נאות קדומים (צילום: אלדד מאסטרו)
נאות קדומים (צילום: אלדד מאסטרו)

אחרי הפרסום ב"כל העיר מודיעין": הועבר התקציב לפארק נאות קדומים

סכנת הסגירה שריחפה מעל פארק נאות קדומים, סמוך למודיעין, הוסרה - כ-1.5 מיליון שקלים הועברו לאתר. המנכ"ל נתן איתן: "זו קבלת מנת חמצן, שמאפשרת לנו להמשיך להפעיל את נאות קדומים ואף לשלם את שכרם של העובדים והספקים"

פורסם בתאריך: 20.1.20 16:49

אחרי הפרסום בשבוע שעבר ב"כל העיר מודיעין" – הוסרה סכנת הסגירה שריחפה מעל פארק נאות קדומים. מנכ"ל האתר נתן איתן מדווח כי משרד החינוך העביר אליו תקציב בגובה 1.5 מיליון שקלים.

"לאחר מאמצים גדולים מול משרד החינוך והאוצר שמחנו לגלות שסוף סוף שוחררו כספי התמיכה לשנת 2019", אומר איתן ומוסיף: "מדובר בסכום של 1.5 מיליון שקלים. המשמעות היא שזו קבלת מנת חמצן, שמאפשרת לנו להמשיך להפעיל את נאות קדומים ואף לשלם את שכרם של העובדים והספקים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


לצד זאת, איתן מדגיש כי "הקשיים האמיתיים והגדולים עוד לפנינו. מכיוון שבעבר גובה התמיכה ממשרד החינוך עמד על 3 מיליון שקלים, והשנה התמיכה קוצצה בחצי. על אף השמחה על העברת הכספים, המשמעות היא שללא הגדלת התמיכה כפי שהיה בעבר נימצא שוב תוך זמן קצר באותו סד תקציבי שחונק את הפעילות החינוכית החשובה".


נאות קדומים (צילום: אלדד מאסטרו)

נאות קדומים (צילום: אלדד מאסטרו)


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" בשבוע שעבר – הפארק התנ"כי נאות קדומים, הממוקם ביער בן שמן עמד בסכנת סגירה, בשל הפלונטר הפוליטי והיעדר ממשלה.במשרד החינוך אישרו ל"כל העיר מודיעין" כי יתרת התקציב לא הועברה מאחר שאין קואליציה. המנכ"ל איתן תיאר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" את המצב הכלכלי החמור אליו נקלע המתחם, שבו מבקרים אלפי משפחות בשבוע: "בלי הכסף הזה אי אפשר להחזיק את המקום, אני לא יכול לשלם על 2,500 דונם, המקום פשוט יוכחד, הפארק ייסגר. זאת תחושה איומה ונוראית".


חנוכה בנאות קדומים (צילום: נאות קדומים)

נאות קדומים (צילום: נאות קדומים)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר