו את הקייטרינג והתלמידים ישמשו כמלצרים. בנוסף נשאר לילדה עוד לבחור שמלה, ומאפרת ומסרקת. היו אנשים שגם הציעו תרומות כספיות, אבל לא הרבה אנשים. אין עדיין מספיק תרומות כספיות ואנחנו ממשיכות לגייס בשביל לשלם לאולם".


בנות גרעין נחלת שי (צילום: פרטי)

בנות גרעין נחלת שי (צילום: פרטי)


חזן מספרת על קבוצת בנות השירות שלקחו על עצמן את ארגון המסיבה: "אנחנו 13 בנות בגרעין 'נחלת ש"י' וכל אחת משרתת בבקרים בתפקיד שונה. לדוגמה – אני בחינוך מיוחד. אחרי הצהרים אנחנו הולכות לקשישות או למשפחות שצריכות עזרה וחוץ מזה אנחנו גם עושות שבתות עם קשישים בודדים ומעבירות פעילויות".

"מי שיכול לעזור בתרומות כספיות זה ממש יעזור", מוסיפה ואומרת חזן. "כרגע מה שנשאר לנו לארגן זה קייטרינג ומימון לאולם, אלה מה שאנחנו צריכות להשלים והם הדברים הכי מרכזיים אז זה ממש נצרך. אנחנו מרגישות שהפרויקט הזה הוא ממש שליחות ענקית, הילדה ממש מאושרת והאמא לא מפסיקה לברך אותנו. היא אמרה עד כמה היא מעריכה את זה והרגשנו ממש שליחות ועד כמה אנחנו עושות פרויקט גדול. זה יוצר הרגשה של הרבה סיפוק".

לתרומות – מיכל חזן: 0587973706


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר