צרכנות נבונה בגן אמיר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
צרכנות נבונה בגן אמיר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

צרכנות נבונה בגיל הרך: תוכנית לימודים חדשה בגני הילדים במודיעין

פעילויות חוויתיות, הדרכות והיכרות עם מוצרים ידידותיים לסביבה - כבר מגיל הרך: תוכנית חדשה לצרכנות נבונה בגני הילדים במודיעין יצאה לדרך

פורסם בתאריך: 14.1.20 07:52

תוכנית חדשה לצרכנות נבונה יצאה לדרך בגני הילדים ברחבי מודיעין. ל-158 גני הילדים העירוניים חולקו השבוע ספרים ודפי פעילות, שמטרתם הקניית הרגלים של צרכנות נבונה. בעיריית מודיעין מציינים כי "בשלב הראשון כוללת חלוקת דפי הפעילות הדרכה חינוכית לגננות, על ידי המחלקה לאיכות ותכנון סביבתי באגף שפ"ע. ההדרכה כוללת הסברה על אופן ביצוע הפעילויות בגן, העברת המסרים הסביבתיים לילדים בגיל הרך ועידוד הנושא גם בקרב המשפחה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בשלב השני שיתחיל בתקופה הקרובה, יעבירו הגננות את הנושא באמצעות פעילויות חווייתיות לילדים לאורך השנה", מוסיפים ומספרים בעירייה. "כך למשל, הבנת הקשר בין קניית מוצרים לבין הפסולת המצטברת בטבע, דיונים בקרב הילדים המעלים שאלות באשר לצרכנות נבונה, היכרות עם מוצרים ידידותיים לסביבה, הכנת רשימות קניות עם ההורים ולמידת מושגים סביבתיים כמו מחזור והתכלות ועוד. כמו כן, תועבר פעילות לילדים בעקבות הספר שניתן לשימוש הגנים המעלה סוגיות של שימוש יתר והרס הסביבה".


(מימין) הילה בן אליעזר, הגננת טלי שכטר, עדי מן (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

(מימין) הילה בן אליעזר, הגננת טלי שכטר, עדי מן (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


הילה בן אליעזר, מחזיקת תיק איכות הסביבה, מוסרת כי "אנחנו מאמינים ששינוי תרבותי כמו זה שאנו מבקשים לקדם, בהפחתת הצריכה הביתית העודפת, יכול להתבצע בראש ובראשונה על ידי הילדים שלנו, שהם סוכני השינוי האמיתיים. התכנית שאני מבקשת לקדם להפחתת הצריכה היא תכנית עירונית שתלך ותתפוס מקום במסגרות החינוך השונות, בתנועות הנוער ובפעילויות שונות בקהילה, עד שנטמיע את העיקרון "לא צורכים אם לא צריכים".

עדי מן, מחזיקת תיק הגיל הרך: "הבסיס לחינוך טוב מתחיל בגיל הרך ואני מברכת את המחלקה לאיכות ותכנון סביבתי ואת הילה בן אליעזר על היוזמה ולהמשך שיתופי פעולה בנושא".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר