זריקה, חיסון נגד החצבת (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הבהלה לחיסוני השפעת במודיעין: השבוע צפויים להגיע חיסונים נוספים

ל"כל העיר מודיעין" נודע כי נכון להיום, ראשון, 5.1, נותרו אלפי מנות בודדות של חיסונים נגד מחלת השפעת בקופות החולים ברחבי מודיעין; במהלך הימים הקרובים צפויים להגיע מנות חיסון נוספות

פורסם בתאריך: 5.1.20 13:35

הבהלה לחיסוני השפעת במודיעין – ל"כל העיר מודיעין" נודע כי היום, ראשון, נותרו אלפי מנות בודדות של חיסונים בקופות החולים ברחבי העיר. בעקבות התפרצות השפעת ונהירת המתחסנים עדיין נרשם מחסור בקופות החולים בעיר. יש לציין כי בכל קופות החולים מדווחים היום ל"כל העיר מודיעין" כי הוזמנו חיסונים נוספים – רובן מציינות כי החיסונים אמורים להגיע בשבוע הקרוב מחו"ל.

מנתונים שהתקבלו ל"כל העיר מודיעין" ממכבי שירותי בריאות, במודיעין התחסנו עד כה כ-11,900 איש המהווים כ-26 אחוז מחברי מכבי בעיר. מתוכם כ-14 אחוז מבוגרים מעל גיל 65, ו-8.5 אחוז ילדים עד גיל 5. זאת בניגוד לשנה שעברה שבה התחסנו במודיעין כ-21 אחוז מכלל חברי מכבי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


נכון להיום, מאשרים במכבי שירותי בריאות מחוז ירושלים ושפלה, כי נותרו מאות בודדות של מנות החיסון ומעריכים כי החיסונים יגמרו בימים הקרובים – כאשר ביום שישי, 10.1, יגיע משלוח חיסונים חדש מחו"ל המכיל כ-30,000 חיסונים נגד נגיף השפעת שיחולקו בין הסניפים ברחבי הארץ. מנהלת הסיעוד של מכבי במחוז י-ם שפלה, אירית קובנט מוסיפה כי "מכבי עושה כל מאמץ לדאוג לבריאות השלמה של חבריה ואנו מברכים על כל מתחסן. אנחנו מודים לצוותי מכבי שעובדים במרץ כדי להעניק חיסונים לפונים למרפאות תחת עומס לא פשוט".

גם בלאומית שירותי בריאות מוסרים כי נכון לעכשיו נותרו בסניפי לאומית במודיעין-מכבים-רעות כ-30 יחידות בלבד של חיסוני השפעת ברחבי העיר. כאשר, עד כה התחסנו בסניפי לאומית בעיר מודיעין-מכבים-רעות כ-730 מטופלים מתחילת העונה, רובם מעל גיל 65.  יש לציין כי בשל הביקוש הרב, בקופת חולים לאומית מחוז ירושלים הכולל בתוכו את העיר מודיעין, אמורים לקבל השבוע הזמנה נוספת של כמות חיסונים.

במאוחדת שירותי בריאות סניף מרכז מאשרים כי מלאי החיסונים הולך ואוזל בעיר, ונכון לזמן זה נותרו במוקדים מאות אחדות בלבד של חיסונים. כאשר, עד כה התחסנו בסניפי מאוחדת במודיעין-מכבים-רעות, כ-5,300 מטופלים. מאוחדת שירותי בריאות ביקשה ממשרד הבריאות כ-15,000 מנות חיסון נוספות. ובנוסף, נעשה רכש לעוד 30,000 חיסונים שצפוי להגיע בימים הקרובים לכל 20 המוקדים בפריסה ארצית.

גם בכללית שירותי בריאות מחוז מרכז נרשמת נהירה לסניפים בעיר, רק במהלך השבוע האחרון חוסנו נגד שפעת במרפאות כללית מודיעין-מכבים-רעות כ- 1,026 ילדים ומבוגרים. כאשר הצוותים ממשיכים לחסן כל העת. ומוסרים כי הם "עומדים בהצלחה בגל הגובר של ההתחסנות בימים האחרונים".

במשרד הבריאות מציינים כי השפעת, כידוע, היא מחלה זיהומית הנגרמת על ידי נגיף – Influenza. הנגיף תוקף את דרכי הנשימה והמחלה מתבטאת בחום, כאבי גרון, כאבי ראש, שיעול, נזלת, כאבי שרירים, חולשה ועייפות. זוהי מחלה מדבקת מאוד, כאשר התעטשות, שיעול ומגע ידיים לפני כן באף, בפנים או במישהו חולה עלולים להעביר את הנגיפים מאדם לאדם. לכן, הדרך הטובה ביותר להתגונן מפני המחלה ולמנוע את הסיבוכים האפשריים שלה היא, כאמור, באמצעות חיסון נגד השפעת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר