דרך יאיר פרג, התראה של העירייה (צילומים: פרטי, אור גרינפלד)
דרך יאיר פרג, התראה של העירייה (צילומים: פרטי, אור גרינפלד)

כלי הרכב שחונים בדרך יאיר פרג: עיריית מודיעין החלה באכיפה מוגברת

פקחים של עיריית מודיעין החלו לחלק התראות לכלי רכב שחונים בחניה אסורה בדרך יאיר פרג. הפעיל החברתי אור גרינפלד פתח בעצומה: "במשך שנים התקבע נוהג שאפשר להחנות באזור הזה באופן חופשי"

פורסם בתאריך: 19.1.20 08:25

בשבוע האחרון החלה עיריית מודיעין באכיפה מוגברת בדרך יאיר פרג במודיעין. פקחים החלו לחלק התראות לכלי רכב שחונים במקומות האסורים לחניה. על ההתראה לפני קנס נכתב בין השאר כי "במידה והרכב יימצא שוב חונה בניגוד לחוק תהא צפוי לקנס. בנוסף, העירייה רשאית לגרור את רכבך מהמקום ולחייב אותך בהוצאות הגרירה האחסנה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"המון מתושבי מודיעין חונים באזור הזה", מתאר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אור גרינפלד, יו"ר תנועת 'אנחנו הצעירים'. "מדובר בסטודנטים ועובדים בירושלים שמגיעים לאזור הר חוצבים והם חונים שם מכיוון שחולף במקום קו 102 של חברת אגד תעבורה, שמשרת את התושבים שעולים לירושלים מדי יום. זה קו מאוד איכותי ויעיל לעומת התחבורה הציבורית במודיעין, ולכן התושבים מחנים את רכביהם בשדרות יאיר פרג עד עמק דותן, ומשתמשים בשירותי התחבורה הציבורית שחולפת שם, כך הם לא עומדים בפקקים של הבוקר עם רכביהם הפרטיים, ותוך זמן קצר הם בירושלים".


אור גרינפלד (צילום: גיא צ'רקוב)


"במשך השנים התקבע נוהג שאפשר להחנות באזור הזה באופן חופשי, ופתאום ללא כל הודעה העירייה התחילה לבצע אכיפה", ממשיך ואומר גרינפלד. "לאחרונה התחילו לחלק התראות, ואף לתת דוחות חניה לחונים באזור, לא היה שום פרסום מהעירייה ולא הודיעו שכבר אי אפשר להחנות באזור הזה, התושבים לא עודכנו, ואני גם לא נתקלתי בשום פרסום בנושא".

לדברי גרינפלד, בעקבות אכיפת העירייה באזור החניה, החליטו גרינפלד ותושבי מודיעין להפיץ עצומה על מנת למצוא פתרון בהקדם האפשרי לבעיית החניה באזור שדרות יאיר פרג. "החלטנו להפיץ עצומה בפייסבוק, וכבר חתמו יותר מ-200 תושבים. אנחנו מקווים ומצפים שימצאו בעירייה פתרון, מכיוון שמדובר באזור חניה שמשמש הרבה מתושבי העיר שעובדים ולומדים בירושלים והם עלולים להיפגע מהצעד של העירייה. לכן, אנחנו מתכוונים לשלוח את העצומה לגורמים הרלוונטיים בעירייה – אני רוצה להאמין שזה ייפתר בימים הקרובים".


דוחות ביאיר פרג (צילום: אור גרינפלד)

(צילום: אור גרינפלד)


מעיריית מודיעין נמסר בתגובה כי "חניה על שולי הכביש יש בה כדי לסכן את שאר משתמשי הדרך, במיוחד שעושים זאת משאיות גדולות. החניה לאורך שדרות יאיר פרג הינה חניה לא חוקית והמשטרה החלה באכיפה. כאמור מאחר והדבר מהווה סכנה לשאר משתמשי הדרך. לאחרונה שולי הכביש נתפסו על ידי משאיות, רכבי הובלה, אוטובוסים, רכבים שהוצגו למכירה וכלי רכב פרטיים. לאור האמור לעיל ולאחר התייעצות עם נציגי האכיפה והמשטרה, הגיעו להחלטה להסדיר את הנושא ולאסור חניית כלי רכב בשולי הדרך. כידוע, החניות לאורך העמקים עמק דותן והחולה הן מותרות וחופשיות ואין בהן כדי לסכן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאלה

    במקום שפרנסי העיר ובראשם ראש העיר, ידאגו למקומות חניה ולרווחת התושבים שגם ככה סובלים מהיעדר תחבורה ציבורית הם מאיימים על התושבים ושולחים ידם לכיסם.
    ראוי שיחשבו על פיתרונות יותר יצרתיים.
    הגזמתי?!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר