הלבנה שהושלכה, הדלת שנשברה והאדנית שהופלה (צילום: חנה שמש)
הלבנה שהושלכה, הדלת שנשברה והאדנית שהופלה (צילום: חנה שמש)

ונדליזם מזעזע בשישי בערב: לבנה הושלכה על בית בשכונת הנביאים במודיעין

הבהלה בשכונת הנביאים במודיעין בשישי בערב: לבנה הושלכה לעבר הבית: "הרגשתי כאילו נפל טיל על הבית, במזל הילד או הילדה שלי לא היו בחוץ - זו סכנת מוות"

פורסם בתאריך: 22.12.19 13:49

ונדליזם מזעזע: לבנה נזרקה על דלת זכוכית של בית ביום שישי בלילה בשכונת הנביאים במודיעין וגרמה לנזק. בנוסף, אדניות פרחים שהיו בחצר הופלו ונשברו. בעלי הבית הזעיקו את המשטרה שפתחה בבדיקת האירוע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


המקרה התרחש ביום שישי, 20.12 בשעה 1:00 בלילה. בעלת הבית, חנה שמש, 44, אמא לשני ילדים, מספרת כי בזמן האירוע היא נחה בסלון ביתה, כאשר לפתע היא התעוררה מרעש ניפוץ חזק. "זה היה נשמע כמו טיל שנפל", מתארת שמש, "היה בום ולא הבנתי מה זה. נלחצתי ונבהלתי כי זה היה מאוד חזק".

"ממש לפני שנרדמתי שמעתי כל מיני צחוקים של חבר'ה צעירים – נערים ונערות", מספרת שמש. "שומעים אותם כמעט כל לילה, במיוחד בשבתות. הם מסתובבים פה בחבורות ליד הפארקים".


הלבנה שהושלכה (צילום: חנה שמש)

הלבנה שהושלכה (צילום: חנה שמש)


"את הזכוכית של הדלת מחזיקים משני הצדדים מוטות ברזל והדבר הראשון שראיתי זה את מוט הברזל ליד הכלבה – על הרצפה", ממשיכה שמש. "זאת הדלת שמחברת בין החצר לסלון. מעוצמת הפגיעה של הבלוק – החלק הפנימי, מוט הברזל, עף. אחר כך ראיתי בלוק גדול ושבר בדלת הזכוכית. המזל שלי זה שהזכוכית מחוסמת ולכן לא היתה התנפצות של זכוכיות החוצה, אלא רק שברים בתוך הזכוכית עצמה".


הדלת שנשברה (צילום: חנה שמש)

הדלת שנשברה (צילום: חנה שמש)


"הדבר הראשון שחשבתי עליו זה היה לבדוק שהכול בסדר עם הילדים והלכתי לראות שהבן שלי ישן במיטה והוא בסדר", ממשיכה ומתארת שמש. "אחר כך יצאתי החוצה וראיתי את אדניות הפרחים הרוסות על הרצפה. מכיוון שאנחנו שומרי שבת לא התקשרתי באותו רגע למשטרה, התקשרתי רק בצאת השבת. ניידת המשטרה הגיע אחרי עשר דקות, הם אמרו שאם הייתי מתקשרת מיד הם היו יכולים לעשות סריקות, אבל בגלל שהתקשרתי רק בצאת השבת, חוץ מלצלם ולבוא להגיש תלונה במשטרה אין הרבה מה לעשות".


הדלת שנשברה (צילום: חנה שמש)

(צילום: חנה שמש)


"אני בהלם, אני 20 שנה בעיר הזו ובחיים לא קרה לי דבר כזה", מוסיפה שמש. "הבלוק זה כבר סכנת נפשות. בית של אדם זה המקום הכי בטוח שלו. זה היה פשוט מזעזע ומפחיד. מה שהיה הכי מזעזע זה לא הנזק הכספי, מה שיכול להיפתר בכסף, אבל מי שרואה את הבלוק מבין שבמזל הילד או הילדה שלי לא היו בחוץ – זו סכנת מוות. אני מודה לה' שאף אחד מאיתנו לא היה בחוץ כי זה באמת היה מסוכן" מסכמת שמש. "חשוב לי להעלות את המודעות להורים, שצריכים לדעת עם מי הילדים שלהם מסתובבים ומה הם עושים בלילה. אני אומרת כאמא, שילד יכול לספר סיפורים להורים שלו, אבל אם ההורה עם יד על הדופק ויודע עם מי הילד שלו מסתובב ומה הוא עושה ואיפה הוא עושה, אני לא חושבת שילד שמקבל חינוך בבית יעשה דבר כזה. הורים צריכים להתעורר, ילדים מתעסקים בשטויות והכל מתחיל בחינוך בבית".

ממשטרת מודיעין נמסר בתגובה לפניית "כל העיר מודיעין" כי: "התקבל דיווח על המקרה ונשלחה ניידת, הנושא כרגע נמצא בבדיקה".


אדנית שהופלה (צילום: חנה שמש)

(צילום: חנה שמש)



רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר