זירת התאונה בעמק דותן (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה בעמק דותן (צילום: דוברות איחוד הצלה)

אור ירוק: 61 נפגעים בתאונות דרכים בשנת 2019

מבדיקת אור ירוק עולה כי במהלך שנת 2019 נפגעו ארבעה בני אדם באורח קשה; לפי הנתונים בעשור האחרון נרשמה ירידה מתונה במספר נפגעי תאונות הדרכים במודיעין

פורסם בתאריך: 16.1.20 08:10

במהלך שנת 2019 נפגעו 61 בני אדם בתאונות דרכים שהתרחשו ברחבי מודיעין-מכבים-רעות – כך לפי נתוני עמותת אור ירוק. מהבדיקה עולה כי ארבעה בני אדם נפגעו באורח קשה.

מנתוני העמותה למאבק בתאונות הדרכים בישראל עוד עולה כי בעשור האחרון נרשמת ירידה, כך למשל בשנת 2018 נפגעו בתאונות דרכים בעיר 62 בני אדם מהם ארבעה נפצעו באורח קשה; בשנת 2017 נפגעו 68 בני אדם מהם שלושה נפצעו באורח קשה; ובשנת 2016 נפגעו בתאונות דרכים בעיר 62 בני אדם מהם אדם אחד נהרג ושמונה נפצעו באורח קשה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


באור ירוק מציינים כי החודש שבו מספר הנפגעים היה הגבוה ביותר הוא ינואר – במהלכו נפגעו 13 בני אדם בעיר, מהם ארבעה נפצעו באורח קשה, השאר נפצעו קל. בחודש פברואר נפגעו קל 12 בני אדם. גם אוגוסט הוא "חודש אדום" – 11 בני אדם נפגעו בחודש זה. בחודשים ספטמבר ואוקטובר, מספר הנפגעים היה הנמוך ביותר ועמד על פצוע אחד בכל חודש. בשאר החודשים מספר הנפגעים נע בין 6-3 נפגעים בכל חודש.

מחזיק תיק תחבורה ובטיחות בדרכים סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (אילן למודיעין), מתייחס לנתונים ואומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "בעשור האחרון היתה ירידה חדה במספר התאונות והנפגעים וזאת בעקבות תוכנית רב שנתית לשיפור התשתיות. לצערי למרות כל השיפורים והשינויים הגאומטריים שאנו מקיימים קורות תאונות שהאשם העיקרי הוא הנהג. ישנם צמתים שסבלו מתאונות יומיומיות, הקמנו מעגלי תנועה שהוריד את מספר התאונות לאפס. הקמנו כ 30 מעגלי תנועה, בנינו עשרות מעברי חציה מוגבהים, תמרורים לאזהרה, ביצענו שינויים גיאומטריים בצמתים הבעיתיים, כולל איי האטה ועוד".

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, התייחס לנתונים הארציים שמצביעים על מספר הנפגעים ברחבי הארץ, ואמר: "הנתונים הקשים היו מדליקים נורה אדומה בכל מדינה מתוקנת, אבל למרות זאת בישראל לא נערך דיון אחד רציני עם כל הגופים האחראים על החיים של כולנו בכביש ולא נוספו תקציבים למאבק בקטל בדרכים אלא להיפך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר