האתר הבנייה - פועל צנח מגובה (צילום: איחוד הצלה)
אתר הבנייה שבו פועל צנח מגובה, לפני כחודש וחצי (צילום: איחוד הצלה)

תאונה עבודה נוספת באתר הבנייה: פועל נפל מגובה, במצב קשה

לאחר שאתמול בערב פועל נפגע מקריסת קיר - הבוקר שוב הוזעקו צוותי ההצלה לאתר הבנייה בפארק הטכנולוגי בעקבות פועל שצנח מגובה ונפגע באורח קשה. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא; המשטרה פתחה חקירה

פורסם בתאריך: 15.1.20 08:31

שוב תאונת עבודה באתר הבנייה בפארק הטכנולוגי במודיעין – פועל, כבן 30, נפל מגובה של שבעה מטרים ונפצע באורח קשה. צוותי ההצלה הוזעקו לאתר הבנייה – כבאים חילצו את הפועל מתוך בור ולאחר מכן מד"א ואיחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא.

המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה והעבירה דיווח על כך למשרד העבודה. ממשטרת מחוז שפלה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על פועל שנפל מגובה באתר בנייה ברחוב צלע ההר במודיעין. הפועל פונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא. כוח משטרה במקום, הועבר דיווח למשרד העבודה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כזכור, רק אתמול בערב התרחשה תאונת עבודה באותו אתר בנייה. כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" – אמש קיר קרס באתר הבנייה – פועל, בן ,35 נפגע בגפיו. הוא פונה על ידי פרמדיקים של מד"א לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני. פועל נוסף נפצע באורח קל.

היום, רביעי, שוב הגיעו, כאמור, כוחות ההצלה לאתר. זורי שלם, חובש באיחוד הצלה, מדווח: "הענקנו סיוע ראשוני לפועל שחולץ על ידי צוותי כיבוי כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין כשמצבו מוגדר קשה.

ממד"א נמסר כי "בשעה 7:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפל מגובה באתר בנייה במתחם מסחרי במודיעין. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפו רפואי לפועל כבן 30 במצב קשה עם חבלת ראש".


אתר הבנייה בליגד - פועל נפל מגובה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אתר הבנייה בליגד – הבוקר (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


פראמדיק מד"א ישי ראוכברגר מתאר: "כשהגענו למקום ראינו את הפועל שוכב בתוך מסדרון באתר הבניה כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו. תוך כדי פעולות החילוץ שלו מהאתר לניידת לטיפול נמרץ ערכתי בדיקות רפואיות על מנת להעריך את חומרת פציעתו ולהתחיל את הטיפול הרפואי והוא פונה במצב קשה לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה".


האתר הבנייה - פועל צנח מגובה (צילום: איחוד הצלה)

אתר הבנייה, הבוקר (צילום: איחוד הצלה)


האתר הבנייה - פועל צנח מגובה (צילום: איחוד הצלה)

(צילום: איחוד הצלה)



רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר