זיכרון בסלון (צילום: רונית גרינברג)
זיכרון בסלון (צילום: רונית גרינברג)

החלה ההרשמה למיזם 'זיכרון בסלון' במודיעין

היוזמה החברתית "זיכרון בסלון", שהחלה לפני כתשע שנים, מאפשרת לציין את ערב יום השואה בצורה משמעותית בסלון הבית, בין משפחה, חברים וקהילה

פורסם בתאריך: 14.1.20 17:18

מיזם 'זיכרון בסלון' במודיעין-מכבים-רעות: בימים אלו מתגבש צוות מובילים של קהילת זיכרון בסלון, שמעוניינים לקחת חלק במיזם הזיכרון, ולסייע בהובלת המיזם בעיר. מדובר ביוזמה חברתית, שהחלה לפני כתשע שנים, אשר מאפשרת לציין את ערב יום השואה בצורה משמעותית בסלון הבית, בין משפחה, חברים וקהילה. בשנה שעברה התקיימו בערבי "זיכרון בסלון" ברחבי הארץ יותר מ-5,000 אירועים בהם נכחו אלפי אנשים ברחבי הארץ.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מתנדבי מיזם זיכרון בסלון מסייעים למארגן האירוע לצקת תוכן באמצעות הדרכה ובעזרת מערכים המצויים באתר, מקשרים אותו, במידת האפשר, לאיש או אשת עדות שיבואו לדבר באירוע ומסייעים בתכנון הערב.

"אני כבר שלוש שנים רכזת קהילה במודיעין-מכבים-רעות במיזם זיכרון בסלון", מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" רונית גרינברג רכזת המיזם במודיעין. "מדובר במיזם גדול מאוד בסדר גודל בינלאומי, ולכן אנחנו מתחילים כבר מהתקופה הזו לגייס אנשים ולהתעסק בהכנות, כי מדובר באמת בעבודה רבה מאוד שדורשת הכנה רבה".

"באמצעות המיזם יש אפשרות לשיחה עם עד שזה אומר ניצול שואה, דור שני, או מרצה אורח שחקר את הנושא שמגיע אל הבית שמארח את המיזם". ממשיכה ואומרת גרינברג. "יש אפשרות לדיון בנושא ועוד. למשל, לפני שנתיים אירחתי את יאיר לפיד שסיפר את הסיפור של אבא שלו, טומי לפיד ז"ל, ועשינו גם מפגש עם חילוניים וחרדיים בערב יום הזיכרון. בסך הכל השתתפו במיזם מעל כ-90 משפחות, והשנה השאיפה שלנו להפיץ ולגדול עוד, ושכמה שיותר אנשים השתתפו במיזם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


"המטרה המרכזית שלנו שכמה שיותר אנשים יירשמו למיזם זיכרון בסלון", מדגישה גרינברג." בין אם מדובר באנשים שמארחים בביתם את זיכרון בסלון, ובין אם זה אנשים שמגיעים להשתתף ולשמוע. מי שמעוניין להשתתף בפרויקט במודיעין-מכבים-רעות אפשר להירשם דרך האתר של זיכרון בסלון, או להתקשר אליי ולקבל פרטים נוספים".

לפרטים והרשמה לפרויקט זיכרון בסלון:
רונית גרינברג – 050-7338821
להרשמה דרך האתר: https://www.zikaronbasalon.com

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר