זירת התאונה בעמק דותן (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה בעמק דותן (צילום: דוברות איחוד הצלה)

תקרית אלימה בזירת התאונה במודיעין: צוות מד"א הותקף

צוות מד"א מספר ל"כל העיר מודיעין" כי הם הותקפו אתמול בערב (מוצ"ש) על ידי קרוב משפחה של אחד הפצועים בתאונה ברחוב עמק דותן במודיעין: "הוא דחף את נהג האמבולנס וניסה להרביץ לו; היתה שם מהומת אלוהים". המשטרה עיכבה אותו לחקירה

פורסם בתאריך: 22.12.19 16:47

קשה להאמין: אנשי צוות של מד"א הגיעו לטפל בפצועים בתאונת הדרכים שהתרחשה אמש ברחוב עמק דותן – ולטענתם הם הותקפו והרגישו מאוימים. משטרת מודיעין הוזעקה לזירת התאונה  ועיכבה לחקירה קרוב משפחה של אחד מהנהגים הפצועים בחשד שאיים על נהג האמבולנס. לאחר החקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

"בערך בשעה 17:50 במוצ"ש התקבלה הודעה במוקד מגן דוד אדום על תאונת דרכים קשה בשדרות החשמונאים פינת עמק דותן", מספר מתנדב מד"א בשיחה עם "כל העיר מודיעין. "מידית יצא לשם אמבולנס כונן שבתוכו אני ישבתי יחד עם הנהג. יצאו לשם עוד שני אופנועים וכוננים. כשהגענו ראינו שני פצועים קל הולדים מחוץ לרכב שהיה הפוך".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מדובר בתאונה, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", שהתרחשה אתמול, מוצאי שבת 21.12, במהלכה רכב מסוג הונדה התהפך, שני צעירים נפגעו באורח בינוני וקל. אל זירת התאונה הגיעו צוותים של מד"א שניגשו לטפל בפצועים.

"במהלך הטיפול הגיע בן משפחה של אחד הפצועים עם עוד כמה חבר'ה והתחיל לדבר בצורה תוקפנית ולא יפה", טוען ומתאר המתנדב, "הוא והחברים שלו היו מאוד לחוצים וניסו להוציא את התסכול שלהם על הצוותים הרפואיים. הם קיללו וניסו להתערב בדרך הטיפול בפצועים. בשלב מסוים ביקשתי מקצין המשטרה שהיה שם שיזיז את כל מי שלא קשור כדי שתהיה לנו יכולת לטפל. הקצין אמר לכולם לזוז וביקש מהם להתפנות. בשלב הזה הגיעה עוד בן משפחה של אותו הפצוע והתחיל לצעוק עלי ולקלל אותי ואפילו ניסה לתקוף אותי אך לא הצליח כי אנשים שהיו שם תפסו אותו. אני לא התרגשתי ואמרתי לו שאנחנו כאן כדי לטפל בקרוב שלו וכל מי שמסתובב פה לא עוזר, קרוב המשפחה טיפה נרגע והלך אחורה ואנחנו המשכנו בטיפול".


זירת התאונה בעמק דותן (צילום: דוברות איחוד הצלה)

זירת התאונה בעמק דותן (צילום: דוברות איחוד הצלה)


המתנדב ממשיך ומתאר את המשך האירוע ואת הקשיים שנוצרו בעקבות הנסיון להעביר את הפצועים מאמבולנס אחד לאחר: "אנחנו הגענו באמבולנס כונן, ולכן הוזעק אמבולנס אחר שהיה אמור לפנות את הפצועים לבית החולים. מפני שהזירה היתה כל כך טעונה החלטנו להעמיס את שני הפצועים יחד עם קרוב המשפחה של הפצוע על האמבולנס שלנו, ויצאנו כדי לחבור לאמבולנס השני באזור התחנה המרכזית. זה מקובל שמעבירים מניידת טיפול נמרץ לאמבולנס רגיל כדי שכל פצוע יקבל את הטיפול המתאים לו".


אמבולנס של מד"א (צילום: אורן קיינר)

אמבולנס של מד"א (צילום: אורן קיינר)


"האמבולנס שהגיע היה עם הרבה אנשי צוות והיה צריך לפנות שני פצועים ולכן לקרוב המשפחה של הפצוע לא נשאר מקום באמבולנס החדש", ממשיך ומספר המתנדב. "הנהג של האמבולנס החדש הסביר לקרוב המשפחה של הפצוע שאין לו ביטוח לקחת גם אותו, ואז הוא התחיל לדבר לנהג בצורה מאוד לא יפה. היתה שם מהומת אלוהים. אחד מבני המשפחה של הפצוע התחיל לקלל את הנהג וגם לאיים עליו, הוא דחף את הנהג וניסה להרביץ לו ואני והנהג של האמבולנס שלי היינו צריכים לתפוס את הקרוב של הפצוע כדי שלא יכה את נהג האמבולנס השני. באותו הזמן גם הפצוע עצמו התחיל להשתולל. הוא התיישב על ה'קרש גב' ונתן בעיטה בחזה לאחד המתנדבים".

"בשלב הזה דיווחנו בקשר למוקד מד"א על האלימות כנגד הצוותים והגיע ניידת ועיכבה את בן משפחת הפצוע לחקירה", ממשיך ומספר מתנדב מד"א. "לאחר מכן, בגלל כל הבלגן החזרתי את שני הפצועים לאמבולנס שלי ופינינו אותם לבית החולים כדי שלא משנה מה יהיה – שהפצועים לא ייפגעו".

"זהו אירוע חריג, בשבע שנות פעילות שלי מעולם לא היה משהו דומה לזה", מסכם המתנדב. "ההרגשה היתה מאוד קשה. צריך לגנות את התופעה הזו מכל וכל. צריך לגלות לזה אפס סובלנות, גם במישור הערכי וגם בטיפול המשטרתי. אני לא חושב שיש שום הצדקה להתנהלות האלימה שהיתה שם".

ממשטרת מודיעין נמסר בתגובה לפניית "כל העיר מודיעין": "קיבלנו דיווח על אדם שמאיים על נהג אמבולנס שפינה פצועים מתאונת דרכים. ניידת שהגיע לשם עיכבה את החשוד והוא נלקח לחקירה בתחנה ובסיום החקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר