חיילי הקורב והשולחנות העמוסים (צילום: פרטי)
חיילי הקורב והשולחנות העמוסים (צילום: פרטי)

בשיא הסערה: הלוחמים והלוחמות התארחו לסעודה אצל תושבות מודיעין

פוסט בפייסבוק הניע את תושבות מודיעין לארגן סעודה עשירה ללוחמות וללוחמים: "החיילים חזרו ואמרו עד כמה החום שהם מקבלים הוא לא ברור מאליו"

פורסם בתאריך: 1.1.20 09:37

מרגש: בשיא הסערה החורפית בשבוע שעבר התארחו חיילי וחילות קורס ההשלמה לקצונה של חי"ר הגבולות לסעודה ספונטנית אצל נשים במודיעין. הלוחמות והלוחמים שהו בשבוע שעבר באזור מודיעין והיו צפויים לישון בשטח הפתוח. אולם, מזג האוויר הסוער שינה להם את התוכניות.

נשים במודיעין פתחו עבור הלוחמים מתחם ללינה במרכז הקהילתי "הגג האדום". תושבות מודיעין שגילו על זה, ניצלו את האירוע כדי לפנק את החיילים בסעודה גדולה והדלקת נרות יחד עם ראש העיר ואלוף פיקוד המרכז לשעבר בבית משפחה ברעות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מאי כהן, אחת הלוחמות שהשתתפה באירוע סיפרה לכל העיר מודיעין על האירוע: ״כחלק מתרגיל במסגרת ההשלמה, היינו במבוא חורון ומזג האוויר היה גשום. התושבים ששמעו כי אנחנו מתאמנים באיזור, רצו להוסיף אור לחג, לארח אותנו עם אוכל חם וביתי ולעשות לנו טוב על הלב. בנוסף, הדלקנו עמם נרות ושרנו שירי חנוכה בנוכחות ראש עיריית מודיעין, מר חיים ביבס, ואלוף פיקוד מרכז לשעבר האלוף גדי שמני. חימם את הלב וריגש אותנו לראות את יחס האזרחים כלפינו, חיילי צה"ל".


החיילים והמארחים סביב השולחנות (צילום: פרטי)

החיילים והמארחים סביב השולחנות (צילום: פרטי)


ניצה דביר, תושבת רעות וגמלאית צה"ל, מספרת ל"כל העיר מודיעין" על האירוע המרגש: "ביום שני ראיתי פוסט בפייסבוק שכתבה דניאלה מתי בקבוצה של נשים ממודיעין. היא מספרת בפוסט שיש קבוצה של חיילים בקורס קצינים קרביים שנמצא באזור מודיעין ומשנים להם את מיקום הלינה מהשטח אל המרכז הקהילתי – 'הגג האדום' במודיעין. דניאלה הציעה לנצל את ההזדמנות ולשמח את החיילים – היא שאלה מי מוכנה להביא להם אוכל חם למרכז הקהילתי. מיד היו כמה נשים שהציעו להביא כל מיני מאכלים. אני פניתי אל דניאלה והצעתי לה לארח את 25 החיילים אצלי בבית ושתפנה אלי את כל הנשים שהתנדבו. דיברתי עם מפקדת הפלוגה ושכנעתי אותם להגיע אליי".


דביר והלוחמות (צילום: פרטי)

דביר והלוחמות (צילום: פרטי)


"פתחתי קבוצה של 80 חברות וגם בתי עסק מהעיר וביקשתי שיביאו איזה מאכלים שהם יכולים", ממשיכה ומספרת דביר. "הביאו תבניות של פסטות ותפוחי אדמה ופשטידות ועוד הרבה מאכלים. היו כאלו שלא יכלו להכין אז הם קנו שתייה וסופגניות וקינוחים וכו'. הכול הגיע אלי הביתה ועד השעה 17:00 השולחן כבר היה ערוך והכל היה מוכן".


החיילים סביב השולחנות (צילום: פרטי)

החיילים סביב השולחנות (צילום: פרטי)


"בנוסף רציתי להזמין אנשים שידברו עם החיילים והחיילות", דביר ממשיכה ומתארת. "פניתי לראש העיר וקבענו שיגיע ב-20:30 להדליק איתנו את הנרות. גם חשבתי שבגלל שזה קורס של חיילים קרביים אז כדאי להזמין קצין קרבי שידבר איתם בגובה העיניים. בעלי הציע לבקש מגדי שמני שהוא שכן שלנו והיה אלוף פיקוד המרכז, דיברתי עם אשתו והוא גם הגיע. שעתיים לפני האירוע דניאלה אמרה שיש בעיה עם ההסעות כי יש להם רק שני רכבים ל-25  חיילים וכמובן שמצאנו מתנדבים שהסיעו אותם אלינו ואחר כך גם הסיעו אותם לגג האדום".


האלוף שמני, ניצה דבר וחיים ביבס (צילום: פרטי)

האלוף שמני, ניצה דבר וחיים ביבס (צילום: פרטי)


"כשהחיילים הגיעו עם מדים ונשקים התיישבתי כי הרגשתי איך אני מוצפת ברגשות ובאהבה", ממשיכה ומספרת דביר. "התחלנו לאכול ואז ראש העיר הגיע ודיבר והדליק נרות וגם האלוף שמני ישב ודיבר עם החיילים בזמן שאכלו. החוויה היתה מרנינה, החיילים כל הזמן חזרו ואמרו עד כמה החום שהם מקבלים הוא לא ברור מאליו, והתרגשו מההיענות של האנשים שתרמו ועזרו. הרבה אנשים נותנים ועושים ואני יודעת איך לשתף את כולם שזוכים לתת ולקחת חלק במבצע כזה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר