שקד יפרח (משמאל) והממרחים (צילום: פרטי)
שקד יפרח (משמאל) והממרחים (צילום: פרטי)

השמיים הם הגבול: הצעיר ממודיעין שמתמודד עם אוטיזם פתח עסק לממרחים

שקד יפרח ממודיעין, שמתמודד עם אוטיזם, מייצר ומוכר ממרחים מגוונים: "כשאני נכנס למטבח זה נותן לי רוגע, שלווה ביטחון וריכוז"

פורסם בתאריך: 24.12.19 14:04

שקד יפרח, בן 20, ממודיעין, שמתמודד עם אוטיזם, החל בשנה האחרונה להפעיל עסק טעים במיוחד: הוא מכין ומוכר מגוון ממרחים, ביניהם פסטו, עגבניות, צ'ימיצ'ורי ועוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בשיחה עם "כל העיר מודיעין" יפרח מספר שהעסק החל מכמה ארוחות פשוטות בבית: "אני שואף להגיע גבוה ובכל פעם אני מנסה דברים חדשים. התחלתי להכין ממרחים בבית ולאחר שמשפחתי ואני נהנינו מכל ביס, אחותי גילתה את הפוטנציאל שבי וכך נולד הרעיון למכירת ממרחים. אחותי פרגנה, דחפה ותמכה בי ובזכותה העסק הוקם".


הממרחים של שקד (צילום: פרטי)

הממרחים של שקד (צילום: פרטי)


אהבתו של יפרח למטבח התפתחה כבר כשהיה בן 10 בהשראת תכניות בישול בטלוויזיה, והוא נרשם לסדנאות וקורס קונדיטוריה. "מגילאים 19-14 השתתפתי בסדנאות אפייה בכל מיני מקומות בארץ, המרחק לא הרתיע אותי. אמא שלי היתה שותפה, הסיעה אותי לכל מקום ותרמה להצלחה שלי. בגיל 16, במסגרת מחויבות אישית בבית הספר, התנדבתי באקי"ם והכנתי קינוחים לימי הולדת. כשאני נכנס למטבח זה נותן לי רוגע, שלווה ביטחון, ריכוז, יצירתיות וכמובן אתגר".

אימו של יפרח, טלי יפרח, מספרת ל"כל העיר מודיעין" כי "תמיד חשבנו איך לקדם את שקד ומכאן התקדמנו קדימה בצעדי ענק. לשקד היה חשוב להצליח וגם כשהיה לו קשה הוא לא ויתר לעצמו והשקיע את כל כולו. העובדה ששקד על הרצף הקלה על שקד בחשיפה לאנשים, תקשורת בין אישית ועבודה בצוות. שקד מוכשר, יש לו קסם אישי שאי אפשר שלא להתאהב בו, רגיש, מכבד ומפרגן, עם שמחת חיים וחוש הומור".


אור גרינפלד ושקד יפרח (צילום: פרטי)

אור גרינפלד ושקד יפרח (צילום: פרטי)


הפעיל החברתי במודיעין, אור גרינפלד, מלווה את יפרח כבר כמה חודשים ועוזר לו בקידום העסק. גרינפלד מוסיף ומספר כי "העובדה ששקד הוא על הרצף האוטיסטי לא מונעת ממנו לחלום, לעבוד קשה, ולהשתלב בחברה. הנושא הזה קרוב לליבי כי גם אחי הקטן, עומר, נמצא על הספקטרום האוטיסטי. השנה אנחנו מתכוונים להעמיק בנושא כדי שלצעירים כמו שקד תהיה גם חשיפה וגם פלטפורמה להשתלב בעיר שלנו". את הממרחים ניתן להזמין בטלפון או בהודעת ווטסאפ וכן ניתן לעשות משלוחים: 054-2569084.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר