המשנה לראש העיר עמיעד טאוב,השר רפי פרץ (צילומים: עט תקשורת, מארק ישראל סלם)
המשנה לראש העיר עמיעד טאוב,השר רפי פרץ (צילומים: עט תקשורת, מארק ישראל סלם)

עמיעד טאוב על פרישתו הדרמטית מהבית היהודי: "לא מקובלת עלי ההתנהלות העסקנית של הרב פרץ"

המשנה לראש העיר במודיעין עמיעד טאוב, ששימש יו"ר מועצת ראשי הסניפים בבית היהודי, פרש אחרי 20 שנה מהמפלגה והצטרף לימין החדש. בראיון הבוקר ל"כל העיר מודיעין" הוא תוקף את השר רפי פרץ על ניסיון החיבור שלו עם איתמר בן גביר: "ההתנהלות הלא דמוקרטית והקטנונית של הרב פרץ הובילה למצב הנוכחי. האשמה מוטלת רק לפתחו"

פורסם בתאריך: 16.1.20 11:15

הכאוס בימין הדתי הוביל אתמול, רביעי, את עמיעד טאוב, יו"ר הבית היהודי במודיעין והמשנה לראש העיר, לצעד דרמטי – פרישה ממפלגת הבית היהודי אחרי 20 שנה של פעילות. טאוב, ששימש יו"ר מועצת ראשי הסניפים בבית היהודי, החליט לעבור למפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


לצד ההחלטה על פרישתו מהבית היהודי – בלב הדרמה הלילית אתמול טאוב היה מבין אדריכלי האיחוד של ההרכב – בנט, שקד, סמוטריץ ופרץ, ללא יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר. כידוע, השר פרץ הפר אתמול את הבטחתו לבן גביר, ובלחץ ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא הצטרף לבנט, שקד וסמוטריץ. בן גביר טען כי השר פרץ "תקע סכין בגב".


נפתלי בנט ואיילת שקד (צילומים: צילום מגד גוזני)

נפתלי בנט ואיילת שקד (צילומים: צילום מגד גוזני)


בשיחה עם "כל העיר" הוא תוקף את התנהלותו של השר פרץ: "לא מקובלת עלי ההתנהלות העסקנית של הר, לא היה מקובל עלי החיבור עם עוצמה יהודית, מה שמנע צירוף כוחות חדשים ולא אפשר בחירות ודמוקרטיה שהיו הכרחיות לקבלת הלגיטימציה הציבורית. ההתנהלות הלא דמוקרטית והקטנונית של הרב פרץ הובילה למצב הנוכחי. האשמה מוטלת רק לפתחו. הוא בחר שלא לאפשר את פתיחת השורות וקיום בחירות לצד חתימה על הסכם ללא אישור לצד משחקים פוליטיים קטנים ברשימה ודחיקת הכוחות הטובים החוצה".

השר פרץ טעה כשהתחבר לאיתמר בן גביר?
"לעניות דעתי, מפלגה שמובילה דגלים של חינוך רווחה וחברה, ומבקשת לייצג את כל מגוון הדעות והצבעים, מהווה גשר ומחברת בין חלקי העם, ומבוססת על ערכי הציונות הדתית ועל יהדות אוהבת ומכילה ובעיקר מאוחדת סביב אותה ערוגת הערכים שמרבית הציבור המסורתי והדתי מתחבר אליהם – לא יכולה להיות שותפה של מפלגת עוצמה יהודית. ערכים צריכים להגיע לפני גושים. אני מסרב לקבל את הסגנון הפוליטי של העידן החדש במסגרתו הערכים, המהות, המצעים והאידיאולוגיה לא משחקים תפקיד בבחירת מפלגה".

טאוב מדגיש כי המניע של פרץ באיחוד עם בן גביר "היה לא אחר מהישרדות פוליטית בלבד לצערי".


איתמר בן גביר (צילום: אמיל סלמן)

איתמר בן גביר. ירוץ לבד (צילום: אמיל סלמן)


אתה תפרת את האיחוד הנוכחי – כעת אתה מרוצה מהתוצאה?

"אני לא השושבין היחיד, אבל מרוצה מאוד מהתוצאה.כיום כל גווני הציבור – מהחילונים והמסורתיים ועד התורניים יושבים תחת קורת גג פוליטית אחת".

מה הכוח האלקטורלי של הימין החדש כיצד תפעל במודיעין להבאת קולות לימין החדש?
"ברגע שכולם מאוחדים אני מעריך שהציבור ייתן את אמונו במפלגה ערכית עם מגוון נציגים ראויים שכל אחד יכול למצוא עם מי מהם להזדהות. אמשיך לפעול בהתנדבות בעיר מודיעין, בה בחרתי לגור ולגדל את ילדי, ואשתדל לעשות כמה שיותר טוב. אתעסק בהובלת המפלגה המאוחדת של הבית היהודי והימין החדש והאיחוד הלאומי במודיעין".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר