(צילום: איחוד הצלה)
(צילום: איחוד הצלה)

גופי ההצלה במודיעין: תוספת למערך הרכבים של איחוד הצלה

ארגון איחוד הצלה במודיעין התחדש השבוע ב"אופנולנס" - שמכיל את כל הדרוש לעזרה ראשונה באירועי טראומה: "האופנועים הופכים את התגובה ליעילה ולמהירה מאוד"

פורסם בתאריך: 21.1.20 07:51

השבוע הצטרף למערך ארגון "איחוד הצלה" – אופנולנס. מדובר באופנוע שמכיל את כל הדרוש לעזרה ראשונה, שצפוי להפוך את הנגישות לפצועים לפשוטה הרבה יותר והוא מצטרף ל-4 אופנועים הפועלים כיום במודיעין. "האופנועים הופכים את התגובה ליעילה ומהירה מאוד", מבשרים ב"איחוד הצלה".

מדובר במהלך שיביא בסופו לכניסה לשירות של מספר אופנועים באיחוד הצלה שישרתו את תושבי העיר והאזור. מדובר באופנועים שכוללים ציוד עזרה ראשונה רב: "ציוד החייאה, דפיברילטור, חמצן, תרופות, חבישות – בקיצור כל מה שיש באמבולנס", מספרים באיחוד הצלה. כמו כן, הרוכבים על האופנוע החדש יהיו חובש או פארמדיק או רופא שיוכלו לתפעל את האירוע בעצמם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


(צילום: איחוד הצלה)

(צילום: איחוד הצלה)


"במהלך אירועי טראומה הזמן משחק חלק חשוב ביותר בהצלת חיים, ככל שזמן התגובה יהיה קצר יותר כך סיכויי ההשרדות יגברו", מדגישים באיחוד הצלה. "האופנולנסים יסייעו בעיר כמענה ראשוני מהיר ומקצועי ובקיצור בזמני תגובה, אופנוע לא מחליף אמבולנס, אופנוע מקצר זמן תגובה. האופנולנסים שצמודים לכוננים ופזורים בעיר, הופכים את התגובה ליעילה ומהירה מאוד".

"מדובר במהלך ייחודי במודיעין וזאת כחלק מהגדילה והצמיחה של העיר ואיתה הצורך להגדיל את צי האמבולנסים הזמינים בעיר וכן הצורך להגדיל את מערך הכוננים. איחוד הצלה סניף מודיעין פועלים 4 אופנולנסים ועם קבלת אופנולנס נוסף זה חיזוק משמעותי למערך הכוננים".

המהלך מגיע במקביל למאבקם של אנשי "איחוד הצלה" בעירייה, בדרישה לקבל מבנה שישמש כבית מתנדב. "אין לנו מקום מסודר להחנות את האמבונס", מוסרים באיחוד הצלה, "העיר לא יכולה להכיל כמה אירועים במקביל, מגיעים אמבולנסים משוהם, מלוד, מבית שמש, צריך להביא אמבולנס מרחוק. אני לפעמים מחכה עם חולים 40 דקות עד שמגיע אמבולנס".


(צילום: איחוד הצלה)

(צילום: איחוד הצלה)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אייוד הצלם

    קשקשנים תהיו בעיר לא תהיו בעיר אף אחד לא ישים לב.
    לכו תצלמו תמונות בערים אחרות זה הדבר היחיד שאתם עושים

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר