סגן ע' ממודיעין (צילום: דובר צה"ל)
סגן ע' ממודיעין (צילום: דובר צה"ל)

מודיעין בשחקים: שישה בוגרי קורס טיס חדשים ממודיעין-מכבים-רעות

בשבוע שעבר נערך טקס סיום מחזור 179 של קורס הטיס. מבין עשרות הטייסים והנווטים החדשים, קיבלו את כנפי הטיסה גם שישה צעירים ממודיעין-מכבים-רעות

פורסם בתאריך: 29.12.19 13:20

למודיעין-מכבים-רעות יש שש סיבות חדשות לגאווה: את קורס הטיס האחרון סיימו שישה בוגרים ממודיעין-מכבים-רעות – מספר גבוה במיוחד של צעירים תושבי העיר.

40 בוגרי המחזור האחרון של קורס הטיס היוקרתי צעדו ביום רביעי שעבר, 25.12, על רחבת המסדרים בבסיס חצרים וקיבלו את כנפי הטיס היוקרתיות. לאחר שלוש שנים מאתגרות, בהן צברו שעות טיסה רבות, הוכשרו כקצינים ואף השלימו תואר ראשון – בוגרי קורס טיס מחזור 179 קיבלו את כנפי הטיסה בטקס "מסדר כנפיים" המסורתי. בין החניכים צעדו גם שישה טייסים ונווטים תושבי מודיעין-מכבים-רעות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


סגן ד', נווט קרב, בן ,21 ממודיעין-מכבים-רעות. ד' הוא האח הבכור לשני אחים תאומים בכיתה י"ב ואחות קטנה בכיתה ד', הוריו מנהלים חברה רפואית בתחום הסרטן. ד' הרחיב בתיכון הנדסת תוכנה ופיזיקה והתחרה בשחייה במשך 8 שנים. הוא היה מדריך וראש גדוד בצופים. בתור נער שאף להגיע למקום הכי טוב שאפשר בצבא וכך הגיע לגיבוש טיס.


סגן ד' ממודיעין (צילום: דובר צה"ל)

סגן ד' ממודיעין (צילום: דובר צה"ל)


סגן ע', מגמת מסוקים, בן 22, ממודיעין-מכבים-רעות. אביו הינו חבר צוות אוויר ותת-אלוף במילואים, וכיום מנהל חברת הייטק ביקנעם. אמו עובדת בהוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה. לע' שתי אחיות גדולות, נגה, שהיתה קצינה בחיל האוויר וכעת לומדת רפואה באוניברסיטת באר שבע, וגל שלומדת אדריכלות בטכניון. תחביביו של ע' הם כדורסל, גיטרה, גלישה וטיפוס. ע' הרחיב בתיכון פיזיקה ומחשבים והיה מדריך בצופים. בנוסף, התנדב בשנת שירות בכפר נוער – לנוער בסיכון, הדריך כיתות י' ועבד בפינת החי ובגן הירק של כפר הנוער.

ע' רצה להיות בקורס טיס מכיוון שרצה מקצוע מאתגר ובגלל שתמיד התעניין בטיס. בקורס למד כלכלה וניהול.


סגן ע' ממודיעין (צילום: דובר צה"ל)

סגן ע' ממודיעין (צילום: דובר צה"ל)


סגן א', מגמת מסוקים, בן 23, ממודיעין-מכבים-רעות. אח אמצעי בין 4 אחים, בן ליגאל (58), הממלא תפקיד בכיר במשרד בינלאומי לראיית חשבון, ולאורלי (56), מנהלת מכון קוסמטיקה ברמת אביב.
אביו היה גם הוא חניך בקורס טיס אך לא הצליח לסיים, הוא השלים את שירותו כקצין בדרגת רב סרן בתותחנים. התחביב העיקרי של א' הוא גלישה מכל הסוגים. בנוסף, הוא מאוד אוהב סנובורד, טיולים, ג'יפים, גיטרה ועוד. למד בתיכון במגמות פיזיקה וכלכלה. היה בתנועת נוער הצופים עד כיתה י"ב, בה עסק גם בהדרכה.

א' עשה שנת שירות ב"בית הנער" בעין ורד, פנימייה של נערים על קצה הרצף הסיכוני, הפנימייה שימשה לנערים אלו כתחלופה למעצר. המיונים לטיס גרמו לו לרצות להיות טייס, הוא אף התאמן בכושר קרבי שנתיים בשביל להצליח. א' מאוד אוהב עבודה עם מסוקים, אוהב את הטיסה בגובה נמוך, העבודה עם חי"ר, 669, וכו'. בקורס למד כלכלה וניהול.


סגן א' ממודיעין (צילום: דובר צה"ל)

סגן א' ממודיעין (צילום: דובר צה"ל)


סגן ת', נווט קרב, בן ,22 ממודיעין-מכבים-רעות. בכור לשלושה אחים, בן לרונן ואורלי. בזמנו הפנוי הוא אוהב לשחק כדורגל וכדורסל, לקרוא ספרים ולהיות עם חברים. ת' מנהל אורח חיים דתי, למד בתיכון "יחד" והרחיב ביולוגיה, פסיכולוגיה ומשפט עברי. היה במכינת "עין פרת", מכינה מעורבת של חרדים, דתיים וחילוניים. במכינה עסק בלמידה, טייל והתנדב במגוון מקומות. כשהיה קטן הוא לא שאף או חלם להיות טייס, אבל החליט לנסות להתמיין בכל זאת מכיוון שהתעניין בתחום. כעת הוא שמח לסיים את הקורס ביחד עם חבריו.


סגן ת' ממודיעין (צילום: דובר צה"ל)

סגן ת' ממודיעין (צילום: דובר צה"ל)


בדובר צה"ל מציינים כי שני בוגרי קורס הטיס הנוספים ממודיעין-מכבים-רעות ביקשו שפרטיהם לא יפורסמו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. רונן

    יש סיבה למה מסתירים את הזהות של הטייסים בחיל האוויר.
    עכשיו חצי מתושבי מודיעין מכבים רעות יודעים מי החברה האלה.
    למההההה ???
    ותמסרו לראש העיר שזה לא בזכותו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר